Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Usenet > be.politics
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen.

 
 
Discussietools
Oud 23 februari 2007, 12:21   #1
Michael Laudahn eOpposition
 
Berichten: n/a
Standaard New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)




http://halturnershow.com/ ,

dan naar beneden tot

Monday, February 19, 2007 4:02 PM EST
"CHUTZPAH"
NYC RABBI ADDS REDS LIGHTS & SIREN TO HIS PRIVATE CAR TO GET THROUGH
TRAFFIC.

Veel vermaak.





--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world
immigration to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish
orientals (third-worlders themselves), in order to make them less
visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof
Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!

 
Oud 23 februari 2007, 12:41   #2
Willem-Jan Markerink
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)

"Michael Laudahn eOpposition" <[email protected]> wrote in
news:[email protected] oups.com:

>
>
>
> http://halturnershow.com/ ,
>
> dan naar beneden tot
>
> Monday, February 19, 2007 4:02 PM EST
> "CHUTZPAH"
> NYC RABBI ADDS REDS LIGHTS & SIREN TO HIS PRIVATE CAR TO GET THROUGH
> TRAFFIC.
>
> Veel vermaak.


Ik heb in China een Chinees politievoertuig de pas afgesneden, cq en-
passant bijna de bumper afgereden, middels brandweer-sirene & -zwaailicht.
(ik kon de arme stakker niet zien, stilstaand, met de neus dwars tussen een
rij vrachtwagens door, terwijl het linkerspoor voor onze rallye-colonne was
vrijgemaakt/vrijgehouden (en de sukkel al een tijdje bezig was om van
ergens op de vluchtstrook een gaatje te vinden om weer naar links te
verhuizen)....kreeg wel een verontwaardigd (en vals) klinkend claxonsignaal
terug, maar de achtervolging, waar ik toch nog even op gehoopt had, bleef
uit....:))
(hij had ook niets met onze colonne te maken, had hem daarvoor ook al een
paar keer gezien, worstelde zich knap sullig door het verkeer heen, met
alleen zwaailicht, tientallen kilometers lang, dus als 'hoog-rangig' gevaar
hoefde ik hem ook niet te beschouwen....:))

Enfin, wie een sterker staaltje van 'signaal-misbruik' weet, en er ook nog
mee weg wist te komen, bitte vortreten....;))


Willem (nee, niet vastgelegd op fillum, helaas helaas) Jan

PS: overigens is dat door de file heen worstelen/rammen, over elk mogelijk
spoor, verhard of onverhard, eigen richting of tegen de rijrichting in, een
fascinerende volksport, in China en Rusland....zelfs ver van de rijbaan
afgelegen stoepen, in de stad, zijn volstrekt vogelvrij verklaard, volgas,
en het boeit ook voor geen meter of er politie zichtbaar staat opgesteld,
die worden straal genegeerd, als de ultieme Jan Jokers....:))

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<[email protected]>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]
 
Oud 23 februari 2007, 17:01   #3
Rudyard Kipling
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)


"Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]. ..


....
> afgelegen stoepen, in de stad, zijn volstrekt vogelvrij verklaard, volgas,
> en het boeit ook voor geen meter of er politie zichtbaar staat opgesteld,
> die worden straal genegeerd, als de ultieme Jan Jokers....:))
>


Dat klopt. Ik sta hier telkens weer versteld hoe de Chinezen de polite
straal negeren of zelfs voor vuile vis uitschelden. De politie in hun
witblauwe Santana's hebben zo goed als niks te vertellen. Ze maken nu van
elke fout geparkeerde wagen een foto om te beletten dat de foutparkeerder
achteraf gewoon ontkent dat hij daar was.
Ook de politie in de grote jeeps met luidspreker "Dit is de politie, ga eens
opzij, laat mij door" wordt straal genegeerd.
Dan zullen we maar zwijgen over de arme hulpagenten, die nu op bijna elk
kruispunt staan om de jaywalkers te pakken. Die moeten soms lopen voor hun
leven.
Enkel de politiemannen die zich met een moto doorheen het verkeer worstelen
hebben enig gezag.


--

Rudyard Kipling

 
Oud 23 februari 2007, 21:31   #4
Willem-Jan Markerink
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)

"Rudyard Kipling" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]:

>
> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
> news:[email protected]. ..
>
>
> ...
>> afgelegen stoepen, in de stad, zijn volstrekt vogelvrij verklaard,
>> volgas, en het boeit ook voor geen meter of er politie zichtbaar staat
>> opgesteld, die worden straal genegeerd, als de ultieme Jan
>> Jokers....:))
>>

>
> Dat klopt. Ik sta hier telkens weer versteld hoe de Chinezen de polite
> straal negeren of zelfs voor vuile vis uitschelden. De politie in hun
> witblauwe Santana's hebben zo goed als niks te vertellen. Ze maken nu
> van elke fout geparkeerde wagen een foto om te beletten dat de
> foutparkeerder achteraf gewoon ontkent dat hij daar was.
> Ook de politie in de grote jeeps met luidspreker "Dit is de politie, ga
> eens opzij, laat mij door" wordt straal genegeerd.
> Dan zullen we maar zwijgen over de arme hulpagenten, die nu op bijna elk
> kruispunt staan om de jaywalkers te pakken. Die moeten soms lopen voor
> hun leven.
> Enkel de politiemannen die zich met een moto doorheen het verkeer
> worstelen hebben enig gezag.
>
>


Overigens heb ik, zonder signalen, ook in Shanghai een politie-voertuig nog
bijkans op de centimeter de bumper afgereden, teneinde als enkel voertuig
een vooruit-rijdende en slalommende taxi bij te kunnen houden....en dat
lukt je alleen door net zo grof te snijden als de Chinezen zelf....:))
(het boeide die taxi ook niet dat hij 1000kg woog en 4m lang was, en ik 5
ton en 7m lang....ik moest gewoon maar volgen....:))
(telkens meende ik dat die taxi een afslag zou nemen, bleek het weer
onderdeel van de slalom te zijn....:))))
Edoch, ook hier weer, geen enkele wanklank van de onderhavige
plisie....fabelachtig relaxed volk....:))))

(plisie die ik later buiten Shanghai, zelf ook vrolijk kilometers lang
zonder noodzaak over de vluchtstrook zag inhalen (weliswaar hadden wij die
gewoonte na entree in China ook al vrij snel enthousiast overgenomen van
het overige verkeer, maar de eerste keer dat ik daarbij een plisie in mijn
spiegel zag opduiken was toch ietwat enerverend....;))
(maar ook toen, 'who cares')
Ook voorsorteren op de vluchtstrook, bij stoplichten, is daar goed
gebruik....:))

Willem (do as the romans do) Jan

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<[email protected]>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]
 
Oud 23 februari 2007, 22:01   #5
Esizkur
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)


"Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]. ..
> "Rudyard Kipling" <[email protected]> wrote in
> news:[email protected]:
>
>>
>> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
>> news:[email protected]. ..
>>
>>
>> ...
>>> afgelegen stoepen, in de stad, zijn volstrekt vogelvrij verklaard,
>>> volgas, en het boeit ook voor geen meter of er politie zichtbaar staat
>>> opgesteld, die worden straal genegeerd, als de ultieme Jan
>>> Jokers....:))
>>>

>>
>> Dat klopt. Ik sta hier telkens weer versteld hoe de Chinezen de polite
>> straal negeren of zelfs voor vuile vis uitschelden. De politie in hun
>> witblauwe Santana's hebben zo goed als niks te vertellen. Ze maken nu
>> van elke fout geparkeerde wagen een foto om te beletten dat de
>> foutparkeerder achteraf gewoon ontkent dat hij daar was.
>> Ook de politie in de grote jeeps met luidspreker "Dit is de politie, ga
>> eens opzij, laat mij door" wordt straal genegeerd.
>> Dan zullen we maar zwijgen over de arme hulpagenten, die nu op bijna elk
>> kruispunt staan om de jaywalkers te pakken. Die moeten soms lopen voor
>> hun leven.
>> Enkel de politiemannen die zich met een moto doorheen het verkeer
>> worstelen hebben enig gezag.
>>
>>

>
> Overigens heb ik, zonder signalen, ook in Shanghai een politie-voertuig
> nog
> bijkans op de centimeter de bumper afgereden, teneinde als enkel voertuig
> een vooruit-rijdende en slalommende taxi bij te kunnen houden....en dat
> lukt je alleen door net zo grof te snijden als de Chinezen zelf....:))
> (het boeide die taxi ook niet dat hij 1000kg woog en 4m lang was, en ik 5
> ton en 7m lang....ik moest gewoon maar volgen....:))
> (telkens meende ik dat die taxi een afslag zou nemen, bleek het weer
> onderdeel van de slalom te zijn....:))))
> Edoch, ook hier weer, geen enkele wanklank van de onderhavige
> plisie....fabelachtig relaxed volk....:))))
>
> (plisie die ik later buiten Shanghai, zelf ook vrolijk kilometers lang
> zonder noodzaak over de vluchtstrook zag inhalen (weliswaar hadden wij die
> gewoonte na entree in China ook al vrij snel enthousiast overgenomen van
> het overige verkeer, maar de eerste keer dat ik daarbij een plisie in mijn
> spiegel zag opduiken was toch ietwat enerverend....;))
> (maar ook toen, 'who cares')
> Ook voorsorteren op de vluchtstrook, bij stoplichten, is daar goed
> gebruik....:))
>
> Willem (do as the romans do) Jan
>
> --
> Bye,
>
> Willem-Jan Markerink
>
> The desire to understand
> is sometimes far less intelligent than
> the inability to understand
>
> <[email protected]>
> [note: 'a-one' & 'en-el'!]


Over relaxed gesproken. Enkele jaren geleden was ik in Glasgow waar het
stoplicht voor voetgangers op groen stond en overging naar rood. Toch bleef
de massa doorlopen en bleef een politiewagen met inzittenden eveneens staan
tot er zich een opening aanbood om tussendoor te rijden.



 
Oud 23 februari 2007, 22:31   #6
Willem-Jan Markerink
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)

"Esizkur" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]:

>
> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
> news:[email protected]. ..
>> "Rudyard Kipling" <[email protected]> wrote in
>> news:[email protected]:
>>
>>>
>>> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
>>> news:[email protected]. ..
>>>
>>>
>>> ...
>>>> afgelegen stoepen, in de stad, zijn volstrekt vogelvrij verklaard,
>>>> volgas, en het boeit ook voor geen meter of er politie zichtbaar
>>>> staat opgesteld, die worden straal genegeerd, als de ultieme Jan
>>>> Jokers....:))
>>>>
>>>
>>> Dat klopt. Ik sta hier telkens weer versteld hoe de Chinezen de
>>> polite straal negeren of zelfs voor vuile vis uitschelden. De politie
>>> in hun witblauwe Santana's hebben zo goed als niks te vertellen. Ze
>>> maken nu van elke fout geparkeerde wagen een foto om te beletten dat
>>> de foutparkeerder achteraf gewoon ontkent dat hij daar was.
>>> Ook de politie in de grote jeeps met luidspreker "Dit is de politie,
>>> ga eens opzij, laat mij door" wordt straal genegeerd.
>>> Dan zullen we maar zwijgen over de arme hulpagenten, die nu op bijna
>>> elk kruispunt staan om de jaywalkers te pakken. Die moeten soms lopen
>>> voor hun leven.
>>> Enkel de politiemannen die zich met een moto doorheen het verkeer
>>> worstelen hebben enig gezag.
>>>
>>>

>>
>> Overigens heb ik, zonder signalen, ook in Shanghai een politie-voertuig
>> nog
>> bijkans op de centimeter de bumper afgereden, teneinde als enkel
>> voertuig een vooruit-rijdende en slalommende taxi bij te kunnen
>> houden....en dat lukt je alleen door net zo grof te snijden als de
>> Chinezen zelf....:)) (het boeide die taxi ook niet dat hij 1000kg woog
>> en 4m lang was, en ik 5 ton en 7m lang....ik moest gewoon maar
>> volgen....:)) (telkens meende ik dat die taxi een afslag zou nemen,
>> bleek het weer onderdeel van de slalom te zijn....:))))
>> Edoch, ook hier weer, geen enkele wanklank van de onderhavige
>> plisie....fabelachtig relaxed volk....:))))
>>
>> (plisie die ik later buiten Shanghai, zelf ook vrolijk kilometers lang
>> zonder noodzaak over de vluchtstrook zag inhalen (weliswaar hadden wij
>> die gewoonte na entree in China ook al vrij snel enthousiast
>> overgenomen van het overige verkeer, maar de eerste keer dat ik daarbij
>> een plisie in mijn spiegel zag opduiken was toch ietwat
>> enerverend....;)) (maar ook toen, 'who cares')
>> Ook voorsorteren op de vluchtstrook, bij stoplichten, is daar goed
>> gebruik....:))
>>
>> Willem (do as the romans do) Jan
>>

>
> Over relaxed gesproken. Enkele jaren geleden was ik in Glasgow waar het
> stoplicht voor voetgangers op groen stond en overging naar rood. Toch
> bleef de massa doorlopen en bleef een politiewagen met inzittenden
> eveneens staan tot er zich een opening aanbood om tussendoor te rijden.
>
>
>
>


In China/Guangzhou reed mijn vliegveld-taxi opzettelijk op zebra-gangers
af/in.
(en om het bizarre ervan te onderstrepen: die zebra-gangers vlogen wel alle
kanten op, maar werden niet boos)

Mijn Chinese kennissen aldaar vonden het rijgedrag/verkeersbeeld nog
redelijk, in Wuhan zou het er nog veel schofteriger aan toe gaan, met name
in het openbaar vervoer (broodrijders zijn over het algemeen immigranten
verder uit het noorden, en als Mongolie een indicatie was van het Chinese
noorden, dan kan ik me er iets bij voorstellen....die rijden auto alsof ze
paard rijden).
(en verstaan geen woord lokaal Chinees, erg handig in het OV....:))))

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<[email protected]>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]
 
Oud 24 februari 2007, 16:51   #7
Rudyard Kipling
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)


"Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]. ..
> "Esizkur" <[email protected]> wrote in
> news:[email protected]:
>
>>
>> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
>> news:[email protected]. ..
>>> "Rudyard Kipling" <[email protected]> wrote in
>>> news:[email protected]:
>>>
>>>>
>>>> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
>>>> news:[email protected]. ..
>>>>
>>>>
>>>> ...
>>>>> afgelegen stoepen, in de stad, zijn volstrekt vogelvrij verklaard,
>>>>> volgas, en het boeit ook voor geen meter of er politie zichtbaar
>>>>> staat opgesteld, die worden straal genegeerd, als de ultieme Jan
>>>>> Jokers....:))
>>>>>
>>>>
>>>> Dat klopt. Ik sta hier telkens weer versteld hoe de Chinezen de
>>>> polite straal negeren of zelfs voor vuile vis uitschelden. De politie
>>>> in hun witblauwe Santana's hebben zo goed als niks te vertellen. Ze
>>>> maken nu van elke fout geparkeerde wagen een foto om te beletten dat
>>>> de foutparkeerder achteraf gewoon ontkent dat hij daar was.
>>>> Ook de politie in de grote jeeps met luidspreker "Dit is de politie,
>>>> ga eens opzij, laat mij door" wordt straal genegeerd.
>>>> Dan zullen we maar zwijgen over de arme hulpagenten, die nu op bijna
>>>> elk kruispunt staan om de jaywalkers te pakken. Die moeten soms lopen
>>>> voor hun leven.
>>>> Enkel de politiemannen die zich met een moto doorheen het verkeer
>>>> worstelen hebben enig gezag.
>>>>
>>>>
>>>
>>> Overigens heb ik, zonder signalen, ook in Shanghai een politie-voertuig
>>> nog
>>> bijkans op de centimeter de bumper afgereden, teneinde als enkel
>>> voertuig een vooruit-rijdende en slalommende taxi bij te kunnen
>>> houden....en dat lukt je alleen door net zo grof te snijden als de
>>> Chinezen zelf....:)) (het boeide die taxi ook niet dat hij 1000kg woog
>>> en 4m lang was, en ik 5 ton en 7m lang....ik moest gewoon maar
>>> volgen....:)) (telkens meende ik dat die taxi een afslag zou nemen,
>>> bleek het weer onderdeel van de slalom te zijn....:))))
>>> Edoch, ook hier weer, geen enkele wanklank van de onderhavige
>>> plisie....fabelachtig relaxed volk....:))))
>>>
>>> (plisie die ik later buiten Shanghai, zelf ook vrolijk kilometers lang
>>> zonder noodzaak over de vluchtstrook zag inhalen (weliswaar hadden wij
>>> die gewoonte na entree in China ook al vrij snel enthousiast
>>> overgenomen van het overige verkeer, maar de eerste keer dat ik daarbij
>>> een plisie in mijn spiegel zag opduiken was toch ietwat
>>> enerverend....;)) (maar ook toen, 'who cares')
>>> Ook voorsorteren op de vluchtstrook, bij stoplichten, is daar goed
>>> gebruik....:))
>>>
>>> Willem (do as the romans do) Jan
>>>

>>
>> Over relaxed gesproken. Enkele jaren geleden was ik in Glasgow waar het
>> stoplicht voor voetgangers op groen stond en overging naar rood. Toch
>> bleef de massa doorlopen en bleef een politiewagen met inzittenden
>> eveneens staan tot er zich een opening aanbood om tussendoor te rijden.
>>
>>
>>
>>

>
> In China/Guangzhou reed mijn vliegveld-taxi opzettelijk op zebra-gangers
> af/in.
> (en om het bizarre ervan te onderstrepen: die zebra-gangers vlogen wel
> alle
> kanten op, maar werden niet boos)


Voetgangers zijn in China aangeschoten wild geworden. Maar ook fietsers
worden gewoon platgereden. De auto is oppermachtig.


>
> Mijn Chinese kennissen aldaar vonden het rijgedrag/verkeersbeeld nog
> redelijk, in Wuhan zou het er nog veel schofteriger aan toe gaan, met name
> in het openbaar vervoer (broodrijders zijn over het algemeen immigranten
> verder uit het noorden, en als Mongolie een indicatie was van het Chinese
> noorden, dan kan ik me er iets bij voorstellen....die rijden auto alsof ze
> paard rijden).
> (en verstaan geen woord lokaal Chinees, erg handig in het OV....:))))


Precies.
Wuhan is bekend voor zijn aggessieve autorijders. Taxichauffeurs zijn overal
in China plattelanders die naar de stad verhuisd zijn. Die moet je sowiezo
altijd twee keer duidelijk uitleggen waar je naartoe wil. Na de uitleg
vraag ik altijd: "ni zhidao le ma ?" Meestal geen antwoord, als er toch een
"zhidao le" komt, zelfs dan moet je opletten waar ze naartoe rijden.

Een maand of twee geleden zat ik achteraan in de bar van een limousine, op
weg van de luchthaven van Beijing naar Baoding, begeleid door twee
zwaantjes. Zes uur 's avonds, het was al donker. In de omgeving van Beijing
slaagden de 2 motorrijders er nog in om de rest van het verkeer opzij te
duwen, maar eens op de onverlichte autoweg buiten Beijing lukte dat niet
meer. Met een snelheid van bijna 200 km per uur hebben ze ons drie uur lang
al slalommend tussen de vluchtstrook en het derde vak naar Baoding geloodsd.
In het begin krijg je daar koude rillingen van, maar na enige tijd went het
wel.

Enige tijd geleden in een rush van Pudong naar de oude luchthaven van
Hongqiao: op die korte afstand slaagde de driver er in om maar liefst 8
keer pal door het rode licht te rijden.

Law enforcement is een heel groot probleem in China.


--

Rudyard Kipling



 
Oud 26 februari 2007, 05:01   #8
Willem-Jan Markerink
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)

"Rudyard Kipling" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]:

>
> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
> news:[email protected]. ..
>> "Esizkur" <[email protected]> wrote in
>> news:[email protected]:
>>
>>>
>>> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
>>> news:[email protected]. ..
>>>> "Rudyard Kipling" <[email protected]> wrote in
>>>> news:[email protected]:
>>>>
>>>>>
>>>>> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
>>>>> news:[email protected]. ..
>>>>>
>>>>>
>>>>> ...
>>>>>> afgelegen stoepen, in de stad, zijn volstrekt vogelvrij verklaard,
>>>>>> volgas, en het boeit ook voor geen meter of er politie zichtbaar
>>>>>> staat opgesteld, die worden straal genegeerd, als de ultieme Jan
>>>>>> Jokers....:))
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Dat klopt. Ik sta hier telkens weer versteld hoe de Chinezen de
>>>>> polite straal negeren of zelfs voor vuile vis uitschelden. De
>>>>> politie in hun witblauwe Santana's hebben zo goed als niks te
>>>>> vertellen. Ze maken nu van elke fout geparkeerde wagen een foto om
>>>>> te beletten dat de foutparkeerder achteraf gewoon ontkent dat hij
>>>>> daar was. Ook de politie in de grote jeeps met luidspreker "Dit is
>>>>> de politie, ga eens opzij, laat mij door" wordt straal genegeerd.
>>>>> Dan zullen we maar zwijgen over de arme hulpagenten, die nu op bijna
>>>>> elk kruispunt staan om de jaywalkers te pakken. Die moeten soms
>>>>> lopen voor hun leven.
>>>>> Enkel de politiemannen die zich met een moto doorheen het verkeer
>>>>> worstelen hebben enig gezag.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> Overigens heb ik, zonder signalen, ook in Shanghai een
>>>> politie-voertuig nog
>>>> bijkans op de centimeter de bumper afgereden, teneinde als enkel
>>>> voertuig een vooruit-rijdende en slalommende taxi bij te kunnen
>>>> houden....en dat lukt je alleen door net zo grof te snijden als de
>>>> Chinezen zelf....:)) (het boeide die taxi ook niet dat hij 1000kg
>>>> woog en 4m lang was, en ik 5 ton en 7m lang....ik moest gewoon maar
>>>> volgen....:)) (telkens meende ik dat die taxi een afslag zou nemen,
>>>> bleek het weer onderdeel van de slalom te zijn....:))))
>>>> Edoch, ook hier weer, geen enkele wanklank van de onderhavige
>>>> plisie....fabelachtig relaxed volk....:))))
>>>>
>>>> (plisie die ik later buiten Shanghai, zelf ook vrolijk kilometers
>>>> lang zonder noodzaak over de vluchtstrook zag inhalen (weliswaar
>>>> hadden wij die gewoonte na entree in China ook al vrij snel
>>>> enthousiast overgenomen van het overige verkeer, maar de eerste keer
>>>> dat ik daarbij een plisie in mijn spiegel zag opduiken was toch
>>>> ietwat enerverend....;)) (maar ook toen, 'who cares')
>>>> Ook voorsorteren op de vluchtstrook, bij stoplichten, is daar goed
>>>> gebruik....:))
>>>>
>>>> Willem (do as the romans do) Jan
>>>>
>>>
>>> Over relaxed gesproken. Enkele jaren geleden was ik in Glasgow waar
>>> het stoplicht voor voetgangers op groen stond en overging naar rood.
>>> Toch bleef de massa doorlopen en bleef een politiewagen met
>>> inzittenden eveneens staan tot er zich een opening aanbood om
>>> tussendoor te rijden.


Zeker lang niet in Islammerdam geweest?....;))

>>>
>>>
>>>

>>
>> In China/Guangzhou reed mijn vliegveld-taxi opzettelijk op
>> zebra-gangers af/in.
>> (en om het bizarre ervan te onderstrepen: die zebra-gangers vlogen wel
>> alle
>> kanten op, maar werden niet boos)

>
> Voetgangers zijn in China aangeschoten wild geworden. Maar ook fietsers
> worden gewoon platgereden. De auto is oppermachtig.


In Kazan/Rusland werd mijn tijdelijke lokale begeleider nogal nerveus vanwege
mijn nogal stoicijnse reacties, als voetganger, op plotseling volgas
optrekkende partij-limousines, zebra of geen zebra....alleen het starten van
de motor was al voldoende voor een paniekerig 'come, come, quick!'....:))
'Nah, it's okay, feels like walking in Amsterdam.'

(je wandelt wat af in zo'n stad, op zoek naar een werkende Internet-
verbinding, aldus met gevaar voor eigen leven....:))


>
>>
>> Mijn Chinese kennissen aldaar vonden het rijgedrag/verkeersbeeld nog
>> redelijk, in Wuhan zou het er nog veel schofteriger aan toe gaan, met
>> name in het openbaar vervoer (broodrijders zijn over het algemeen
>> immigranten verder uit het noorden, en als Mongolie een indicatie was
>> van het Chinese noorden, dan kan ik me er iets bij voorstellen....die
>> rijden auto alsof ze paard rijden).
>> (en verstaan geen woord lokaal Chinees, erg handig in het OV....:))))

>
> Precies.
> Wuhan is bekend voor zijn aggessieve autorijders. Taxichauffeurs zijn
> overal in China plattelanders die naar de stad verhuisd zijn. Die moet
> je sowiezo altijd twee keer duidelijk uitleggen waar je naartoe wil. Na
> de uitleg vraag ik altijd: "ni zhidao le ma ?" Meestal geen antwoord,
> als er toch een "zhidao le" komt, zelfs dan moet je opletten waar ze
> naartoe rijden.
>
> Een maand of twee geleden zat ik achteraan in de bar van een limousine,
> op weg van de luchthaven van Beijing naar Baoding, begeleid door twee
> zwaantjes. Zes uur 's avonds, het was al donker. In de omgeving van
> Beijing slaagden de 2 motorrijders er nog in om de rest van het verkeer
> opzij te duwen, maar eens op de onverlichte autoweg buiten Beijing lukte
> dat niet meer. Met een snelheid van bijna 200 km per uur hebben ze ons
> drie uur lang al slalommend tussen de vluchtstrook en het derde vak naar
> Baoding geloodsd. In het begin krijg je daar koude rillingen van, maar
> na enige tijd went het wel.


Ja, en nou stel je hetzelfde eens voor in een konvooi rally-voertuigen,
allemaal Duitsers....;))
Weliswaar minder snel, maar het begrip 'ritssluiting' krijgt een iets andere
betekenis dan normaal, als je 2 rij breed op een trage vrachtwagen
stuit....:))
(bij 2 elkaar inhalende trage vehikels is er uiteraard sowieso maar 1
oplossing....:))
(en ook de vrachtwagenchauffeurs boeit het helemaal niets als je via de
vluchtstrook voorbij steekt....moet je in Europa eens proberen....8-))

> Enige tijd geleden in een rush van Pudong naar de oude luchthaven van
> Hongqiao: op die korte afstand slaagde de driver er in om maar liefst 8
> keer pal door het rode licht te rijden.
>
> Law enforcement is een heel groot probleem in China.
>
>


Het bataljon motoragenten dat ons konvooi in Shanghai toegewezen was had in
meer dan 1 opzicht enge trekjes van robocop (splinternieuwe BMW's, met
bijpassende helm)....dat was toch een heel ander kaliber dan de onnozelen in
politie-auto's....menig Teutoon in het konvooi waande zich weer thuis....8-))

Enfin, naar verluid was de stad sinds het bezoek van Angela Merkel niet meer
zo grootscheeps 'ontruimd' geweest, dus hebben we dat spelletje maar
meegespeeld, inclusief regelmatig strak salueren....zal wel niet des Chinezen
zijn om daar de ironie van in te zien....:))


Overigens rood licht: hoogst maffe gewoonte om weliswaar te stoppen voor
rood, maar dat ver na het verkeerslicht zelf te doen, tot aan de rand van de
andere weg, en gewoon op intuitie bij 'groen' op te trekken (meestal lang
voor het echt groen is)....en als je brave voorganger zijn voertuig daar niet
neer zet, dan ga je er toch gewoon voor staan....:))


Ook leuk is het Chinese verkeersbord 'verboden te claxoneren'....gelukkig is
een brandweersirene geen claxon....:))))
(ik ontdekte dat bordje ook steevast pas veel later, nadat we per touringcar
door de stad hobbelden....:))


En een komisch scenario in Russische steden: onder meervoudige
politiebegeleiding de stad in, met veel toeters en bellen, en dan ingehaald
of doorkruist worden door eoa maffiose VIP, ook onder
politiebegeleiding....kijk, dat werkt dus niet echt lekker....wij waren
eerst, opzouten....:))
(en vooral vrolijk zwaaien, net doen of je er nix van snapt (en het Russische
gemekker door de luidsprekers straal negeren), prachtig....:))))
(dat heb ik daar wel een beetje gemist, een megafoon....maar ik heb nu een
volledige elektronische sirene-installatie voor Russische VIP-eenheden op de
kop getikt, inclusief megafoon en indrukwekkende luchthoorn-imitatie (veel
scherper en doordringender dan een echte luchthoorn, en met 400W/126dB ook
veel meer dan wat reguliere westerse elektrische installaties produceren))
(recent kwam mij een NL-ziekenwagen achterop waarvan ik pas op 10m afstand de
sirene kon horen....beetje pathetisch....)

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<[email protected]>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]
 
Oud 26 februari 2007, 10:01   #9
Havel
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)

"Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]. ..
> "Rudyard Kipling" <[email protected]> wrote in
> news:[email protected]:
>
> >
> > "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
> > news:[email protected]. ..
> >> "Esizkur" <[email protected]> wrote in
> >> news:[email protected]:
> >>
> >>>
> >>> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
> >>> news:[email protected]. ..
> >>>> "Rudyard Kipling" <[email protected]> wrote in
> >>>> news:[email protected]:
> >>>>
> >>>>>
> >>>>> "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht
> >>>>> news:[email protected]. ..
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> ...
> >>>>>> afgelegen stoepen, in de stad, zijn volstrekt vogelvrij verklaard,
> >>>>>> volgas, en het boeit ook voor geen meter of er politie zichtbaar
> >>>>>> staat opgesteld, die worden straal genegeerd, als de ultieme Jan
> >>>>>> Jokers....:))
> >>>>>>
> >>>>>
> >>>>> Dat klopt. Ik sta hier telkens weer versteld hoe de Chinezen de
> >>>>> polite straal negeren of zelfs voor vuile vis uitschelden. De
> >>>>> politie in hun witblauwe Santana's hebben zo goed als niks te
> >>>>> vertellen. Ze maken nu van elke fout geparkeerde wagen een foto om
> >>>>> te beletten dat de foutparkeerder achteraf gewoon ontkent dat hij
> >>>>> daar was. Ook de politie in de grote jeeps met luidspreker "Dit is
> >>>>> de politie, ga eens opzij, laat mij door" wordt straal genegeerd.
> >>>>> Dan zullen we maar zwijgen over de arme hulpagenten, die nu op bijna
> >>>>> elk kruispunt staan om de jaywalkers te pakken. Die moeten soms
> >>>>> lopen voor hun leven.
> >>>>> Enkel de politiemannen die zich met een moto doorheen het verkeer
> >>>>> worstelen hebben enig gezag.
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>
> >>>> Overigens heb ik, zonder signalen, ook in Shanghai een
> >>>> politie-voertuig nog
> >>>> bijkans op de centimeter de bumper afgereden, teneinde als enkel
> >>>> voertuig een vooruit-rijdende en slalommende taxi bij te kunnen
> >>>> houden....en dat lukt je alleen door net zo grof te snijden als de
> >>>> Chinezen zelf....:)) (het boeide die taxi ook niet dat hij 1000kg
> >>>> woog en 4m lang was, en ik 5 ton en 7m lang....ik moest gewoon maar
> >>>> volgen....:)) (telkens meende ik dat die taxi een afslag zou nemen,
> >>>> bleek het weer onderdeel van de slalom te zijn....:))))
> >>>> Edoch, ook hier weer, geen enkele wanklank van de onderhavige
> >>>> plisie....fabelachtig relaxed volk....:))))
> >>>>
> >>>> (plisie die ik later buiten Shanghai, zelf ook vrolijk kilometers
> >>>> lang zonder noodzaak over de vluchtstrook zag inhalen (weliswaar
> >>>> hadden wij die gewoonte na entree in China ook al vrij snel
> >>>> enthousiast overgenomen van het overige verkeer, maar de eerste keer
> >>>> dat ik daarbij een plisie in mijn spiegel zag opduiken was toch
> >>>> ietwat enerverend....;)) (maar ook toen, 'who cares')
> >>>> Ook voorsorteren op de vluchtstrook, bij stoplichten, is daar goed
> >>>> gebruik....:))
> >>>>
> >>>> Willem (do as the romans do) Jan
> >>>>
> >>>
> >>> Over relaxed gesproken. Enkele jaren geleden was ik in Glasgow waar
> >>> het stoplicht voor voetgangers op groen stond en overging naar rood.
> >>> Toch bleef de massa doorlopen en bleef een politiewagen met
> >>> inzittenden eveneens staan tot er zich een opening aanbood om
> >>> tussendoor te rijden.

>
> Zeker lang niet in Islammerdam geweest?....;))
>
> >>>
> >>>
> >>>
> >>
> >> In China/Guangzhou reed mijn vliegveld-taxi opzettelijk op
> >> zebra-gangers af/in.
> >> (en om het bizarre ervan te onderstrepen: die zebra-gangers vlogen wel
> >> alle
> >> kanten op, maar werden niet boos)

> >
> > Voetgangers zijn in China aangeschoten wild geworden. Maar ook fietsers
> > worden gewoon platgereden. De auto is oppermachtig.

>
> In Kazan/Rusland werd mijn tijdelijke lokale begeleider nogal nerveus

vanwege
> mijn nogal stoicijnse reacties, als voetganger, op plotseling volgas
> optrekkende partij-limousines, zebra of geen zebra....alleen het starten

van
> de motor was al voldoende voor een paniekerig 'come, come, quick!'....:))
> 'Nah, it's okay, feels like walking in Amsterdam.'
>
> (je wandelt wat af in zo'n stad, op zoek naar een werkende Internet-
> verbinding, aldus met gevaar voor eigen leven....:))
>
>
> >
> >>
> >> Mijn Chinese kennissen aldaar vonden het rijgedrag/verkeersbeeld nog
> >> redelijk, in Wuhan zou het er nog veel schofteriger aan toe gaan, met
> >> name in het openbaar vervoer (broodrijders zijn over het algemeen
> >> immigranten verder uit het noorden, en als Mongolie een indicatie was
> >> van het Chinese noorden, dan kan ik me er iets bij voorstellen....die
> >> rijden auto alsof ze paard rijden).
> >> (en verstaan geen woord lokaal Chinees, erg handig in het OV....:))))

> >
> > Precies.
> > Wuhan is bekend voor zijn aggessieve autorijders. Taxichauffeurs zijn
> > overal in China plattelanders die naar de stad verhuisd zijn. Die moet
> > je sowiezo altijd twee keer duidelijk uitleggen waar je naartoe wil. Na
> > de uitleg vraag ik altijd: "ni zhidao le ma ?" Meestal geen antwoord,
> > als er toch een "zhidao le" komt, zelfs dan moet je opletten waar ze
> > naartoe rijden.
> >
> > Een maand of twee geleden zat ik achteraan in de bar van een limousine,
> > op weg van de luchthaven van Beijing naar Baoding, begeleid door twee
> > zwaantjes. Zes uur 's avonds, het was al donker. In de omgeving van
> > Beijing slaagden de 2 motorrijders er nog in om de rest van het verkeer
> > opzij te duwen, maar eens op de onverlichte autoweg buiten Beijing lukte
> > dat niet meer. Met een snelheid van bijna 200 km per uur hebben ze ons
> > drie uur lang al slalommend tussen de vluchtstrook en het derde vak naar
> > Baoding geloodsd. In het begin krijg je daar koude rillingen van, maar
> > na enige tijd went het wel.

>
> Ja, en nou stel je hetzelfde eens voor in een konvooi rally-voertuigen,
> allemaal Duitsers....;))
> Weliswaar minder snel, maar het begrip 'ritssluiting' krijgt een iets

andere
> betekenis dan normaal, als je 2 rij breed op een trage vrachtwagen
> stuit....:))
> (bij 2 elkaar inhalende trage vehikels is er uiteraard sowieso maar 1
> oplossing....:))
> (en ook de vrachtwagenchauffeurs boeit het helemaal niets als je via de
> vluchtstrook voorbij steekt....moet je in Europa eens proberen....8-))
>
> > Enige tijd geleden in een rush van Pudong naar de oude luchthaven van
> > Hongqiao: op die korte afstand slaagde de driver er in om maar liefst 8
> > keer pal door het rode licht te rijden.
> >
> > Law enforcement is een heel groot probleem in China.
> >
> >

>
> Het bataljon motoragenten dat ons konvooi in Shanghai toegewezen was had

in
> meer dan 1 opzicht enge trekjes van robocop (splinternieuwe BMW's, met
> bijpassende helm)....dat was toch een heel ander kaliber dan de onnozelen

in
> politie-auto's....menig Teutoon in het konvooi waande zich weer

thuis....8-))
>
> Enfin, naar verluid was de stad sinds het bezoek van Angela Merkel niet

meer
> zo grootscheeps 'ontruimd' geweest, dus hebben we dat spelletje maar
> meegespeeld, inclusief regelmatig strak salueren....zal wel niet des

Chinezen
> zijn om daar de ironie van in te zien....:))
>
>
> Overigens rood licht: hoogst maffe gewoonte om weliswaar te stoppen voor
> rood, maar dat ver na het verkeerslicht zelf te doen, tot aan de rand van

de
> andere weg, en gewoon op intuitie bij 'groen' op te trekken (meestal lang
> voor het echt groen is)....en als je brave voorganger zijn voertuig daar

niet
> neer zet, dan ga je er toch gewoon voor staan....:))
>
>
> Ook leuk is het Chinese verkeersbord 'verboden te claxoneren'....gelukkig

is
> een brandweersirene geen claxon....:))))
> (ik ontdekte dat bordje ook steevast pas veel later, nadat we per

touringcar
> door de stad hobbelden....:))
>
>
> En een komisch scenario in Russische steden: onder meervoudige
> politiebegeleiding de stad in, met veel toeters en bellen, en dan

ingehaald
> of doorkruist worden door eoa maffiose VIP, ook onder
> politiebegeleiding....kijk, dat werkt dus niet echt lekker....wij waren
> eerst, opzouten....:))
> (en vooral vrolijk zwaaien, net doen of je er nix van snapt (en het

Russische
> gemekker door de luidsprekers straal negeren), prachtig....:))))
> (dat heb ik daar wel een beetje gemist, een megafoon....maar ik heb nu een
> volledige elektronische sirene-installatie voor Russische VIP-eenheden op

de
> kop getikt, inclusief megafoon en indrukwekkende luchthoorn-imitatie (veel
> scherper en doordringender dan een echte luchthoorn, en met 400W/126dB ook
> veel meer dan wat reguliere westerse elektrische installaties produceren))
> (recent kwam mij een NL-ziekenwagen achterop waarvan ik pas op 10m afstand

de
> sirene kon horen....beetje pathetisch....)
>
> --
> Bye,
>
> Willem-Jan Markerink


Prachtige verhalen. Kan hier menig gezagsverslaafde politieman of OvJ nog
wel iets van leren...



 
Oud 26 februari 2007, 11:11   #10
ArieBleekjes® AKA FZSsemans®
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)

>en wat doet deze slingerschijt in nl.motorfiets.
en kom dan niet met het verhaal over dat er ergens een motor in
voorkomt, want dat is nu net wat doorgaans als onderwerp wordt
vermeden hiero
:-)


--
TruTTebel®, ArieBleekjes® of FZSsemans®........
who cares anyway? DUH!

 
Oud 26 februari 2007, 12:01   #11
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)

In nl.auto "ArieBleekjes? AKA FZSsemans?" <[email protected]> wrote:
>>en wat doet deze slingerschijt in nl.motorfiets.

> en kom dan niet met het verhaal over dat er ergens een motor in
> voorkomt, want dat is nu net wat doorgaans als onderwerp wordt
> vermeden hiero
> :-)


Dan klopt het toch weer? Er komt vrijwel geen motor in het verhaal voor
;-)

--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.
 
Oud 26 februari 2007, 13:01   #12
ArieBleekjes® AKA FZSsemans®
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)


<[email protected]> wrote in message
news:[email protected]...
> In nl.auto "ArieBleekjes? AKA FZSsemans?"
> <[email protected]> wrote:
>>>en wat doet deze slingerschijt in nl.motorfiets.

>> en kom dan niet met het verhaal over dat er ergens een motor in
>> voorkomt, want dat is nu net wat doorgaans als onderwerp wordt
>> vermeden hiero
>> :-)

>
> Dan klopt het toch weer? Er komt vrijwel geen motor in het verhaal
> voor
> ;-)


damn!!
:-))
--
TruTTebel®, ArieBleekjes® of FZSsemans®........
who cares anyway? DUH!

 
Oud 26 februari 2007, 19:11   #13
Willem-Jan Markerink
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)

"ArieBleekjes® AKA FZSsemans®" <[email protected]> wrote in
news:[email protected] :

>>en wat doet deze slingerschijt in nl.motorfiets.

> en kom dan niet met het verhaal over dat er ergens een motor in
> voorkomt, want dat is nu net wat doorgaans als onderwerp wordt
> vermeden hiero
>:-)
>
>


iig bij de introductie van die Shanghainese plietie-motormuizen moeten dat de
meest hippe blitskikkers op 2 wielen zijn geweest.

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<[email protected]>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]
 
Oud 26 februari 2007, 23:51   #14
MagnaBagger
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)

On Mon, 26 Feb 2007 12:57:52 +0100, "ArieBleekjes® AKA FZSsemans®"
<[email protected]> wrote:

>
><[email protected]> wrote in message
>news:[email protected]...
>> In nl.auto "ArieBleekjes? AKA FZSsemans?"
>> <[email protected]> wrote:
>>>>en wat doet deze slingerschijt in nl.motorfiets.
>>> en kom dan niet met het verhaal over dat er ergens een motor in
>>> voorkomt, want dat is nu net wat doorgaans als onderwerp wordt
>>> vermeden hiero
>>> :-)

>>
>> Dan klopt het toch weer? Er komt vrijwel geen motor in het verhaal
>> voor
>> ;-)

>
>damn!!
>:-))


Maar als er 'vrijwel' geen motor in het verhaal voorkomt, dan komt er
toch dus ergens een motor in voor?

--

Grts MagnaBagger
BROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Op de XT600E

"Life is not a journey to the grave with the intention of
arriving safely in one pretty and well preserved piece,
but to skid across the line broadside, thoroughly used up,
worn out, leaking oil, shouting GERONIMO!"
 
Oud 27 februari 2007, 00:21   #15
Peter Manders
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)

On Mon, 26 Feb 2007 23:48:35 +0100, MagnaBagger <.> wrote:

>On Mon, 26 Feb 2007 12:57:52 +0100, "ArieBleekjes® AKA FZSsemans®"
><[email protected]> wrote:
>
>>
>><[email protected]> wrote in message
>>news:[email protected]...
>>> In nl.auto "ArieBleekjes? AKA FZSsemans?"
>>> <[email protected]> wrote:
>>>>>en wat doet deze slingerschijt in nl.motorfiets.
>>>> en kom dan niet met het verhaal over dat er ergens een motor in
>>>> voorkomt, want dat is nu net wat doorgaans als onderwerp wordt
>>>> vermeden hiero
>>>> :-)
>>>
>>> Dan klopt het toch weer? Er komt vrijwel geen motor in het verhaal
>>> voor
>>> ;-)

>>
>>damn!!
>>:-))

>
>Maar als er 'vrijwel' geen motor in het verhaal voorkomt, dan komt er
>toch dus ergens een motor in voor?


Als daar behoefte aan is dan schrijven we er toch eentje in?

Of uit? Fantasie genoeg hier in nl.auto.

--
Peter Manders.

Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings,
nausea or elevated blood pressure.
 
Oud 27 februari 2007, 00:21   #16
Willem-Jan Markerink
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)

Peter Manders <[email protected]> wrote in
news:[email protected]:

> On Mon, 26 Feb 2007 23:48:35 +0100, MagnaBagger <.> wrote:
>
>>On Mon, 26 Feb 2007 12:57:52 +0100, "ArieBleekjes® AKA FZSsemans®"
>><[email protected]> wrote:
>>
>>>
>>><[email protected]> wrote in message
>>>news:[email protected].. .
>>>> In nl.auto "ArieBleekjes? AKA FZSsemans?"
>>>> <[email protected]> wrote:
>>>>>>en wat doet deze slingerschijt in nl.motorfiets.
>>>>> en kom dan niet met het verhaal over dat er ergens een motor in
>>>>> voorkomt, want dat is nu net wat doorgaans als onderwerp wordt
>>>>> vermeden hiero
>>>>> :-)
>>>>
>>>> Dan klopt het toch weer? Er komt vrijwel geen motor in het verhaal
>>>> voor
>>>> ;-)
>>>
>>>damn!!
>>>:-))

>>
>>Maar als er 'vrijwel' geen motor in het verhaal voorkomt, dan komt er
>>toch dus ergens een motor in voor?

>
> Als daar behoefte aan is dan schrijven we er toch eentje in?
>
> Of uit? Fantasie genoeg hier in nl.auto.
>


Verhaallijnen mogen alleen aangepast worden na overleg met alle
betrokkenen.
(plus 3x inspraak)

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<[email protected]>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]
 
Oud 27 februari 2007, 00:51   #17
Peter Manders
 
Berichten: n/a
Standaard Re: New York: Joodse diamanthandelaar en rabbi maakt zijn eigene verkeersregels >.)

On 26 Feb 2007 23:24:30 GMT, "Willem-Jan Markerink"
<[email protected]> wrote:

>Peter Manders <[email protected]> wrote in
>news:[email protected] :
>
>> On Mon, 26 Feb 2007 23:48:35 +0100, MagnaBagger <.> wrote:
>>>Maar als er 'vrijwel' geen motor in het verhaal voorkomt, dan komt er
>>>toch dus ergens een motor in voor?

>>
>> Als daar behoefte aan is dan schrijven we er toch eentje in?
>>
>> Of uit? Fantasie genoeg hier in nl.auto.
>>

>
>Verhaallijnen mogen alleen aangepast worden na overleg met alle
>betrokkenen.
>(plus 3x inspraak)


Ah, je wilt het eerst die motoragent gaan vragen. Denk je dat je die
nog terugvindt? Was dat nou in Siberie of China? Je hebt zeker nog wel
die 6x6 brandweerwagen, dat maakt zo'n zoektocht een stuk
gemakkelijker.

Nou, wij wachten hier wel even, doe hem in drievoud de groeten.

--
Peter Manders.

Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings,
nausea or elevated blood pressure.
 
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Uit
[IMG]-code is Uit
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be