![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Walter Vandenbossche (CD&V) - 19 tot 25 februari Vlaming en Brusselaar, zo zegt hij zelf. Momenteel zit deze advocaat in de Brusselse Hoofdstedelijke Raad, met de verkiezingen komt hij op voor een zitje in het federale halfrond. Opgelet: deze sessie begint pas op woensdag, maar zal ook iets langer duren. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste,
Ondanks de Vlaamse reflex van de laatste jaren hoor ik bij CD&V maar zeer weinig eurokritische geluiden. Nochtans staan we meer en meer bevoegdheden af aan de eurocratie, zodanig dat ik me afvraag of die Vlaamse 'autonomie' niet meer dan een holle doos is. Ruilen we het Belgische probleem niet om voor een Europees probleem, dat stilaan een belgië in het kwadraat wordt? |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() België, Vlaanderen, Brussel en Wallonië kunnen zich economische slechts handhevan binnen een sterk Europa. Dit impliceert bevoegdheidsoverdrachten.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is zeventig procent van de wetgeving niet nogal veel? Hebben wij nu echt een Europa nodig dat decreteert hoe krom komkommers mogen zijn (echt!) en dat ons liberaliseringen en privatiseringen oplegt?
|
![]() |