Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 april 2007, 14:37   #1
Winterhamer
Banneling

Standaard De Brusselse Religiewetten

De Brusselse Religiewetten

Geert Geel 22 april 2007
Citaat:
Wie islam afkeurt mag voortaan de bak in. Zo gaat dat vanaf nu. Ze noemen het de Brusselse Rassenwetten, maar wij weten natuurlijk wel beter. Pas sinds de tsunami van islamisering ons deel van de wereld zo genadeloos heeft getroffen en het groene landschap al na de eerste golf bedolven werd onder een dikke laag duivelse bagger, heeft men(?) nu dus bijna overal in Europa de noodtoestand uitgeroepen om te verhinderen dat de er toch al met uitsterven bedreigde aboriginals nog langer gebruik kunnen maken van misschien wel hun belangrijkste stukje zelfredzaamheid: het recht op vrije meningsuiting.

Want natuurlijk draait in Brussel alles om islam. Om ‘arme moslims, de joden van de eenentwintigste eeuw’ en om het verkwanselen van het fraaie edoch uiterst fragiele gelijkheidsbeginsel ten faveure van een barbaarse, sektarische leer die geheel is gebaseerd op de totale afwijzing van het christendom, en zaken als gelijkheid ziet als een kruisje slaan in de moskee.

Dit en nog veel meer, zal de samenzweerders een haramworst wezen en valt, mocht er überhaupt nog iemand een vervelende vraag durven stellen, onder het kopje ‘religieuze vrijheden’. De theocratie i.o. zal dan ook in de praktijk een exclusieve gesel voor niet-moslims blijken te zijn. Weg met ons, moet men denken in Brussel. Allahu Akhbar!

Oftewel: woestijnnazi’s (dat is alvast 1 jaar cel) die oproepen alle ongelovigen te onthoofden, die kunnen daar gerust mee doorgaan. Sterker nog: NIETS aan de hand. Komt NOOIT tot een veroordeling. Dus vrienden islamisten, leg ook gerust weer wat joden aan het gas, want zelfs antisemitisme behoort inmiddels tot het nieuwe normen en waardenstelsel in dit inktzwarte post-Fortuyn tijdperk.

Overigens zouden ook christenen zich volgens de huidige Brussel-norm op eenzelfde wijze mogen uitlaten, maar sinds de Verlichting gaan zij gebukt onder een hogere vorm van beschaving, terwijl islam jammerlijk is blijven steken in de barbaarse donkere Middeleeuwen (alweer een jaar erbij!). Dat zal dus niet snel gebeuren, hoewel het er met de opkomst van onze klompenayatollah Bart Jan Spruyt even op begon te lijken.

Nee, het tegendeel is eerder waar, durf ik te stellen. Vooraanstaande christenen verdringen zich in de rij om nog voor het kraaien van de haan minstens drie keer hun ‘diep respect’ uit te spreken voor islam. Een gegeven dat ongetwijfeld is meegenomen in de besluitvorming kritiek op de sekte en de leer strafbaar te stellen.

Het moge duidelijk zijn dat de links-fascisten flink op schema liggen met de oprichting van het onvermijdelijke Eurabië, en dat dit alles comfortabel wordt samengezworen in de bruine schaduw van Brussel. Zou dit verraad namelijk in ons parlement besproken zijn, dan stond het land logischerwijs volkomen op z’n kop, en dat wil het politieke uitschot niet.

En zo kan het gebeuren dat we pas nu mogen vernemen dat de bloedrode fascisten weer een belangrijke slag geslagen hebben op weg naar de islamisering van onze wereld (de Edelverachtbare heeft het maar druk met ook weer deze minstens racistische en/of xenofobische opmerking).

En om er helemaal zeker van te zijn dat de haram-Kaaskoppen absoluut niets in de gaten zouden hebben, voerden de verschillende Nederlandse afdelingen van de Internationaal-Fascisten intussen een rioolgevecht tegen ‘kruisridder’ Wilders. Zie het NRC Verkwanselblad. Een zeer geslaagde afleidingsmanoeuvre overigens, want inderdaad hadden wij het zo druk met het verdedigen van onze enige Hoop in Bange Dagen, dat we niets gemerkt hebben van het gepleegde hoogverraad in de ooit zo’ fiere’ hoofdstad van België.

Teruglezend vraag ik mij af of het bovenstaande goed is voor 3 jaar Albayrakeriaanse klederdracht. Wat denkt u, Edelverachtelijke? Of zal het al een onsje meer zijn? En nu ik u toch spreek, hoe lang duurt het tot wij - de seculiere dissidenten - ons eigen ‘Siberië’ hebben? Werk/strafkampen in de gore zandbak waar de plaatselijke holbewoners onze in beslag genomen dochters mogen bestijgen terwijl hun ongelovige papa’s en mamma’s dagelijks tot groot vermaak van de barbaardmannen worden gestenigd tot de dood erop volgt?

Ik hoop oprecht Edelverachtbare, dat wanneer ik door de links-fascisten voor uw hamertje wordt gesleurd, dat u op grond van gewetensbezwaren (heel halal tegenwoordig) zult weigeren mij te be- laat staan VERoordelen. Zo niet, dat wil ik gebruik makend van de paar seconden vrijheid die mij nog resten, u vast laten weten dat ik nu al op u spuug. Nu het nog kan. Spuug op uw gedachtegoed, op uw landverraad en op uw medewerking aan de aanstaande Apocalyps. Moge uw God u vergeven. Ik doe het niet.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=..._Religiewetten

Laatst gewijzigd door Winterhamer : 23 april 2007 om 14:40.
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2007, 14:41   #2
Winterhamer
Banneling

Standaard EU erkent Koran als jachtakte: Christenen vogelvrij

EU erkent Koran als jachtakte: Christenen vogelvrij

Mark d`Aviano 22 april 2007
Citaat:
De nieuwe antiracismewetten van de EU worden streng maar onrechtvaardig. Wie discrimineert of haat zaait (en dat doe je al als je zegt dat je bang bent voor de Islam) gaat straks jaren de bak in, en daarna heb je een berufsverbot en krijg je geen uitkering. Daarentegen mogen Moslims van de EU gewoon "Vermoord alle Christenen" roepen.

Groot-Brittanië heeft namelijk bedongen dat er een uitzondering komt op het verbod op haatzaaien: toegestaan is het haat­zaaien uit religieuze over­tuiging. Heel slim gezien van die Engelsen, want anders zou de Islam feitelijk verboden zijn in de EU, en dat geeft maar moeilijk­heden. Maar een deskundige heeft volgens de website van de Duitse Tagesschau (het nationale TV Journaal) verklaard dat je straks nergens in de hele EU mag roepen "Vermoord alle Duitsers", terwijl "Vermoord alle Christenen" is toegestaan, vanwege deze uitzonderingsbepaling.

Nu is het verboden om op te roepen tot criminele handelingen. Als dan de uitspraak "Vermoord alle Christenen" toegestaan is voor moslims, volgt daaruit dat moslims Christenen mogen doden. De EU erkent hiermee de Koran als jachtakte, en verklaart Christenen vogelvrij. En voor andere kafirs ziet het er niet beter uit.

Waarom worden degenen die deze wetten bedenken niet direct in het cachot gegooid? Waarom pikken de Europeanen deze superstaatsterreur allemaal? Waar blijft GeenStijl?

Nu is de Tagesschau ook een politiek-correct bolwerk, en de censor zal eventjes niet goed hebben opgelet. (De censor is hoogstwaarschijnlijk ontslagen en wellicht al in het geheim geëxecuteerd). Inmiddels heeft men de vergissing doorzien, en is de verklaring verwijderd van de website. Gelukkig hebben we nog de Google cache en deze spiegel.

Niet alles wat uit het Perfide Albion komt is slecht. Lodewijk Nasser's Engelse broer bijvoorbeeld. Met ...primitive pigs whose only achievement in life is to be born with a penis in one hand an a Koran in the other lijkt het dat Pat Condell zich had zich laten inspireren door onze Gregorius Nekschot.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=...enen_vogelvrij

Laatst gewijzigd door Winterhamer : 23 april 2007 om 14:44.
Oud 23 april 2007, 14:58   #3
system
Banneling

Standaard

[quote]
[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht

Niemand kan mij tegenhouden
Daar zou u zich nog eens duchtig in kunnen vergissen Winterhamer.

Laatst gewijzigd door system : 23 april 2007 om 15:03.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2007, 15:40   #4
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat Brussel een intressante stad is om in te wonen.
Lekker fout.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2007, 17:45   #5
Winterhamer
Banneling

Standaard 'Art.1' nieuwe naam antidiscriminatiebureaus

Nederland: 'Art.1' nieuwe naam antidiscriminatiebureaus

Citaat:
De lokale antidiscriminatiebureaus en het Landelijk Bureau ter bestrijding van Rassendiscriminatie (LBR) worden samengevoegd in de nieuwe landelijke vereniging Art.1. Het LBR en de lokale antidiscriminatiebureaus die ons land rijk is, vijfentwintig in getal, waren al een tijdje bezig om te fuseren tot één organisatie.

De vereniging Art.1, een verwijzing naar het eerste artikel van de Grondwet, zal zich bezig gaan houden met het voorkomen en bestrijden van álle vormen van discriminatie. Het vroegere LBR wordt nu het landelijk bureau van Art.1 en gaat uitgebreider onderzoek doen naar discriminatie. Verder moet Art.1 landelijk dekkend worden. De vijfentwintig lokale bureaus dekken nu zo'n beetje de helft van Nederland.

Het landelijk bureau van Art.1 zal tevens gaan fungeren als waakhond voor de overheid en als kennisbureau voor de lokale afdelingen. Art.1 zal niet alleen adviseren en voorlichten, maar ook meldingen van discriminatie registreren.

Wilders
Art.1 meldt niet of men al aangifte gaat doen tegen Kamerlid Geert Wilders. In maart liet het LBR weten dat Wilders tsunami-uitlating over de islam strafbaar is. Juristen van het LBR kwamen tot die conclusie na langdurig onderzoek.

Toch zei het LBR dat men voorlopig geen aangifte zou doen tegen Wilders omdat het LBR toen nog in de fusie was verwikkeld en ze Wilders niet publicitair wilden inzetten. ''Maar als de fusie rond is, is het zeker niet uitgesloten dat we alsnog aangifte doen'', aldus mr. Carolina de Fey, juridisch beleidsadviseur van het LBR, vorige maand.

-
Artikel 1 van de Grondwet luidt: Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/75921

Laatst gewijzigd door Winterhamer : 23 april 2007 om 17:46.
Oud 23 april 2007, 18:50   #6
Winterhamer
Banneling

Standaard

Waarom moeten wij wel tolerant zijn terwijl moslims vanwege hun geloof zo'n beetje alles mogen doen wat normale mensen onder discriminatie verstaan?

achterlijk dit

we worden als ''heidenen'' weer regelrecht de kerkers in gegooid

Laatst gewijzigd door Winterhamer : 23 april 2007 om 18:51.
Oud 23 april 2007, 19:12   #7
Winterhamer
Banneling

Standaard

De Brusselse Rassenwetten

Citaat:

Mark d`Aviano 20 april 2007

De Europese Unie wil racisme streng gaan bestraffen. Ras-misdadigers kunnen straks 3 jaar in de gevangenis komen, en daarna krijgen ze een werkverbod en hebben ze geen recht meer op een uitkering.

De linkse regering van Belgie wil nog iets verder gaan: wie voor een ras-misdaad veroordeeld wordt verliest voor 10 jaar zijn burgerrechten. Mag dus niet meer stemmen, en kan ook niet meer verkozen worden. Dat komt dan goed uit, want Vlaams Belang leider Filip Dewinter kan zo eens flink aangepakt worden. Dewinter is een gevaar voor de gevestigde orde. Per Vlaming vloeien elk jaar duizenden Euro's naar het luie Wallonie, en daarom wil het Vlaams Belang dat Belgie barst.

Gelukkig heeft Dewinter een paar maanden geleden verklaard dat hij bang is voor de Islam, en dat is natuurlijk puur racisme volgens de openbare aanklager. Filip loopt een serieuze kans veroordeeld te worden, vooral ook omdat rechters in Belgie verlengstukken van de gevestigde politieke partijen zijn. Verder zijn veel rechters lid van de irreguliere vrijmetselarij, die heeft verklaard het Vlaams Belang (opvolger van het Vlaams Blok) te bestrijden:...het Grootoosten van België heeft de strijd tegen het Vlaams Blok als een van zijn voorname doelstellingen gesteld. Iedere broeder moet het als zijn taak zien om daartegen te vechten in zijn eigen sociale of professionele situatie.

De Belgische pers schrijft niet of nauwelijks over het totalitaire gevecht tegen het Vlaams Belang, terwijl toch de democratie op het spel staat. Ook politici uit andere Europese landen laten zich niet horen. Belgie zou net zo berispt en geboycot moeten worden als Wit-Rusland, maar zelfs Wilders besteedt liever zijn tijd met zich af te zetten tegen het Vlaams Belang.

Maandag was Dewinter te gast bij Pauw en Witteman. Iedereen aan de tafel keurde de hetze tegen Dewinters islamangst af, behalve onze minister van Defensie Eimert van Middelkoop. De CU'er zweeg, ook toen Pauw hem nogmaals om zijn mening vroeg. Kort geleden gaf deze gristelijke aartshuichelaar hoog op van spreken om het kwaad tegen te gaan.

Donderdag heeft het Vlaams Belang er voor gezorgd dat de Brusselse rassenwet in elk geval niet voor de verkiezingen van 10 juni in zal gaan; een kleine tegenslag voor premier Verhofstadt.

Ook als de wet er niet definitief door komt en als Dewinter vrijgesproken wordt, is zijn vervolging natuurlijk een enorme onvrijheid van meningsuiting. Alleen al de Damocletische dreiging van een aanklacht vanwege een geuite angst voor de islam maakt mensen monddood, en vergiftigt de samenleving. De meeste Belgen realiseren zich dat nog niet. De Belgische krant Het Laatste Nieuws meldde donderdag: Deense politicus vergelijkt hoofddoek met hakenkruis. Honderden reacties staan er bij; de meesten scherper dan Dewinters verboden uitspraak. Worden deze reageerders vervolgd?

Die Denen hebben trouwens wel een goede koningin.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=...e_Rassenwetten

Laatst gewijzigd door Winterhamer : 23 april 2007 om 19:14.
Oud 23 april 2007, 19:18   #8
Winterhamer
Banneling

Standaard

Naast het feit dat dit BELACHELIJK IS

Wil ik even nog extra wijzen op de straffen in vergelijking met andere dingen:

Citaat:
De Europese Unie wil racisme streng gaan bestraffen. Ras-misdadigers kunnen straks 3 jaar in de gevangenis komen, en daarna krijgen ze een werkverbod en hebben ze geen recht meer op een uitkering.

De linkse regering van Belgie wil nog iets verder gaan: wie voor een ras-misdaad veroordeeld wordt verliest voor 10 jaar zijn burgerrechten. Mag dus niet meer stemmen
Waarom verliezen verkrachters en moordenaars niet 10 jaar lang hun burgerrechten ?

Hun recht op een uitkering ?

en krijgen een werkverbod ?

dus een racistisch grapje is volgende de linkse regering erger dan een meisje groepsverkrachten en vermoorden!
Oud 23 april 2007, 19:39   #9
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naast het feit dat dit BELACHELIJK IS

Wil ik even nog extra wijzen op de straffen in vergelijking met andere dingen:

Waarom verliezen verkrachters en moordenaars niet 10 jaar lang hun burgerrechten ?

Hun recht op een uitkering ?

en krijgen een werkverbod ?

dus een racistisch grapje is volgende de linkse regering erger dan een meisje groepsverkrachten en vermoorden!
Vrij simpel, soort zoekt soort, criminelen zorgen voor criminelen. De vraag is, wanneer gaat het volk, dus de macht dit onder ogen zien en hier een halt aan toe roepen inplaats van zich te laten beliegen, bedriegen en bestelen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2007, 19:53   #10
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Winterhamer, het is hier wel een forum voor religieuze onderwerpen. Mij niet gelaten hoor, maar ik denk niet dat iedereen zulk een onderwerp ziet zitten op dit forum. Uw tekst echter spreekt tot een zekere verbeelding.

Zo vind ik 'klompenayathollah' wel een merkwaardige beeldspraak. Een zeldzame 'unio contradictionis' van twee culturen.

Albayrakeriaanse klederdracht vind ik een epitheton ornans van je geweldste, dat moet ik u nageven. Het doet me denken aan de Mongoolse steppe.

Maar woestijnnazi is een woord dat Rommel maar matig zou geapprecieerd hebben.

En tenslotte. De nu volgende tekst dompelt ons een een diepe meditatie. Of hij echter de ware verlichting zal teweeg brengen nu de Apocalyps nadert, daar heb ik zo mijn twijfels over.

Zo niet, dat wil ik gebruik makend van de paar seconden vrijheid die mij nog resten, u vast laten weten dat ik nu al op u spuug. Nu het nog kan. Spuug op uw gedachtegoed, op uw landverraad en op uw medewerking aan de aanstaande Apocalyps. Moge uw God u vergeven. Ik doe het niet.

Winterhammer, u weet toch dat u niet meer in de trein mag spuwen. Vrij zware boetes staan u dan te wachten. Ik zeg het u maar.

Laatst gewijzigd door system : 23 april 2007 om 20:14.
Oud 23 april 2007, 20:51   #11
system
Banneling

Standaard

(foutje)

Winterhamer, het is hier wel een forum voor religieuze onderwerpen. Mij niet gelaten hoor, maar ik denk niet dat iedereen zulk een onderwerp ziet zitten op dit forum. Uw tekst echter spreekt tot een zekere verbeelding.

Zo vind ik 'klompenayathollah' wel een merkwaardige beeldspraak. Een zeldzame 'unio contradictionis' van twee culturen.

Albayrakeriaanse klederdracht vind ik een epitheton ornans van je geweldste jewelste, dat moet ik u nageven. Het doet me denken aan de Mongoolse steppe.

Maar woestijnnazi is een woord dat Rommel maar matig zou geapprecieerd hebben.

En tenslotte. De nu volgende tekst dompelt ons een een diepe meditatie. Of hij echter de ware verlichting zal teweeg brengen nu de Apocalyps nadert, daar heb ik zo mijn twijfels over.

Zo niet, dat wil ik gebruik makend van de paar seconden vrijheid die mij nog resten, u vast laten weten dat ik nu al op u spuug. Nu het nog kan. Spuug op uw gedachtegoed, op uw landverraad en op uw medewerking aan de aanstaande Apocalyps. Moge uw God u vergeven. Ik doe het niet.

Winterhammer, u weet toch dat u niet meer in de trein mag spuwen. Vrij zware boetes staan u dan te wachten. Ik zeg het u maar.

Laatst gewijzigd door system : 23 april 2007 om 20:52.
Oud 29 april 2007, 10:05   #12
Winterhamer
Banneling

Standaard

islamitische dictatuur
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be