![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Weersverwachting van het KNMI woensdag 21 februari 2007 05.36 uur
Verwachting tot morgen middernacht woensdag 21 februari en donderdag 22 februari 2007 Na regen opklaringen en enkele buien, vrij zacht. Een frontale regenzone boven het westen trekt oostwaarts en verlaat in de loop van de middag ons land. Erachter opklaringen en enkele buien rap, in het noorden mogelijk met hagel en onweer. Het wordt ongeveer 10 graden. De wind is zuidelijk, vanmiddag geleidelijk overal zuidwest, matig, kracht 3 tot 4 en aan zee vrij krachtig 5. Donderdag blijft het vrijwel geheel bewolkt en valt in het noorden mogelijk wat (mot)regen. De minimumtemperatuur ligt rond 6 C en de middagtemperatuur wordt ongeveer 10 graden. De wind is zuidelijk, matig, kracht 3 tot 4. woensdag 21 februari 2007 12.03 uur Verwachting komende 5 dagen donderdag 22 februari tot en met maandag 26 februari 2007 Zacht en wisselvallig. do vr za zo ma Zonneschijn (%) 10 10 20 20 20 Neerslagkans (%) 50 70 80 80 60 Neerslaghoeveelheid (mm) 0 1-3 2-4 2-5 1-3 Minimumtemperatuur (°C) 5 5/7 4/6 4/6 4/6 Middagtemperatuur (°C) 10 9/12 9/12 8/11 8/10 Windrichting Z Z Z ZW W Windsnelheid (bft) 3 4 4 4 4 woensdag 21 februari 2007 05.36 uur Uitleg Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit dinsdag 27 februari tot en met vrijdag 02 maart 2007 Aanhoudend zacht weer met iedere dag een grote (>80%) kans op regen. woensdag 21 februari 2007 05.36 uur -- Sjoerd Bakker nl.politiek: ...homofiele leuterstront.... .. -- Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com |
![]() |
#2 |
|
![]() Bul Super wrote:
> Weersverwachting van het KNMI woensdag 21 februari 2007 05.36 uur > Het KKKNMI staat voor voorbarige weerwaarschuwingen. Dus weg met dit ecofascistisch clubje. Het gaat nog in het weekend vriezen, zoals afgelopen zaterdag is voorspeld (en kennelijk per ongeluk in de publiciteit gegooid) |
![]() |
#3 |
|
![]() René Peters wrote:
> Bul Super wrote: > >>Weersverwachting van het KNMI woensdag 21 februari 2007 05.36 uur >> > > > Het KKKNMI staat voor voorbarige weerwaarschuwingen. Achteraf praten is echt iets voor domme mensen. > Dus weg met dit > ecofascistisch clubje. Alleen hele domme mensen denken zo. > Het gaat nog in het weekend vriezen, zoals afgelopen zaterdag is voorspeld > (en kennelijk per ongeluk in de publiciteit gegooid) Je snapt gewoon niet hoe een voorspelling wordt gemaakt. Maar goed, de enige plek waar het zaterdag gaat vriezen, is op de kunstijsbaan. Heb je die cijfers dan niet gelezen? Zelfs de minimumtemperatuur zit ruim 4 graden boven nul. -- Sjoerd Bakker nl.politiek: ...homofiele leuterstront.... .. -- Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com |
![]() |
#4 |
|
![]() Bul Super wrote:
> René Peters wrote: > >> Bul Super wrote: >> >>> Weersverwachting van het KNMI woensdag 21 februari 2007 05.36 uur >>> >> >> >> Het KKKNMI staat voor voorbarige weerwaarschuwingen. > > > Achteraf praten is echt iets voor domme mensen. > > >> Dus weg met dit >> ecofascistisch clubje. > > > Alleen hele domme mensen denken zo. > > >> Het gaat nog in het weekend vriezen, zoals afgelopen zaterdag is >> voorspeld (en kennelijk per ongeluk in de publiciteit gegooid) > > > Je snapt gewoon niet hoe een voorspelling wordt gemaakt. Maar goed, de > enige plek waar het zaterdag gaat vriezen, is op de kunstijsbaan. Heb > je die cijfers dan niet gelezen? Zelfs de minimumtemperatuur zit ruim > 4 graden boven nul. > Ik zeg dat pas in het weekend nog een nieuwe vorstperiode aankomt. Zoals voorspeld. |
![]() |
#5 |
|
![]() René Peters wrote:
> Bul Super wrote: > >>René Peters wrote: >> >> >>>Bul Super wrote: >>> >>> >>>>Weersverwachting van het KNMI woensdag 21 februari 2007 05.36 uur >>>> >>> >>> >>>Het KKKNMI staat voor voorbarige weerwaarschuwingen. >> >> >>Achteraf praten is echt iets voor domme mensen. >> >> >> >>>Dus weg met dit >>>ecofascistisch clubje. >> >> >>Alleen hele domme mensen denken zo. >> >> >> >>>Het gaat nog in het weekend vriezen, zoals afgelopen zaterdag is >>>voorspeld (en kennelijk per ongeluk in de publiciteit gegooid) >> >> >>Je snapt gewoon niet hoe een voorspelling wordt gemaakt. Maar goed, de >>enige plek waar het zaterdag gaat vriezen, is op de kunstijsbaan. Heb >>je die cijfers dan niet gelezen? Zelfs de minimumtemperatuur zit ruim >>4 graden boven nul. > > > Ik zeg dat pas in het weekend nog een nieuwe vorstperiode aankomt. En waarop baseert Reneu Peuters dat? > Zoals > voorspeld. Jij staat maandag echt voor schijt, wat gaat dat lachen worden. -- Sjoerd Bakker nl.politiek: ...homofiele leuterstront.... .. -- Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com |
![]() |
#6 |
|
![]() "Bul Super" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > René Peters wrote: > >> Bul Super wrote: >> >>>Weersverwachting van het KNMI woensdag 21 februari 2007 05.36 uur >>> >> >> >> Het KKKNMI staat voor voorbarige weerwaarschuwingen. > > > Achteraf praten is echt iets voor domme mensen. > > >> Dus weg met dit ecofascistisch clubje. > > > Alleen hele domme mensen denken zo. > > >> Het gaat nog in het weekend vriezen, zoals afgelopen zaterdag is >> voorspeld (en kennelijk per ongeluk in de publiciteit gegooid) > > > Je snapt gewoon niet hoe een voorspelling wordt gemaakt. Maar goed, de > enige plek waar het zaterdag gaat vriezen, is op de kunstijsbaan. Heb je > die cijfers dan niet gelezen? Zelfs de minimumtemperatuur zit ruim 4 > graden boven nul. Vergeet mijn vriezer niet. ;o) |
![]() |
#7 |
|
![]() Bul Super wrote:
> René Peters wrote: > >> Bul Super wrote: >> >>> René Peters wrote: >>> >>> >>>> Bul Super wrote: >>>> >>>> >>>>> Weersverwachting van het KNMI woensdag 21 februari 2007 05.36 uur >>>>> >>>> >>>> >>>> Het KKKNMI staat voor voorbarige weerwaarschuwingen. >>> >>> >>> Achteraf praten is echt iets voor domme mensen. >>> >>> >>> >>>> Dus weg met dit >>>> ecofascistisch clubje. >>> >>> >>> Alleen hele domme mensen denken zo. >>> >>> >>> >>>> Het gaat nog in het weekend vriezen, zoals afgelopen zaterdag is >>>> voorspeld (en kennelijk per ongeluk in de publiciteit gegooid) >>> >>> >>> Je snapt gewoon niet hoe een voorspelling wordt gemaakt. Maar goed, >>> de enige plek waar het zaterdag gaat vriezen, is op de >>> kunstijsbaan. Heb je die cijfers dan niet gelezen? Zelfs de >>> minimumtemperatuur zit ruim 4 graden boven nul. >> >> >> Ik zeg dat pas in het weekend nog een nieuwe vorstperiode aankomt. > > > En waarop baseert Reneu Peuters dat? > Op de verre van eensgezinde conclusies van de verschillende weerstations. >> Zoals >> voorspeld. > > > Jij staat maandag echt voor schijt, wat gaat dat lachen worden. Geef ik nu al een weeralarm af? |
![]() |
#8 |
|
![]() René Peters wrote:
> Bul Super wrote: > >>René Peters wrote: >> >> >>>Bul Super wrote: >>> >>> >>>>René Peters wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>>Bul Super wrote: >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>>Weersverwachting van het KNMI woensdag 21 februari 2007 05.36 uur >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>>Het KKKNMI staat voor voorbarige weerwaarschuwingen. >>>> >>>> >>>>Achteraf praten is echt iets voor domme mensen. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>>>Dus weg met dit >>>>>ecofascistisch clubje. >>>> >>>> >>>>Alleen hele domme mensen denken zo. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>>>Het gaat nog in het weekend vriezen, zoals afgelopen zaterdag is >>>>>voorspeld (en kennelijk per ongeluk in de publiciteit gegooid) >>>> >>>> >>>>Je snapt gewoon niet hoe een voorspelling wordt gemaakt. Maar goed, >>>>de enige plek waar het zaterdag gaat vriezen, is op de >>>>kunstijsbaan. Heb je die cijfers dan niet gelezen? Zelfs de >>>>minimumtemperatuur zit ruim 4 graden boven nul. >>> >>> >>>Ik zeg dat pas in het weekend nog een nieuwe vorstperiode aankomt. >> >> >>En waarop baseert Reneu Peuters dat? >> > > > Op de verre van eensgezinde conclusies van de verschillende weerstations. > > >>>Zoals >>>voorspeld. >> >> >>Jij staat maandag echt voor schijt, wat gaat dat lachen worden. > > > Geef ik nu al een weeralarm af? Het gaat om jouw weersvoorspelling, niet net doen alsof je dom bent. O sorry, jij bent dom. -- Sjoerd Bakker nl.politiek: ...homofiele leuterstront.... .. -- Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com |
![]() |
#9 |
|
![]() Bul Super wrote:
>> >> Geef ik nu al een weeralarm af? > > > Het gaat om jouw weersvoorspelling, niet net doen alsof je dom bent. O > sorry, jij bent dom. > Praat je soms in de spiegel? |
![]() |
#10 |
|
![]() On 21 feb, 12:57, "René Peters" <[email protected]> wrote:
> Bul Super wrote: > > Weersverwachting van het KNMI woensdag 21 februari 2007 05.36 uur > > Het KKK Hey, dat is een nummer van The Ramones! "KKK took my baby away" he went away for the holidays said shes Going to l.a. but she never got there She never got there, she never got there, they say She went away for the holidays said shes Going to l.a. but she never got there She never got there, she never got there, they say The kkk took my baby away they took her away Away from me the kkk took my baby away They took her away away from me Now I dont know where my baby can be they Took her away from me they took her away from me I dont know where my baby can be they took Her away from mr they took her away from me Ring me, ring me, ring me up the president And finf out where my baby went Ring me, ring me, ring me up the fbi and find Out if babys alive yeah, yeah, yeah O-o-o-o-o-o o-o-o-o-o-o She went away for holidays she went away for holidays The kkk took my baby away the kkk took my baby away They took my girl they took my baby away |
![]() |
#11 |
|
![]() "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... On 21 feb, 12:57, "René Peters" <[email protected]> wrote: > Bul Super wrote: > > Weersverwachting van het KNMI woensdag 21 februari 2007 05.36 uur > > Het KKK Hey, dat is een nummer van The Ramones! "KKK took my baby away" Heb je daar nou al die jaren over moeten doen? |