![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() tt: Advocaat Moszkowicz heeft in de Extra Beveiligde Inrichting in Vught afscheid genomen van zijn ex-cliënt Holleeder. Het was een emotioneel moment,zegt Jan- Hein Kuijpers, die de zaak overneemt. Ik heb de indruk dat Brammetje een geweldig rookgordijn heeft opgetrokken om zaken verborgen te houden waarvan hij vindt dat die (voor z'n eigen hachje?) maar beter verborgen moeten blijven. Wat ik trouwens zo vreemd vind is dat Brammetje zegt Holleeder al twintig jaar goed te kennen. Dat geeft te denken, gezien de carrière van Witte Neus. Dus vanaf de tijd dat Holleeder Heineken-ontvoerder was - Holleeder werd in februari 1984 samen met Van Hout in Frankrijk gearresteerd. Pa Max Moszkowicz ontdekte toen echter dat in het uitleveringsverdrag tussen Frankrijk en Nederland afpersing en vrijheidsberoving niet worden genoemd als grond voor uitlevering - én in de tijd dat Endstra zijn cliënt was, die door vriend Holleeder werd bedreigd en afgeperst en die volgens justitie uiteindelijk in opdracht van Holleeder werd omgelegd. Kind regards, ( ;-} |
![]() |
#2 |
|
![]() > tt:
> > Advocaat Moszkowicz heeft in de Extra > Beveiligde Inrichting in Vught afscheid > genomen van zijn ex-cliënt Holleeder. > Het was een emotioneel moment,zegt Jan- > Hein Kuijpers, die de zaak overneemt. > > Ik heb de indruk dat Brammetje een geweldig rookgordijn heeft > opgetrokken om zaken verborgen te houden waarvan hij vindt dat die (voor > z'n eigen hachje?) maar beter verborgen moeten blijven. > > Wat ik trouwens zo vreemd vind is dat Brammetje zegt Holleeder al > twintig jaar goed te kennen. Dat geeft te denken, gezien de carrière van > Witte Neus. Dus vanaf de tijd dat Holleeder Heineken-ontvoerder was - > Holleeder werd in februari 1984 samen met Van Hout in Frankrijk > gearresteerd. Pa Max Moszkowicz ontdekte toen echter dat in het > uitleveringsverdrag tussen Frankrijk en Nederland afpersing en > vrijheidsberoving niet worden genoemd als grond voor uitlevering - én in > de tijd dat Endstra zijn cliënt was, die door vriend Holleeder werd > bedreigd en afgeperst en die volgens justitie uiteindelijk in opdracht > van Holleeder werd omgelegd. > > > Kind regards, > ( ;-} Tja, een advocaat die criminele gelden opstrijkt die noem je toch gewoon een crimineel. Of zou zijn uurtarief door een liefdadigheidsinstelling opgebracht zijn? |
![]() |
#3 |
|
![]() In: "Re: Rookgordijn?"; id: <[email protected]> ;
d.d.: Tue, 20 Feb 2007 21:11:37 +0100; "Erik" <[email protected]> wrote: >> tt: >> >> Advocaat Moszkowicz heeft in de Extra >> Beveiligde Inrichting in Vught afscheid >> genomen van zijn ex-cliënt Holleeder. >> Het was een emotioneel moment,zegt Jan- >> Hein Kuijpers, die de zaak overneemt. >> >> Ik heb de indruk dat Brammetje een geweldig rookgordijn heeft >> opgetrokken om zaken verborgen te houden waarvan hij vindt dat die (voor >> z'n eigen hachje?) maar beter verborgen moeten blijven. >> >> Wat ik trouwens zo vreemd vind is dat Brammetje zegt Holleeder al >> twintig jaar goed te kennen. Dat geeft te denken, gezien de carrière van >> Witte Neus. Dus vanaf de tijd dat Holleeder Heineken-ontvoerder was - >> Holleeder werd in februari 1984 samen met Van Hout in Frankrijk >> gearresteerd. Pa Max Moszkowicz ontdekte toen echter dat in het >> uitleveringsverdrag tussen Frankrijk en Nederland afpersing en >> vrijheidsberoving niet worden genoemd als grond voor uitlevering - én in >> de tijd dat Endstra zijn cliënt was, die door vriend Holleeder werd >> bedreigd en afgeperst en die volgens justitie uiteindelijk in opdracht >> van Holleeder werd omgelegd. >> >> >> Kind regards, >> ( ;-} >Tja, een advocaat die criminele gelden opstrijkt die noem je toch gewoon een >crimineel. >Of zou zijn uurtarief door een liefdadigheidsinstelling opgebracht zijn? Ik denk dat Brammetje veel geld aan en van Endstra verdiend heeft. Kind regards, ( ;-} |