![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Wie heeft er hier allemaal een aquarium?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik gebruik gewoon een voederbak voor m'n kat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nie lachen met mijn brilleke hé
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik slaap in een gewoon bed hoor.
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Ik kijk af en toe naar TV, is dat ook goed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Waaaaaaaaaaaah, visbakken, waaaaaaaaaaaaah
------ Waaaaaaaaaaaah, visbakken, waaaaaaaaaaaaah ------ Waaaaaaaaaaaah, visbakken, waaaaaaaaaaaaah ------ Waaaaaaaaaaaah, visbakken, waaaaaaaaaaaaah ------ ... [size=1](Besef jij niet hoe frustrerend het is voor een vuurvogel om vissen in een bak water te zien zwemmen?)[/size]
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne lege, is da ook goe?
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ge zoudt eens moeten weten hoe relaxerend het is om met een joint in de hand naar de viskes te kijken, en u in te beelden dat ge in een beekje in de amazone ligt.
Het is trouwens redelijk plezant en leerrijk om te ontdekken hoe je een kunstmatig mini-biotoop creëert. Het is niet zo simpel als water in een bak doen en er wat vissen en planten bijdoen. Enkel goudvissen overleven dit. Ik heb een aquarium gehad en altijd leuk gevonden, maar weggedaan wegens verschijnen van katten en kinderen in huis. Als ge ooit een goudvis (of andere) hebt, geef dat beestje een 'menselijk' leven, en hou er rekening mee dat die beestjes plaats nodig hebben. Een bokaaltje is pure mishandeling. Een vis moet zo'n 3 liter per centimeter hebben. Voor twee viskes van 10 cm heb je dus al een bak van 60 liter nodig, wat toch al een serieuze bak is. Als je wilt dat ze gelukkig zijn en blijven leven, geef ze dan veel plaats. Goudvissen niet, maar zo ongeveer elke andere soort aquariumvis (ook Guppies) hebben een verwarmd aquarium nodig. Als je dit niet doet zullen ze constant ziek zijn. Allez, lach nu maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb In The Fishtank van Motorpsycho + Jagga Jazzist... Telt dat ook mee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Content? Ik snap hem niet, maar kom.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand trouwens Finding Nemo gezien?
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor de mensen die de ballen er van snappen: ik werk bij Kinepolis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ahhhh.....gij kunt dus aan kaartjes geraken ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel ik heb onlangs, als fervente filmfreak, nog overwogen om ook bij de cinema te werken. Valt da zowa mee?
![]() |