![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geert Lambert (Spirit) - 12 tot 18 februari Geert Lambert (Oostende, 28 februari 1967) is een Vlaams politicus en advocaat. Lambert werd na de verkiezingen van 2003 voorzitter van de spirit-fractie in de Kamer van Volksvertegenwoordigers. In oktober 2004 volgde hij Els Van Weert op als partijvoorzitter. Tegenwoordig zetelt hij in het bestuur van het Vlaams & Neutraal Ziekenfonds, de Vlaamse mutualiteit. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Beste Heer Lambert,
Iedereen weet al lang dat spirit is opgegaan in SP.a . Spirit is al lang een groepering in SP.a zoals Vivant nu openlijk een beweging binnen de vld is en geen aparte partij meer. Waarom blijven jullie de schijn toch omhoog houden? Ik verwacht dus een antwoord van de Heer Lambert en geen 20 antwoorden voordat hij kan antwoorden. Laten we het overzichtelijk houden AUB Laatst gewijzigd door Ive De Beckker : 11 februari 2007 om 19:59. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#3 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Spirit niet bestaat, wat dan te denken van NV-A en VLOTT, die geen eigen politieke ideologie hebben en zelfs geen autonomie hebben inzake ledenbestand?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Dat spirit een kleinere speler is op het politieke veld is correct. Maar we bestaan wel degelijk. De gemeenteraadsverkiezingen hebben het bewezen. O.a. de Unief van Antwerpen toonde aan dat spirit de beste bijdrage leverde tot de kartelformules.
Nu ja, dat sommigen ons niet graag zien bestaan, versta ik best. Maar dat is hun probleem en niet het mijne. Spirit zal verder zijn politiek bewandelen en wie ons niet graag ziet, moet echt niet voor ons stemmen. Er zijn er best wel die onze politiek wel kunnen appreciëren. Geert |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() bij ons in de gemeente is een spirit afdeling en nergens op
de nationale spirit site is er iets over te vinden. Deze afdeling is opgestart zodat SP.a onder spa-spirit kon opkomen. Deze afdeling bestaat uit de leden van een communistische vereniging. |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik laat ze door Moskou schaduwen hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() een intrigerend zinnetje. Wat beweren ze (of is het Walgrave weer)
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Maar niet voordat ik de zaken die hier vandaag gebeuren heb rechtgezet. Ik vind dat ik moet antwoorden op persoonlijke aanvallen. Maar een houding die hier bleek uit de kant van de mods pik ik niet. Ik zal dus vanaf morgen een lange sabatical nemen. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() Goeie zaak. Zo verzuurd zijn kan niet goed zijn voor je gezondheid.
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#13 |
|
![]() Ik zwijg hierover hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Daar bent u inderdaad goed in.
Je bent er in elk geval niet in geslaagd om mij te laten zwijgen, dat hebben de mods blijkbaar heeeel goed begrepen. Ook ik kan van mijn oortjes maken hoor, lieve Geert! |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Leuk om horen
|
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Heus? Had je me in het verleden maar aan het woord moeten laten.
Dan was je waarschijnlijk nog gelukkiger geweest! ![]() Enfin, en misschien ook een paar andere mensen? Who knows? Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 februari 2007 om 03:38. |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() is dat zo? In alle geval niet door mij, zo ver reikt mijn macht echt nog niet hoor. Enne... ik ben echt wel tegen censuur en voor vrije meningsuiting Voor zover deze correct wordt begrepen natuurlijk!!!
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om het anders te stellen wat is nu het verschil tussen Spirit en de OVLD? |
|
![]() |