![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() ....de veurzitster van de 2e Kamer Gerdi Verbeet?
Lijkt me wel wat. |
![]() |
#2 |
|
![]() Op Sun, 18 Feb 2007 23:21:27 +0100, meende "F@ber" <[email protected]> te
moeten schrijven: >...de veurzitster van de 2e Kamer Gerdi Verbeet? > >Lijkt me wel wat. Probeer het eens bij het MDI of LBR.... ![]() De betere info-websites: http://www.hetvrijevolk.com http://nl.novopress.info http://nederkrant.wordpress.com |
![]() |
#3 |
|
![]() "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > ...de veurzitster van de 2e Kamer Gerdi Verbeet? > > Lijkt me wel wat. Jazeker. |
![]() |
#4 |
|
![]() "Roeptoeter" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op Sun, 18 Feb 2007 23:21:27 +0100, meende "F@ber" <[email protected]> > te > moeten schrijven: > >>...de veurzitster van de 2e Kamer Gerdi Verbeet? >> >>Lijkt me wel wat. > > Probeer het eens bij het MDI of LBR.... ![]() Dat is net zoiets als ten tijde van Ceaucescu een aanklacht tegen de Securitate indienen. > De betere info-websites: > http://www.hetvrijevolk.com > http://nl.novopress.info > http://nederkrant.wordpress.com |
![]() |
#5 |
|
![]() F@ber wrote:
> ...de veurzitster van de 2e Kamer Gerdi Verbeet? > > Lijkt me wel wat. Ze is gekozen en blijft dus zitten. Alleen haar collega's kunnen haar eventueel wegens ambtsmisdrijf voor de hoge raad slepen. Maar daar gaat het hier niet om. Als ze zo doorgaat komt er misschien een nieuwe voorzitter maar waarom zouden de regeringspartijen dat doen ? En Verbeet wordt echt niet voor Wilders geofferd. Maar je mag best een klacht indienen ! F Affirmative Action / Racial Discrimination - Both mean "preferential treatment for a particular race". However, the first is mandated by law and the second in illegal. |
![]() |
#6 |
|
![]() "Fred" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > F@ber wrote: > > ...de veurzitster van de 2e Kamer Gerdi Verbeet? > > > > Lijkt me wel wat. > > > Ze is gekozen en blijft dus zitten. > > Alleen haar collega's kunnen haar eventueel wegens ambtsmisdrijf voor de > hoge raad slepen. Maar daar gaat het hier niet om. > > Als ze zo doorgaat komt er misschien een nieuwe voorzitter maar waarom > zouden de regeringspartijen dat doen ? En Verbeet wordt echt niet voor > Wilders geofferd. > > > Maar je mag best een klacht indienen ! > Als je echt Verbeet weg wil hebben zal dat niet via de tweede Kamer gebeuren.vanwege de PVV. Wilders kan een motie van afkeuring indienen alleen zie ik het niet gebeuren, dat een kamervoorzitter die opkomt voor leden van de tweede kamer, die bovendien niet aanwezig zijn, wordt weggestuurd. Als hij dat alsnog doet kan hij op 9 stemmen rekenen. Verbeet zal overigens wel moeten laten zien dat ze opkomt voor PVV kamerleden als ook die op onparlementair in de tang worden genomen. Ze is in beeld nu. A. |
![]() |
#7 |
|
![]() "Anneke.A" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "Fred" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> F@ber wrote: >> > ...de veurzitster van de 2e Kamer Gerdi Verbeet? >> > >> > Lijkt me wel wat. >> >> >> Ze is gekozen en blijft dus zitten. >> >> Alleen haar collega's kunnen haar eventueel wegens ambtsmisdrijf voor de >> hoge raad slepen. Maar daar gaat het hier niet om. >> >> Als ze zo doorgaat komt er misschien een nieuwe voorzitter maar waarom >> zouden de regeringspartijen dat doen ? En Verbeet wordt echt niet voor >> Wilders geofferd. >> >> >> Maar je mag best een klacht indienen ! >> > > Als je echt Verbeet weg wil hebben zal dat niet via de tweede Kamer > gebeuren.vanwege de PVV. Wilders kan een motie van afkeuring indienen > alleen zie ik het niet gebeuren, dat een kamervoorzitter die opkomt voor > leden van de tweede kamer, Minister en staatssecretaris. > die bovendien niet aanwezig zijn, wordt > weggestuurd. Als hij dat alsnog doet kan hij op 9 stemmen rekenen. Verbeet > zal overigens wel moeten laten zien dat ze opkomt voor PVV kamerleden als > ook die op onparlementair in de tang worden genomen. Ze is in beeld nu. Ik wed dat ze onverdroten doorgaat met het schofferen van andersdenkende kamerleden. Het is een neo-nsb wijf. Die kunnen niet anders dan de hele dag andersdenkenden voor racist en fascist e.d. uitmaken. |
![]() |
#8 |
|
![]() "F@ber" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Anneke.A" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ... > > > > "Fred" <[email protected]> wrote in message > > news:[email protected]... > >> F@ber wrote: > >> > ...de veurzitster van de 2e Kamer Gerdi Verbeet? > >> > > >> > Lijkt me wel wat. > >> > >> > >> Ze is gekozen en blijft dus zitten. > >> > >> Alleen haar collega's kunnen haar eventueel wegens ambtsmisdrijf voor de > >> hoge raad slepen. Maar daar gaat het hier niet om. > >> > >> Als ze zo doorgaat komt er misschien een nieuwe voorzitter maar waarom > >> zouden de regeringspartijen dat doen ? En Verbeet wordt echt niet voor > >> Wilders geofferd. > >> > >> > >> Maar je mag best een klacht indienen ! > >> > > > > Als je echt Verbeet weg wil hebben zal dat niet via de tweede Kamer > > gebeuren.vanwege de PVV. Wilders kan een motie van afkeuring indienen > > alleen zie ik het niet gebeuren, dat een kamervoorzitter die opkomt voor > > leden van de tweede kamer, > > Minister en staatssecretaris. Die hebben haar niet benoemd. De Tweede Kamer is nog altijd ook baas van de ministers. Een motie van wantrouwen en een minister is weg. Een motie van afkeuring en de minister staat onder curatele. > > die bovendien niet aanwezig zijn, wordt > > weggestuurd. Als hij dat alsnog doet kan hij op 9 stemmen rekenen. Verbeet > > zal overigens wel moeten laten zien dat ze opkomt voor PVV kamerleden als > > ook die op onparlementair in de tang worden genomen. Ze is in beeld nu. > > Ik wed dat ze onverdroten doorgaat met het schofferen van andersdenkende > kamerleden. Het is een neo-nsb wijf. Die kunnen niet anders dan de hele dag > andersdenkenden voor racist en fascist e.d. uitmaken. Wensdenken is wat anders dan wat juridisch kan gebeuren. A |
![]() |
#9 |
|
![]() F@ber wrote:
> ...de veurzitster van de 2e Kamer Gerdi Verbeet? > > Lijkt me wel wat. > > Ik had bij deze post genoeg aan de weergave in mijn newsreader vraag( poke 'suject' print ' ' poke 'sender' print '?' ) JayJBee "Ik ben geen codekloppert" |