![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Het doet me deugd dat enige tenoren het scheldproza, dat op bepol allang
gangbaar is, weliswaar vooralsnog moeizaam en onwennig trachten te imiteren. Knack's hoofdredacteur RikVC over Bert: "De federale wetenschappelijke instellingen werden toevertrouwd aan een minister wiens leeservaring niet veel verder gaat dan de lectuur van de handleiding bij zijn nieuwste zeilplank; de zorg over de Vlaamse cultuur werd in handen gegeven van een kind.'' Minister BertA over Rik: "De emotionele grijsaard. Ongeremd, nooit gehinderd door terughoudendheid of kennis. Kauwend op de opgelopen frustratie. Ooit was Goebbels een brave leerling, nog geroepen geweest voor het mooiste ambt. Het kon ook hem zijn overkomen.'' Mooi, maar niet zo meesterlijk als Karel Joan Lodewijk Alberdingk Thijm of zelfs Vermetele in hun beste dagen. u. |
|
|
#2 |
|
|
"uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Mooi, maar niet zo meesterlijk als Karel Joan Lodewijk Alberdingk Thijm of > zelfs Vermetele in hun beste dagen. > Ahwel? Niemand? Moch deze mijne niet onverdienstelijke mail geen response krijgen, houde ik het hier voor bekeken. u. |
|
|
#3 |
|
|
"uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Mooi, maar niet zo meesterlijk als Karel Joan Lodewijk Alberdingk Thijm >> of zelfs Vermetele in hun beste dagen. >> > > Ahwel? Niemand? Moch deze mijne niet onverdienstelijke mail geen response > krijgen, houde ik het hier voor bekeken. Dat zou me immens spijten, besteouweknakker, mocht jij dan toch - ik hoor al velen roepen: eindelijk! - de beslissing nemen, om de stoel ter hand nemen en een sprong-met-kleine-terugslag te waaghalzen. Een schop onder je kont zoudet beter passen bij je schoolse status, waarvoor ik me - als tweevoetige democraat - ten warmste wil aanbevelen. -- Joske |
|
|
#4 |
|
|
"Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Dat zou me immens spijten, besteouweknakker, mocht jij dan toch > - ik hoor al velen roepen: eindelijk! - de beslissing nemen, om de stoel > ter hand nemen en een sprong-met-kleine-terugslag te waaghalzen. > Een schop onder je kont zoudet beter passen bij je schoolse status, > waarvoor ik me - als tweevoetige democraat - ten warmste wil aanbevelen. > De deugddoende warmte dezer post, Smoutenbol, belet me deze sprong te wagen en veroordeelt me aldus ter continuatie mijner eentonige bepolse gezangen. Op welk vrolijk spammende adres kan ik je ene mantra sturen? u. |
|
|
#5 |
|
|
On Sun, 25 Feb 2007 18:51:53 +0100, uncle wrote:
> "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Mooi, maar niet zo meesterlijk als Karel Joan Lodewijk Alberdingk Thijm of >> zelfs Vermetele in hun beste dagen. >> > > Ahwel? Niemand? Moch deze mijne niet onverdienstelijke mail geen response > krijgen, houde ik het hier voor bekeken. > u. Attentionwhore -- wake up and face reality, realize there is no god. wake up open your eyes,no paradise on the other side! (Blutengel - No God) http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#6 |
|
|
On 25 feb, 19:33, "Joske Vermeulen" <[email protected]>
wrote: > Dat zou me immens spijten, besteouweknakker Tegen mijn principes in om te posten in een draad of in een seukwel van de obsolete zichzelfmateloosoverschattige neuroot, toch dit Smoutenbol. Don't feed the trolls. Tenzij je 't voederen leuk vind natuurlijk. Het bestofte scharminkel van ZO Beoti-e, de no-brainer van mentaal Patagoni-e dien iedereen uit-'t scheldt waarbij hij niet eens tot zijn hielen komt, heb je hierbij verhinderd, in z'n amechtig aandachtzoeken, de daad bij het wellustige woord te voegen. Iets wat hij nooit kan noch durft uiteraad maar we kunnen alleen vèr-hoopen. En verder alles pluys in Merksem? Ik heb een rafthekspeditie op de agenda op de Cagayan River en that is no joke. H.M. |
|
|
#7 |
|
|
<[email protected]> wrote in message
news:[email protected] oups.com... > >En verder alles pluys in Merksem? Ik heb een rafthekspeditie op de >agenda op de Cagayan River en that is no joke. > A joke it is, driftkop. Tot 2 maart in het Giesberghse Volfscafé op de Buizemont. u. |
|
|
#8 |
|
|
On 25 Feb 2007 12:06:14 -0800, [email protected] wrote:
>On 25 feb, 19:33, "Joske Vermeulen" <[email protected]> >wrote: > >> Dat zou me immens spijten, besteouweknakker > >Tegen mijn principes in om te posten in een draad of in een seukwel >van de obsolete zichzelfmateloosoverschattige neuroot, toch dit >Smoutenbol. Don't feed the trolls. Tenzij je 't voederen leuk vind >natuurlijk. Het bestofte scharminkel van ZO Beoti-e, de no-brainer van >mentaal Patagoni-e dien iedereen uit-'t scheldt waarbij hij niet eens >tot zijn hielen komt, heb je hierbij verhinderd, in z'n amechtig >aandachtzoeken, de daad bij het wellustige woord te voegen. Iets wat >hij nooit kan noch durft uiteraad maar we kunnen alleen vèr-hoopen. >En verder alles pluys in Merksem? Ik heb een rafthekspeditie op de >agenda op de Cagayan River en that is no joke. > >H.M. IK heb van jou nog geen bevestiging voor MHA voor zaterdag. Hoor ik iets? (sorry, dit gaat sneller dan e-mail). F. |
|
|
#9 |
|
|
<[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... On 25 feb, 19:33, "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote: > Dat zou me immens spijten, besteouweknakker Tegen mijn principes in om te posten in een draad of in een seukwel van de obsolete zichzelfmateloosoverschattige neuroot, toch dit Smoutenbol. Don't feed the trolls. Tenzij je 't voederen leuk vind natuurlijk. Het bestofte scharminkel van ZO Beoti-e, de no-brainer van mentaal Patagoni-e dien iedereen uit-'t scheldt waarbij hij niet eens tot zijn hielen komt, heb je hierbij verhinderd, in z'n amechtig aandachtzoeken, de daad bij het wellustige woord te voegen. Iets wat hij nooit kan noch durft uiteraad maar we kunnen alleen vèr-hoopen. En verder alles pluys in Merksem? Ik heb een rafthekspeditie op de agenda op de Cagayan River en that is no joke. Beste rafthereight, Het lijkt me eerder van psychologisch bahang, om onze immer daad- en zaadloze tapir uit de ZOV'se regenwouden, regelmatig te onderhouden met mierzoete suikerspin, kwestie om hem een bezigheid - Z.K. - te verschaffen, op zijn lange mars naar Dante's Huis van Vertrouwen. Mocht het toeval, toevallig Merksem treffen, gelieve voor het gemak me een seintje te geven op 03.646.48.61 oftewel aan te kloppen op den dertien. Kunnen we lekker ontvlooien bij ene heerlijke Coupe Maison Select. Ben nu zonet met de HH Monnik en Hijger ene Jungfrau langs de glibberige achterflank aan het bestijgen, zodat uwen agenda ff zal moet surplacen. First comes first. [1.Joske versus HH] [2.Joske versus Visual] -- Joske |
|
|
#10 |
|
|
On 25 feb, 22:34, Fullator <[email protected]> wrote:
> IK heb van jou nog geen bevestiging voor MHA voor zaterdag. Hoor ik > iets? Ik dacht dat het *deze* zaterdag was, maar ik was belet met washandjes- affaires. Ik mail je. Gewoonlijk staat m'n sales email aan. Ik zal straks ff checken. En voor de anderen, m'n gmail is een spamtrap, wie daar ooit op mailt wordt ongelezen als spam gemerkt. Elk halfjaar of zo. mvg, H.M. |
|
|
#11 |
|
|
On 25 feb, 20:51, Dennis VG / WarlocK <[email protected]>
wrote: > Attentionwhore M'n beste gothgod, "whore" impliceert daadkracht en delivery as promised or at least as paid for. Met een snuifje bijna-Wellust zelfs. U bent te optimisties, helaas of van de weeromstuit gedelplaceerd. Het scharminkel van de Karpetten een almost-eer te ver. Niettegenstaande of zelfs dankzij dat, gelieve u sofort te melden met uwe opgeblonken laarzen voor ene paarse gothshoot ofte gotherdaemmerung met Fullator, dan al niet in de morgue van het MH, dan toch in Joske's HH. Aan Joske geef ik later nog beschijt, zij het niet via het bom-alarm nummer van Ideghem-Airport. H.M. |
|
|
#12 |
|
|
"Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Ben nu zonet met de HH Monnik en Hijger ene Jungfrau langs de glibberige > achterflank aan het bestijgen, zodat uwen agenda ff zal moet surplacen. > First comes first. [1.Joske versus HH] [2.Joske versus Visual] > Kijk, daarvoor doen we het op bepol: laat me jullie allemaal - te weten Joske (die ik al te zeer veronachtzaamd heb), Visual (die ik nooit hoog genoeg geschat heb) en vooral de Full (wiens portfolio's glanzen in het avondlicht) - onder mijn zweterige, naar de Dender stinkende, oksels sluiten. Bedankt, zeer goede vrienden; ik krijg welhaast goesting om ene reünie te plannen. u. |
|
|
#13 |
|
|
On 25 Feb 2007 14:00:29 -0800, [email protected] wrote:
> On 25 feb, 20:51, Dennis VG / WarlocK <[email protected]> > wrote: > >> Attentionwhore > > M'n beste gothgod, "whore" impliceert daadkracht en delivery as > promised or at least as paid for. Met een snuifje bijna-Wellust zelfs. > U bent te optimisties, helaas of van de weeromstuit gedelplaceerd. Het > scharminkel van de Karpetten een almost-eer te ver. Niettegenstaande > of zelfs dankzij dat, gelieve u sofort te melden met uwe opgeblonken > laarzen voor ene paarse gothshoot ofte gotherdaemmerung met Fullator, > dan al niet in de morgue van het MH, dan toch in Joske's HH. Aan Joske > geef ik later nog beschijt, zij het niet via het bom-alarm nummer van > Ideghem-Airport. > > H.M. Miljaar, en ik ben juist wakker :p -- wake up and face reality, realize there is no god. wake up open your eyes,no paradise on the other side! (Blutengel - No God) http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#14 |
|
|
On Mon, 26 Feb 2007 05:28:30 GMT, Dennis VG / WarlocK
<[email protected]> wrote: >On 25 Feb 2007 14:00:29 -0800, [email protected] wrote: > >> On 25 feb, 20:51, Dennis VG / WarlocK <[email protected]> >> wrote: >> >>> Attentionwhore >> >> M'n beste gothgod, "whore" impliceert daadkracht en delivery as >> promised or at least as paid for. Met een snuifje bijna-Wellust zelfs. >> U bent te optimisties, helaas of van de weeromstuit gedelplaceerd. Het >> scharminkel van de Karpetten een almost-eer te ver. Niettegenstaande >> of zelfs dankzij dat, gelieve u sofort te melden met uwe opgeblonken >> laarzen voor ene paarse gothshoot ofte gotherdaemmerung met Fullator, >> dan al niet in de morgue van het MH, dan toch in Joske's HH. Aan Joske >> geef ik later nog beschijt, zij het niet via het bom-alarm nummer van >> Ideghem-Airport. >> >> H.M. > >Miljaar, en ik ben juist wakker :p Een typisch staaltje van Hugo's metacommunicatie. Zie ergens hierboven mijn repliek op master dumbo. Een heel eigen charme heeft deze taal en ook al grenst ze soms aan de gedachtenvlucht en logorrhee van de manicus, subliem is ze! Fullator (die elk woord heeft begrepen). |
|
|
#15 |
|
|
On 26 feb, 11:21, Fullator <[email protected]> wrote:
> ook al grenst ze soms aan de gedachtenvlucht en logorrhee van de > manicus, subliem is ze! Caffeïne helpt, veel caffeïne. H.M. is in de verste uithoeken van de jungle bekend om zijn slierten Nescafé "sachets" (sic) die hij altijd met zich sleurt, vitale ingredi-ent van het Derwaarts survival pakket. Kan zelfs koud worden opgelost, zij het na een heroïsche strijd met de oppervlaktespanning waarbij heel wat exotische grassprietjes sneuvelen. Dat taal ook metacummunicatie kan zijn is het voornaamste obstakel bij NLP (naturale language processing). Groucho Marx was hier een meester in, en voor de onderbouw moet je Chomsky maar herlezen. Syntax, semantiek, maar vooral hyperbolen. Ach, po-ezie. Het leuke is dat de uitgestrekte prefontale zones die verantwoordelijk zijn voor symbolen, tactiek werkgeheugen en attention shift ook een sterke taalinput hebben. Er zijn leerrijke experimenten waar pati- enten met letsels daar helemaal niet afatisch zijn maar de zin voor metacommunicatie of "tussen de lijnen" lezen totaal verloren is gegaan. Ook bij sommige -pathen zie je een dergelijke deplacering. Je tte dis pas plus. De visuele processing (die er [d.i. prefrontaal] ook ver afligt en die caudaal en temporaal verder wordt uitgespit volgt totaal andere regels. Daarom dat artificieel zicht in de limiet korterbij ligt dan artifici-ele taal, hoewel de "syntax" complexer is wegens slechts 2-3D. Tja, het gebeurt allemaal in die perifere sterk uitgegroeide polen zoals temporaal en prefrontaal die bij HSS zijn ge- explodeerd. Maar het voert ons allemaal te ver. Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana. Hello, I must be going! http://www.youtube.com/watch?v=jCvz8y_DUSY mvg, H.M. |
|
|
#16 |
|
|
On 25 feb, 22:43, "Joske Vermeulen" <[email protected]>
wrote: > op zijn lange mars naar Dante's Huis van Vertrouwen. Ach, nel fino del camin di sua vita, se ritrovai per una selva oscura. > Mocht het toeval, toevallig Merksem treffen, gelieve voor het gemak me een > seintje te geven op 03.646.48.61 oftewel aan te kloppen op den dertien. > Kunnen we lekker ontvlooien bij ene heerlijke Coupe Maison Select. Het nummer van Morel's racistische hijglijn had ik al, dank je, maar mijn vuurmuur kan altijd worden gebijplasseerd via Full's Proxy. Zolang de coupe maison maar geen razorhead is. > Ben nu zonet met de HH Monnik en Hijger ene Jungfrau langs de glibberige > achterflank aan het bestijgen, zodat uwen agenda ff zal moet surplacen. Effe schijfsgewijs door mijn Morel Releases gebladerbrowsed en ene Monique is er niet bij, wel Debbie, Aurora, Marga, Nadi, Leonora en een twijfelgeval genaamd Jason waar mijn photoshop altijd op crasht zoals zijn hoge hakken op de keien van Malate. > First comes first. [1.Joske versus HH] [2.Joske versus Visual] Altijd goed je priorijen in het oog houden, zei de abces, want als de vos de passie preekt betrouwt zelfs de waard zijn gasten niet meer. H.M. |
|
|
#17 |
|
|
Fullator schreef:
> On Mon, 26 Feb 2007 05:28:30 GMT, Dennis VG / WarlocK > <[email protected]> wrote: > > >>On 25 Feb 2007 14:00:29 -0800, [email protected] wrote: >> >> >>>On 25 feb, 20:51, Dennis VG / WarlocK <[email protected]> >>>wrote: >>> >>> >>>>Attentionwhore >>> >>>M'n beste gothgod, "whore" impliceert daadkracht en delivery as >>>promised or at least as paid for. Met een snuifje bijna-Wellust zelfs. >>>U bent te optimisties, helaas of van de weeromstuit gedelplaceerd. Het >>>scharminkel van de Karpetten een almost-eer te ver. Niettegenstaande >>>of zelfs dankzij dat, gelieve u sofort te melden met uwe opgeblonken >>>laarzen voor ene paarse gothshoot ofte gotherdaemmerung met Fullator, >>>dan al niet in de morgue van het MH, dan toch in Joske's HH. Aan Joske >>>geef ik later nog beschijt, zij het niet via het bom-alarm nummer van >>>Ideghem-Airport. >>> >>>H.M. >> >>Miljaar, en ik ben juist wakker :p > > > > Een typisch staaltje van Hugo's metacommunicatie. Zie ergens hierboven > mijn repliek op master dumbo. Een heel eigen charme heeft deze taal en > ook al grenst ze soms aan de gedachtenvlucht en logorrhee van de > manicus, subliem is ze! > > Fullator (die elk woord heeft begrepen). En tóch blijf ik erbij dat "Fuck you, old fart" beter aankomt... -- Karel "de Jazz" Jansens "Ytringsfrihed er ytringsfrihed er ytringsfrihed. Der er intet men." ("Freedom of speech is freedom of speech is freedom of speech. There is no 'but'.") (Per Nyholm -- Jyllands-Posten) |
|
|
#18 |
|
|
<[email protected]> wrote in message
news:[email protected] ps.com... >Maar het voert ons allemaal te ver. Time flies like an arrow, and >fruit flies like a banana. Hello, I must be going! > We must get going Tomorrow, tomorrow Keep the aspidistra flying The only obscenity is death. u. |