![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vreemdelingenhaat is oprecht geestig, soms
![]() De helft van de Blokkers vindt dat er geen geschoolde beroepen opstaan, op de lijst van de knelpuntberoepen en dat we onze eigen doppers er maar moeten laten in slagen het lijstje te vullen, en nu weer één die het tegenovergestelde zegt. Citaat:
Ze zijn allicht ook te warm, ze eten couscous, ze hebben sattelietontvangers voor de Vlamen teleVlaanderen hadden, ze dragen sjallekes! Vreemdelingenhaat is onvlaams en ergerlijk, steeds: En al die dingen zijn ofwel onwaar, bijkomstig of ronduit onozel. Arabisch is plotseling een veel vreemdere taal dan frans, duits, engels of west-vlaams.... Hun godsdiensten zijn plotseling veel gevaarlijker dan onze christelijk sekten die tot eeuwenlange progrom's, holocautsts en heksenverbrandingen hebben geleid. Pathetische zieke kereltjes hoor, die dan nog zo paranoide zijn dat ze zich omsingelt voelen door een bloeddorstige bende van armoedige mensen die vier procent van de bevolking uitmaken.... Om de VB-ers te counteren: een selectieve migratie houdt in dat mensen die een knelpuntberoep menen te kunnen invullen moeten bewijzen dat ze een diploma hebben of de nodige beroepsbekwaamheid. Merkwaardig is dat ze de linksen die deze nonsens verontwaardigd afwijzen voorstellen als debielen "die de realiteit niet onder ogen zien". Tegelijk zeggen ze dat links geen ongeschoolden en mensen met een laag diploama meer heeft, die zijn allemaal bij het VB, en de linksen zijn allemaal vetbetaalde ambtenaren, met een hoog diploma, linkse interloctuelen en oude soixantehuitards... Maar dan wel alleen de domme... Hoe is het mogelijk van te blijven zich blindstaren op één obsessie. Het is in het gesticht zo dat de psy ook moet geduldig luisteren naar de mensen die blijven volhouden: "de groene mannekes zijn hier toch, doktoor: ziet ge ze nu niet of wilde ze niet zien???" en dan hun pillekes krijgen. Wat een stom land, mijn Vlaanderen... ![]() Dan nog: de stommiteit van de Kerk goedpraten, die jonge Vlaamse jongens naar het front dirigeerde om te gaan vechten tegen jongens van een land dat nog christelijker is dan het onze, tegenwoordig: Rusland... Terwijl roepende dat de islamieten aggresieve veroveraars zijn en bekeerders met het zwaard. Om te gieren! dan nog: de stommiteit van derderangs politici goedpraten die Vlaanderen aan de Nazi's verkochten en daarbij grondig zijn opgelicht. Hou dan verdomd een herdenkingsdag met poedelvlaggen voor de mensen die zijn opgelicht door een oplichter elk jaar! Als ik zie hoe die kleine groep mensen, met een gemiddeld inkomen dat schandalig laag is, zich hier handhaven; ondanks het feit dat een hoop VLamingen blijven beweren dat hun taal, hun cultuur, hun uitzich, hun kleren, zelf hun ellende minderwaardigheid uitstraalt en ondertussen zich braaf uitsloven om hier mee de boel te laten draaien... Dan denk ik aan het Vlaanderen van vroeger. En dan stel ik me de vraag: wie zijn er nu de echte VLamingen, die vredig, verdraagzaam zijn: wij of zij??? Ook zij zijn op vele vlakken tweederangsburgers, wiens rechten niet zo duidelijk zijn, wiens behandeling niet zo goed is, wiens kansen veel kleiner zijn dan die van een doorgesneden "échte" VLaam. Het geeft me inderdaad te denken. Zoals bepaalde Israëliers (niet allemaal!) nu ook weer mensen onderdrukken en in kampen steken, zo zijn wij Vlamingen goed bezig om een kortzichtige ideologie te laten groeien en bloeien en te laten invloed uitoefenen op ons "goede Vlaming" zijn. Vrede, vrijheid, verdraagzaamheid, verscheidenheid: het is plots allemaal iets wat we eisen van onze nieuwe Vlamen en we kunnen het niet eens zelf ![]() En dan denk ik aan de Vlaamse strijd voor het ontvoogden van een volk van zijn hautaine franstalige bourgeoisie. Een bourgeoisie die het "VLoms" een pummeltaarltje vond, die onze cultuur als een boerencultuur bestempelde, waarin je volgens de Kardinaal geen wetenschap en kunsten kon beoefenen, aan de Vlamingen die deze vernederingen bleven ondergaan en voortwerkten. En dan zie ik die Vlamingen nu voor me, Ali, Achmed, Farida, Adda... De échte Vlamingen, zoals wij vroeger! Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 februari 2007 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eric ,wanneer ga jij nu eens stoppen met Uw zeveren? .......
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() mijnheer feremans laat u behandelen in een psychiatrische instelling het zal u goed doen en het is dringend nodig
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() De dag dat jij begingt te begrijpen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Zals alle patienten proberen de ongelukkige bezitters van uw ziekte hun wanen en angsten op te dringen aan anderen met een onrembaar enthousiasme. Nochtans volstaat het om angstremmers te nemen. Hierdoor herwint men een nuchtere kijk op de realiteit. Veel beterschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Fere, ik heb je tekstje bij hoge uitzondering eens uitgelezen.
Ik kan je niet volgen jong. Ik lees alleen maar eens een tekst tweemaal of zelfs driemaal, als ik hem heel mooi vind, als ik iets nodig heb, of als ik er geld mee moet/kan verdienen (ttz, op mijn werk zet ik mij nog in). Ik moet beamen: je moet terug naar school om wat logika in je teksten te leren stoppen, of je moet naar een psychiater wegens teveel wanordelijke gedachten in je hoofd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() En mss is hij de volgende voorzitter van Spirit...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rond 1940 waren er ook sommigen die vonden dat de nieuwe échte vlamingen in feite Dolf, Kurt, Heidrich und Jozef heetten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() En wat met Vlamingenhaat?
![]() |
#10 |
|
![]() Indien je alles doet wat haaks staat op dat waar Vlaanderen voor staat en gestaan heeft: indien je onverdraagzaam bent, de vrijheid wil vervangen door een gigantisch omwald autoritair staatje, de vrede wil vervangen door fervent bush-aanhanger te zijn (zoals het VB) dan ben je geen Vlaming meer.
Dan heb je geen recht om aanspraak te maken op deze betiteling. Dan heb je geen land meer. Want datgene wat je Vlaanderen noemt heeft nooit bestaan, het is een land waar je niet naartoe kan en waar je niet naar terugkan. Het is een helse plek, op de kaart gezet door gekken die hun volk niet kennen, die zelfs kunnen betiteld worden als volksvreemd. Vlaanderen staat voor vrede, vrijheid, verdraazaamheid en verscheidenheid. De mono-pummels zijn iets anders. En alhoewel er steeds te veel zijn zijn ze toch ook een MINDERHEID. Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 februari 2007 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Die kwamen hier om te bezetten en om te dicteren. Kom aan zeg, wat een platte kak! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
klink klaar gereed voor psychiaterie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Geen enkele weerlegging!
Schelden en knorren... ![]() Ik moet een HEEL teer plekje hebben geraakt. Moet ook kunnen Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 februari 2007 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bedoel je nu dat er bij verkiezingen geen rekening werd gehouden met "de stem van het volk"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||||
Minister-President
|
![]() Ericske, ik ben zeer zeker geen VB'er of sympathisant van de nieuwe bekrompenheid, maar als je begint te bashen (je goed recht trouwens), doe dat dan op een iets intelligenter manier...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de eigen nest kakken overtuigd van het eigen groot gelijk. Tsjah, dat vat het zowat samen zeker? Het is allemaal de schuld van 'de mensen'; de politici treft uiteraard nooit enige verantwoordelijkheid. Citaat:
Maar waakzaamheid in deze of gene richting is nooit slecht. Citaat:
'Ze' houden hier de boel niet recht; 'ze' leven hier vnl. een gesubsidieerd leven en d�*�*r zit het echte gevaar: een duidelijk identificeerbare groep die meer en meer gepercipieerd wordt als een loodzwaar blok aan het been. En je kan het 'hen' niet kwalijk nemen dat 'ze' komen genieten van onze onnozelheid; dat ze geen enkele incentive voelen om zich in te schakelen in onze samenleving. 'Ze' zijn het resultaat van het zoveelste mislukte experiment in de 'maakbare samenleving'; wellicht zullen die grote politieke architecten zich pas in het haar beginnen krabben wanneer de eerste veldslagen worden uitgevochten in één of andere grote Vlaamse stad. En dan nog... stijfkoppigheid kan zéér hardnekkig zijn.
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Of bedoel je dat de nazi's de gevangenissen met Belgen vulden, en niet met migranten, zodat ze minder racistisch waren? Of bedoel je dat ze veel beter konden mensen vermoorden, via verplichte euthanasie op gehandicapen en geesteszieken, in plaats van dit onrechtsstreeks via heroïne te doen? Wil je ze terug hebben, in plaats van onze migranten? Je gaat het ver brengen in de politiek: zet je rap rap op de lijst. Er zijn genoeg zotten die op je zouden stemmen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() De franskiljons hielden dat gemiddeld inkomen schandalig laag. En de de huidige werkgever is spijtig genoeg nog steeds niet de goede Vlaming waar ericferemans het over heeft.
Laatst gewijzigd door DannyS : 24 februari 2007 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Geef om te beginnen de vissen hier maar eens terug die je in "hun" thuiswateren bent gaat pikken, vuile dief. Dat transport koste ons handenvol ecopunten.
Laatst gewijzigd door DannyS : 24 februari 2007 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ga dus maar voor een ander hol keffen.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 24 februari 2007 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |