![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De wachtlijsten voor kinderopvang in de stedelijke crèches in Antwerpen worden steeds langer. Sinds augustus wordt met een gecentraliseerde lijst gewerkt, waardoor er nu voor het eerst een algemeen overzicht is. De wachtlijst telt nu reeds 3.741 kinderen, terwijl er maandelijks slechts 53 plaatsen vrijkomen. (bron)
Ik heb vernomen dat het KVHV betreffende bovenstaande problematiek een betoging in Antwerpen zal houden. (grapje) Zal het klein extreem links marginaal clubje LSP dan een tegen-betoging organiseren of zal het klein extreem links marginaal clubje LSP mee betogen of zal het klein extreem links marginaal clubje LSP gewoon niets doen? (geen grapje) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() het "grappige" is dat ik daar van't weekend ook mee geconfronteerd ben, ik wist zelfs niet eens dat er zoiets als wachtlijsten voor creshes bestonden ... tbh
Aan wat ligt dit eigenlijk ? Te strenge Vlarem regeltjes , babyboom ?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De topicstarter in acht genomen vroeg ik me al af waar de link met de LSP bleef...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |