![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Ophef over Duits rookverbod in auto
De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een plan om roken in de auto te verbieden. Privé SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer zou zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. Vier muren Het ministerie van Verkeer, geleid door een SPD'er, vergelijkt de auto met de eigen vier muren. Niemand zal een rookverbod voor een particuliere woning af willen kondigen. |
![]() |
#2 |
|
![]() "Joekelaar" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ophef over Duits rookverbod in auto > De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een > plan om roken in de auto te verbieden. > Och hemel... Je kunt het gewoon zelf niet verzinnen. Wanneer wordt de kleur van m'n onderbroek bepaald door de staat? |
![]() |
#3 |
|
![]() On Sun, 18 Feb 2007 18:35:53 +0100, Joekelaar <[email protected]>
wrote: >Ophef over Duits rookverbod in auto >De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een >plan om roken in de auto te verbieden. > >Privé >SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer zou >zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. Roken achter het stuur leidt de aandacht af van de weg. >Vier muren >Het ministerie van Verkeer, geleid door een SPD'er, vergelijkt de auto >met de eigen vier muren. Niemand zal een rookverbod voor een >particuliere woning af willen kondigen. Normaal gesproken ga je in een particuliere woning niet de weg op. -- http://afluisterland.nl/ronald/ |
![]() |
#4 |
|
![]() Ronald van Voren wrote:
> On Sun, 18 Feb 2007 18:35:53 +0100, Joekelaar <[email protected]> > wrote: > > >>Ophef over Duits rookverbod in auto >>De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een >>plan om roken in de auto te verbieden. >> >>Privé >>SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >>veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >>Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer zou >>zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. > > > Roken achter het stuur leidt de aandacht af van de weg. Weet je wat pas echt gevaarlijk is? Masturberen achter het stuur, zie verder: http://www.koelman.com/brandbrieven/...beren_ach.html >>Vier muren >>Het ministerie van Verkeer, geleid door een SPD'er, vergelijkt de auto >>met de eigen vier muren. Niemand zal een rookverbod voor een >>particuliere woning af willen kondigen. > > > Normaal gesproken ga je in een particuliere woning niet de weg op. Er is gewoon een grens. Je al nergens meer roken, en dan zal je zeker ook nog eens in je eigen auto niet mogen roken. -- Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com |
![]() |
#5 |
|
![]() "Joekelaar" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ophef over Duits rookverbod in auto > De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een > plan om roken in de auto te verbieden. > > Privé > SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de > veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier Merkel > wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer zou zijn. Ook > Bätzings eigen SPD wijst het plan af. > > Vier muren > Het ministerie van Verkeer, geleid door een SPD'er, vergelijkt de auto met > de eigen vier muren. Niemand zal een rookverbod voor een particuliere > woning af willen kondigen. Geen moeite mee, In mijn auto mag al jaren niet meer worden gerookt. Snap nog steeds niet waarom asbakjes standaard in auto's worden gemonteerd, In mijn auto zitten er 3 en ik gebruik ze nooit. |
![]() |
#6 |
|
![]() "Willem van Zeijl" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Joekelaar" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ophef over Duits rookverbod in auto >> De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een >> plan om roken in de auto te verbieden. >> >> Privé >> SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >> veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >> Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer zou >> zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. >> >> Vier muren >> Het ministerie van Verkeer, geleid door een SPD'er, vergelijkt de auto >> met de eigen vier muren. Niemand zal een rookverbod voor een particuliere >> woning af willen kondigen. > > Geen moeite mee, > In mijn auto mag al jaren niet meer worden gerookt. > Snap nog steeds niet waarom asbakjes standaard in auto's worden > gemonteerd, In mijn auto zitten er 3 en ik gebruik ze nooit. > Gut, meneer Van Zeijl rookt niet, dus mogen we allemaal niet roken. |
![]() |
#7 |
|
![]() "Willem van Zeijl" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Joekelaar" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ophef over Duits rookverbod in auto >> De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een >> plan om roken in de auto te verbieden. >> >> Privé >> SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >> veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >> Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer zou >> zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. >> >> Vier muren >> Het ministerie van Verkeer, geleid door een SPD'er, vergelijkt de auto >> met de eigen vier muren. Niemand zal een rookverbod voor een particuliere >> woning af willen kondigen. > > Geen moeite mee, > In mijn auto mag al jaren niet meer worden gerookt. Maar aan de buitenkant des te meer? > Snap nog steeds niet waarom asbakjes standaard in auto's worden > gemonteerd, In mijn auto zitten er 3 en ik gebruik ze nooit. Omdat er meer mensen zijn die zulk type auto kopen? En zitten ze in de weg? |
![]() |
#8 |
|
![]() "Orac" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Willem van Zeijl" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Joekelaar" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Ophef over Duits rookverbod in auto >>> De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een >>> plan om roken in de auto te verbieden. >>> >>> Privé >>> SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >>> veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >>> Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer zou >>> zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. >>> >>> Vier muren >>> Het ministerie van Verkeer, geleid door een SPD'er, vergelijkt de auto >>> met de eigen vier muren. Niemand zal een rookverbod voor een >>> particuliere woning af willen kondigen. >> >> Geen moeite mee, >> In mijn auto mag al jaren niet meer worden gerookt. >> Snap nog steeds niet waarom asbakjes standaard in auto's worden >> gemonteerd, In mijn auto zitten er 3 en ik gebruik ze nooit. >> > > Gut, meneer Van Zeijl rookt niet, dus mogen we allemaal niet roken. Niet bij mij in de auto nee. Anders ga je maar lopen ( met openbaar vervoer mag het ook niet ) |
![]() |
#9 |
|
![]() "Willem van Zeijl" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Orac" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Willem van Zeijl" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Joekelaar" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Ophef over Duits rookverbod in auto >>>> De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege >>>> een plan om roken in de auto te verbieden. >>>> >>>> Privé >>>> SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >>>> veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >>>> Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer zou >>>> zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. >>>> >>>> Vier muren >>>> Het ministerie van Verkeer, geleid door een SPD'er, vergelijkt de auto >>>> met de eigen vier muren. Niemand zal een rookverbod voor een >>>> particuliere woning af willen kondigen. >>> >>> Geen moeite mee, >>> In mijn auto mag al jaren niet meer worden gerookt. >>> Snap nog steeds niet waarom asbakjes standaard in auto's worden >>> gemonteerd, In mijn auto zitten er 3 en ik gebruik ze nooit. >>> >> >> Gut, meneer Van Zeijl rookt niet, dus mogen we allemaal niet roken. > Niet bij mij in de auto nee. > Anders ga je maar lopen ( met openbaar vervoer mag het ook niet ) Zolang ik het in m'n eigen auto maar wel mag. En mocht er een wonder gebeuren dat ik ooit in jouw auto belandt, dan zal ik je wens om daar niet te roken natuurlijk zonder morren accepteren. Het is immers jouw auto. |
![]() |
#10 |
|
![]() Joekelaar tikte:
> Ophef over Duits rookverbod in auto > De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege > een plan om roken in de auto te verbieden. > > Privé > SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de > veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier > Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer > zou zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. Ik vraag me af of je een verslaafde niet beter zijn drug kan laten gebruiken, zelfs al is het in de auwto. Als de ontwenningsverschijnselen gaan opspelen, uit dat zich in onverantwoord en opgefokt rijgedrag. Verbieden is dus goed, maar niet verbieden is beter. |
![]() |
#11 |
|
![]() "RommelPotterij" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Willem van Zeijl" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Joekelaar" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Ophef over Duits rookverbod in auto >>> De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een >>> plan om roken in de auto te verbieden. >>> >>> Privé >>> SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >>> veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >>> Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer zou >>> zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. >>> >>> Vier muren >>> Het ministerie van Verkeer, geleid door een SPD'er, vergelijkt de auto >>> met de eigen vier muren. Niemand zal een rookverbod voor een >>> particuliere woning af willen kondigen. >> >> Geen moeite mee, >> In mijn auto mag al jaren niet meer worden gerookt. > > Maar aan de buitenkant des te meer? > >> Snap nog steeds niet waarom asbakjes standaard in auto's worden >> gemonteerd, In mijn auto zitten er 3 en ik gebruik ze nooit. > > Omdat er meer mensen zijn die zulk type auto kopen? > En zitten ze in de weg? > Nee, maar af en toe rijdt er wel iemand mee die een peuk wil opsteken. Die ziet asbakken en een door mij nooit gebruikte aansteker standaard in de auto zitten en zegt dan : "'Ze maken die dingen er toch niet voor niks in ? " Dat is nou typisch gelul van een nicotineverslaafde, ze mogen in de auto een sjekkie draaien maar niet opsteken. In mijn nabijheid mag in de auto en op 't werk niet worden gerookt ( thuis rookt niemand ) Buiten gaan ze hun gang maar. |
![]() |
#12 |
|
![]() "Franneke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Joekelaar tikte: > >> Ophef over Duits rookverbod in auto >> De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege >> een plan om roken in de auto te verbieden. >> >> Privé >> SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >> veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >> Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer >> zou zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. > > Ik vraag me af of je een verslaafde niet beter zijn drug kan laten > gebruiken, zelfs al is het in de auwto. Als de ontwenningsverschijnselen > gaan opspelen, uit dat zich in onverantwoord en opgefokt rijgedrag. > Verbieden is dus goed, maar niet verbieden is beter. > Weet jij wel dat zo'n beetje alles verslavend kan zijn? Roken is één, maar sommige mannen zijn verslaafd aan aftrekken in de auto. Tijdens het orgasme zien ze even niks. Ik voel de volgende restrictieve maatregel alweer aankomen... |
![]() |
#13 |
|
![]() Orac wrote:
> "Joekelaar" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ophef over Duits rookverbod in auto >> De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een >> plan om roken in de auto te verbieden. >> > > Och hemel... Je kunt het gewoon zelf niet verzinnen. Wanneer wordt de kleur > van m'n onderbroek bepaald door de staat? Men begint zaken door elkaar te halen. Nog even en de roker is de oorzaak van het broeikaseffect. Mark |
![]() |
#14 |
|
![]() "nvt" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Orac wrote: >> "Joekelaar" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Ophef over Duits rookverbod in auto >>> De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een >>> plan om roken in de auto te verbieden. >>> >> >> Och hemel... Je kunt het gewoon zelf niet verzinnen. Wanneer wordt de >> kleur van m'n onderbroek bepaald door de staat? > > Men begint zaken door elkaar te halen. Nog even en de roker is de oorzaak > van het onderbroekeffect. Dat schijnt wel waar te zijn hoor. |
![]() |
#15 |
|
![]() "Bul Super" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > Ronald van Voren wrote: >> On Sun, 18 Feb 2007 18:35:53 +0100, Joekelaar <[email protected]> >> wrote: >> >> >>>Ophef over Duits rookverbod in auto >>>De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een >>>plan om roken in de auto te verbieden. >>> >>>Privé >>>SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >>>veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >>>Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer zou >>>zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. >> >> >> Roken achter het stuur leidt de aandacht af van de weg. > > > Weet je wat pas echt gevaarlijk is? Masturberen achter het stuur, zie > verder: Daar is een jaar of 2 geleden iemand voor opgepakt op de A4, zijn pech was dat de mooie dame in de andere auto een agente was ![]() > > http://www.koelman.com/brandbrieven/...beren_ach.html > > >>>Vier muren >>>Het ministerie van Verkeer, geleid door een SPD'er, vergelijkt de auto >>>met de eigen vier muren. Niemand zal een rookverbod voor een particuliere >>>woning af willen kondigen. >> >> >> Normaal gesproken ga je in een particuliere woning niet de weg op. > > > Er is gewoon een grens. Je al nergens meer roken, en dan zal je zeker ook > nog eens in je eigen auto niet mogen roken. > > -- > Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com > |
![]() |
#16 |
|
![]() Orac tikte:
> "Franneke" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Joekelaar tikte: >> >>> Ophef over Duits rookverbod in auto >>> De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege >>> een plan om roken in de auto te verbieden. >>> >>> Privé >>> SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >>> veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >>> Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer >>> zou zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. >> >> Ik vraag me af of je een verslaafde niet beter zijn drug kan laten >> gebruiken, zelfs al is het in de auwto. Als de >> ontwenningsverschijnselen gaan opspelen, uit dat zich in >> onverantwoord en opgefokt rijgedrag. Verbieden is dus goed, maar >> niet verbieden is beter. >> > > Weet jij wel dat zo'n beetje alles verslavend kan zijn? Onzin. > Roken is één, > maar sommige mannen zijn verslaafd aan aftrekken in de auto. Tijdens > het orgasme zien ze even niks. Ik voel de volgende restrictieve > maatregel alweer aankomen... Chemische castratie, mede in het belang van de verslaafde zelf. |
![]() |
#17 |
|
![]() "Willem van Zeijl" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Joekelaar" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ophef over Duits rookverbod in auto >> De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een >> plan om roken in de auto te verbieden. >> >> Privé >> SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >> veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >> Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer zou >> zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. >> >> Vier muren >> Het ministerie van Verkeer, geleid door een SPD'er, vergelijkt de auto >> met de eigen vier muren. Niemand zal een rookverbod voor een particuliere >> woning af willen kondigen. > > Geen moeite mee, > In mijn auto mag al jaren niet meer worden gerookt. > Snap nog steeds niet waarom asbakjes standaard in auto's worden > gemonteerd, In mijn auto zitten er 3 en ik gebruik ze nooit. Dat is slechts een kwestie van tijd, in de jaren 70 stelde ik voor om de asbakken uit vliegtuigen te halen om zodoende gewichtsbesparing tot stand te brengen, ik zat 2 weken geleden in een vliegtuig waar geen asbakken meer in zaten, ik wil niet zeggen dat dit door mijn idee komt, wel dat het in auto's ook zover gaat komen, je betaald tenslotte met de asbakken voor iets dat jij in ieder geval niet nodig hebt. Overigens moest je vroeger bij Mercedes volgens mij ook bijbetalen indien je asbakken achterin wilde hebben, maar ja dat is een merk waar je ook moest bijbetalen voor een hoedenplank of reserveband (A klasse) > > |
![]() |
#18 |
|
![]() "Franneke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Orac tikte: > >> "Franneke" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Joekelaar tikte: >>> >>>> Ophef over Duits rookverbod in auto >>>> De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege >>>> een plan om roken in de auto te verbieden. >>>> >>>> Privé >>>> SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >>>> veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >>>> Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer >>>> zou zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. >>> >>> Ik vraag me af of je een verslaafde niet beter zijn drug kan laten >>> gebruiken, zelfs al is het in de auwto. Als de >>> ontwenningsverschijnselen gaan opspelen, uit dat zich in >>> onverantwoord en opgefokt rijgedrag. Verbieden is dus goed, maar >>> niet verbieden is beter. >>> >> >> Weet jij wel dat zo'n beetje alles verslavend kan zijn? > > Onzin. O nee. > >> Roken is één, >> maar sommige mannen zijn verslaafd aan aftrekken in de auto. Tijdens >> het orgasme zien ze even niks. Ik voel de volgende restrictieve >> maatregel alweer aankomen... > > Chemische castratie, mede in het belang van de verslaafde zelf. > Je bent een linkse vrouw, dat is duidelijk. Je man is doodsbenauwd voor je, en, eerlijk gezegd, ik ook. |
![]() |
#19 |
|
![]() Franneke <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Chemische castratie, mede in het belang van de verslaafde zelf. En het reageren op trollen? Ook verslavend? Niettemin is dat een zeer kwalijke zaak. -- ____________________ >> NIGHTWATCHER << ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ |
![]() |
#20 |
|
![]() On Sun, 18 Feb 2007 18:55:01 +0100, Ronald van Voren <@basis.c0m>
wrote: >On Sun, 18 Feb 2007 18:35:53 +0100, Joekelaar <[email protected]> >wrote: > >>Ophef over Duits rookverbod in auto >>De coalitie van CDU/CSU en SPD in Duitsland staat onder druk vanwege een >>plan om roken in de auto te verbieden. >> >>Privé >>SPD-regeringscommissaris Bätzing wil zo de volksgezondheid en de >>veiligheid in het verkeer verbeteren. Maar de CDU/CSU van kanselier >>Merkel wil dat niet omdat de maatregel een ingreep in de privésfeer zou >>zijn. Ook Bätzings eigen SPD wijst het plan af. > ------------------ >Roken achter het stuur leidt de aandacht af van de weg. deze is goed ! Kunnen ze gelijk andere pasagiers in een auto ook verbieden ...kinderen,schoonmoeders ,honden of radio en cdspelers en gsm's en ene en ..... ps. Ik rook niet ..maar zit ook niet dronken achter mijn keyboard ..lol |