![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() De Brusselse Religiewetten
![]() Geert Geel 22 april 2007 Citaat:
Laatst gewijzigd door Winterhamer : 23 april 2007 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Mark d`Aviano 22 april 2007 Citaat:
Laatst gewijzigd door Winterhamer : 23 april 2007 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() [quote]
[quote]Daar zou u zich nog eens duchtig in kunnen vergissen Winterhamer. Laatst gewijzigd door system : 23 april 2007 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat Brussel een intressante stad is om in te wonen.
Lekker fout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Nederland: 'Art.1' nieuwe naam antidiscriminatiebureaus
Citaat:
Laatst gewijzigd door Winterhamer : 23 april 2007 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Waarom moeten wij wel tolerant zijn terwijl moslims vanwege hun geloof zo'n beetje alles mogen doen wat normale mensen onder discriminatie verstaan?
achterlijk dit we worden als ''heidenen'' weer regelrecht de kerkers in gegooid Laatst gewijzigd door Winterhamer : 23 april 2007 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() De Brusselse Rassenwetten
Citaat:
Laatst gewijzigd door Winterhamer : 23 april 2007 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Naast het feit dat dit BELACHELIJK IS
Wil ik even nog extra wijzen op de straffen in vergelijking met andere dingen: Citaat:
Hun recht op een uitkering ? en krijgen een werkverbod ? dus een racistisch grapje is volgende de linkse regering erger dan een meisje groepsverkrachten en vermoorden! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo vind ik 'klompenayathollah' wel een merkwaardige beeldspraak. Een zeldzame 'unio contradictionis' van twee culturen. Albayrakeriaanse klederdracht vind ik een epitheton ornans van je geweldste, dat moet ik u nageven. Het doet me denken aan de Mongoolse steppe. Maar woestijnnazi is een woord dat Rommel maar matig zou geapprecieerd hebben. En tenslotte. De nu volgende tekst dompelt ons een een diepe meditatie. Of hij echter de ware verlichting zal teweeg brengen nu de Apocalyps nadert, daar heb ik zo mijn twijfels over. Zo niet, dat wil ik gebruik makend van de paar seconden vrijheid die mij nog resten, u vast laten weten dat ik nu al op u spuug. Nu het nog kan. Spuug op uw gedachtegoed, op uw landverraad en op uw medewerking aan de aanstaande Apocalyps. Moge uw God u vergeven. Ik doe het niet. Winterhammer, u weet toch dat u niet meer in de trein mag spuwen. Vrij zware boetes staan u dan te wachten. Ik zeg het u maar. Laatst gewijzigd door system : 23 april 2007 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() (foutje)
Winterhamer, het is hier wel een forum voor religieuze onderwerpen. Mij niet gelaten hoor, maar ik denk niet dat iedereen zulk een onderwerp ziet zitten op dit forum. Uw tekst echter spreekt tot een zekere verbeelding. Zo vind ik 'klompenayathollah' wel een merkwaardige beeldspraak. Een zeldzame 'unio contradictionis' van twee culturen. Albayrakeriaanse klederdracht vind ik een epitheton ornans van je geweldste jewelste, dat moet ik u nageven. Het doet me denken aan de Mongoolse steppe. Maar woestijnnazi is een woord dat Rommel maar matig zou geapprecieerd hebben. En tenslotte. De nu volgende tekst dompelt ons een een diepe meditatie. Of hij echter de ware verlichting zal teweeg brengen nu de Apocalyps nadert, daar heb ik zo mijn twijfels over. Zo niet, dat wil ik gebruik makend van de paar seconden vrijheid die mij nog resten, u vast laten weten dat ik nu al op u spuug. Nu het nog kan. Spuug op uw gedachtegoed, op uw landverraad en op uw medewerking aan de aanstaande Apocalyps. Moge uw God u vergeven. Ik doe het niet. Winterhammer, u weet toch dat u niet meer in de trein mag spuwen. Vrij zware boetes staan u dan te wachten. Ik zeg het u maar. Laatst gewijzigd door system : 23 april 2007 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() islamitische dictatuur
|
![]() |
![]() |