![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Spannende thriller “De Vijfde Colonne” waarschuwt tegen extremisme.
Een nieuw, zeer spannend, boek van de Nederlandse auteur W.G. Van Dorian waarschuwt al voor een eventuele toekomstige escalatie van extremisme (politiek of religieus). Het is geschreven als een spannende Hollywood film, een echte fictie thriller! In het verhaal worden er geen doekjes om gewonden: wat gebeurt in het toekomstige Europa en Amerika is verschrikkelijk. Het dagelijks leven in een, door Radicalen bezet, Europa beschrijft tot in detail de verschrikkingen van discriminatie, religieus extremisme en eventuele nucleaire gevolgen ervan…gezien door de ogen van een Amerikaanse journalist en een Nederlandse advocaat. Zelfs voor iemand die niet van lezen houdt is deze fictie thriller een aanrader. “Je blijft lezen” is één van de reacties geweest van Amerikaanse, Duitse en Canadese lezers die de Engelstalige versie reeds hadden gelezen. Het is inderdaad doodeng om in de verstikkende sfeer te zitten die het boek uitstraalt als je aan het lezen bent W.G. Van Dorian zelf is, na de moorden op Theo van Gogh en Pim Fortuyn, naar Zuid Amerika geëmigreerd uit angst dat hij in Nederland zijn mening niet meer vrij kan uiten zonder gevaar voor eigen leven. Dat zegt al wat over het controversiële boek dat te verkrijgen is bij www.bol.com Ik raad iedereen aan eens naar dit boek te kijken. Het komt in JUNI in Nederland en Belgie uit. Het zou me niets verbazen als dit een best-seller wordt. Als je meer over het boek wilt lezen: www.wisemanpublishing.com Laatst gewijzigd door bastik : 8 mei 2007 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ... klinkt als pure propaganda om de oppervlakkige "democraat" op het "rechte" pad te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien klinkt dat zo, maar vergeet niet dat dit al langer feit is, dat mensen niet meer kunnen opboksen tegen de agressie van de islam, gesteund door collaborerende linkse krachten, die kennelijk te naief zijn om te zien wat er aan het gebeuren is.
Of erger; ze willen Islamisering ofwel: geen vrijheden meer. Ik heb dit boek in het Engels gelezen en het is geen propaganda, gewoon een spannende thriller, maar met feiten erin zoals we die vandaag de dag hebben gezien. Dat maakt het boek nu juist "eng"...haast Orwelliaans....maar ja, Orwel lachtten ze aanvankelijk ook uit met zijn "Animalfarm". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Help, de moslims willen onze vrijheden afpakken! Stem dus conservatief! Verbied coffeshops, leg uitingen van homosexualiteit aan banden, verbied abortus en euthanasie, nemen jongeren met foto en gegevens in een politiedatabase op enkel omdat ze jong zijn, verbied het maken van foto's van de politie, geef de staat het recht om mensen zonder aanklacht op te sluiten, laat de premier je de les lezen dat er niet gespot mag worden met de koningin, en al helemaal niet met onze mooie Christelijke tradities! Als je dat niet doet nemen de moslims je je vrijheid af!
Ik heb het echt zo gehad met dat gezeik. Hier in Nederland moeten we een heleboel vrijheid inleveren, maar niet voor de moslims, nee, voor de onberispelijke blanke man van middelbare leeftijd, voor de schreeuwerige scholier uit een uithoek van het land die nog nooit een buitenlander heeft gezien, voor mensen die problemen niet willen proberen op te lossen maar denken dat ze spontaan verdwijnen als je de tijd terugdraait naar toen ze er nog niet waren. Tegen de tijd dat kabinet Balkenende 12 er zit (en dat gaat hard hier met die kabinetten) is Nederland een politiestaat. Niks tolerantie, niks vrijheden, niks liberaal, niks vrijheid van meningsuiting. En het landelijke motto: als het je niet zint rot je maar op. Ja, waarheen dan? Ik was er trots op in één van de meest vooruitstrevende landen ter wereld te leven, een land waar gelijkwaardigheid en vrijheid hand in hand konden gaan. En weet je, er zijn dan ook verdacht weinig moslims die mij zo graag mijn verworvenheden willen afpakken. Er is geen moslimpartij met zetels, en ook de oer-Hollandse vrijheidsbeperkers krijgen weinig steun vanuit allochtone hoek. Veel mensen komen hier met de reden dat ze hier willen wonen, niet daar, dan waren ze daar gebleven. En toch blijven mensen maar roepen dat ik bang moet zijn. De VVD duikt de rechtsconservatieve hoek in, het CDA en de PVV bloeien en op links laat de SP graag horen dat ze ook niet van allochtonen houden. De hele dag een specifieke groep mensen voor puur kwaad uitmaken kan ik ook, is helemaal niet moeilijk. De tijd terugdraaien kan niet, is wel moeilijk. Laten we dan ook vooruit willen, dingen constructief aanpakken en ons vooral niet laten gijzelen door onze eigen mooie politiestaatjes. Zo, pak van mijn hart. Ben trouwens al op zoek naar een onderduikadres, misschien ergens onder een kerk ofzo, daar zoeken ze nooit.
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Door een doorgeslagen gek die graag mensen doodmaakt en die ze ook zeker moeten opsluiten. Maar er zijn meer moorden gepleegd dan die op Theo van Gogh, helaas zijn er meer mensen die graag iemand vermoorden. En dat is heel vervelend, maar als je daar iets aan wilt doen, doe er dan wat aan, probeer moorden dan tegen te gaan, in plaats van te denken dat het fenomeen moord verdwijnt als je op moslims gaat schelden.
Wat ik zeg is ook niet dat moslims heilig zijn, of zelfs maar dat er mee te leven is, ik zeg dat de conservatieven die het door dat hele anti-moslim gedoe voor het zeggen krijgen mij mijn vrijheden nu al afpakken, terwijl de gevreesde moslims dat nu in ieder geval (nog) niet doen. Ik denk werkelijk niet dat het niet mogen fotograferen van agenten, het wel mogen schenden van allerlei rechten van jongeren, het aan banden leggen van het homohuwelijk, abortus, euthanasie en het drugsbeleid en het eeuwige gemekker dat als je het hier niet leuk vind dat je maar op moet rotten helpen tegen wat voor moslim dreiging dan ook, maar volgens mij was het de bedoeling dat onze vrijheden beschermd werden, en dat gebeurd nu zeker niet. En dit is pas het begin, want nu zit de pvda, toch nog redelijk progressief, nog in de regering. Ik hou mijn hart echt vast voor waar dit heen gaat, want volgens mij is dit een veel grotere bedreiging voor mijn vrijheid dan 'de moslims'.
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Om dezelfde reden dat Hirsi Ali een hoop stalkers achter zich heeft. Wilders. De makers van die Cartoons (zijn ook mensen voor gestorven en hele ambassades in brand gestoken). Nu en dan groeperen die stalkers en laten ze een homo voor dood achter. Jammer dat dat dan een bekende amerikaanse homoactivist bleek te zijn. Lap, weer de pers in. Ja; het is niet makkelijk om dit fenomeen af te schilderen als "een van de" moorden & stalkings die eerder passionele redenen kennen.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 11 mei 2007 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() De ware extremisten zijn de parlementariërs en regeringslieden die onze grenzen hebben opengesteld voor een stortvloed van migranten wiens cultuur erg verschilt van die van ons, die de heiligheid van het huwelijk hebben verwoest, die decadentie in allerlei vormen promoten of toelaten, die de moord op het ongeboren leven normaal vinden, die het vrij historisch onderzoek onmogelijk maken, die de grootste politieke partij van Vlaanderen op allerlei manieren proberen te castreren, ...
Diegenen die vaak extremisten genoemd worden, zijn gewoon diegenen die een uitgesproken ideologisch of religieus onderbouwde levenshouding hebben, in tegenstelling tot de oppervlakkige non-waarden van de zogenaamde "democraten", die alles zien in functie van business en hun verwerpelijke visie proberen te vergoelijken met Orwelliaanse demagogie. Ik heb dan ook meer respect voor een zogenaamde "moslimfundamentalist" dan voor een zogenaamde "christen-democraat", al vind ik niet dat de Islam thuishoort in West-Europa. |
![]() |
![]() |