![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Albayrak mag generaal pardon uitvoeren
woensdag 14 februari 2007 16:33 Als staatssecretaris van Justitie zal Nebahat Albayrak van de PvdA de komende vier jaar Rita Verdonk opvolgen als regeringslid verantwoordelijk voor het asielbeleid. ![]() In Balkenende III was het asielbeleid nog het terrein van de minister voor Integratie en Vreemdelingenbeleid, Rita Verdonk (VVD). Het nieuwe kabinet gaat het vreemdelingenbeleid onderbrengen bij de staatssecretaris van Justitie. Islamitisch De Turkse Albayrak krijgt daarmee een deel van de erfenis van VVD-minister Rita Verdonk onder haar hoede. Daarnaast zal ze het voorgenomen generaal pardon voor uitgeprocedeerde asielzoekers mogen uitvoeren, en wordt ze verantwoordelijk voor het tbs-beleid. Albayrak is samen met haar partijgenoot Ahmed Aboutaleb de eerste islamitische staatssecretaris in de Nederlandse politieke geschiedenis. Pikant detail is ook dat haar nicht Nurten Albayrak-Temur algemeen directeur is van het Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers (COA), en daarmee medeverantwoordelijk voor opvang en uitzetting van asielzoekers. Elsevier 14.2.7 Zijn ze nu helemaal gek geworden in Nederland?!? Een islamitische aan het hoofd van het asielbeleid! Zet de sluizen maar open ...Nedermagrebturkland is binnenkort een feit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Minister
|
![]() Nee hoor, ze zijn hier gewoon een beetje "anders".
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een "neger" als wethouder, een "islamitische" als staatssecretaris... Je hebt wel gauw een probleem in Vlaanderen als je niet blank en katholiek bent hè?
![]() Zie jij trouwens ergens een hoofddoekje? Ik ook niet. Ik stel voor dat we gewoon eens afwachten wat haar beleid gaat worden, in plaats van meteen op de vrouw te spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samen met haar nicht kan ze alle moslims meteen aan een Nederlands Paspoort helpen, of ze hier geboren zijn of uit shakamaka komen, maakt allemaal niets uit. Tegelijk kunnen ze er ook voor zorgen dat er uit heel de Arabische wereld nog eens tienduizenden asielzoekers hun weg naar Nederland vinden.
Met dank aan Bos. Pikant detail : Bos was de grote verliezer van de verkiezingen. Zijn partij heeft meer zetels verloren dan alle andere verliezers samen. Dit even terzijde. Laatst gewijzigd door Antoon : 14 februari 2007 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Pikant detail lijkt mij dat het COA de afgelopen jaren onder de nicht van gewoon meegewerkt heeft aan het beleid van Verdonk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als poco ga je me nu toch niet vertellen dat je tegen vrije meningsuiting bent en dan nog wel op een forum? Overigens, waar had ik het over "negers" , poco? Het feit dat jij die term erbij sleept zegt natuurlijk alles over jouw ware aard. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik reageer op het feit dat iemand door jou blijkbaar op afkomst beoordeeld wordt in plaats van op kwaliteiten, en dat je daarin niet de enige Vlaming bent gezien de 'bezwaren' van sommige aanstaande bruidsparen tegen een zwarte wethouder.
Maar daar mag ik natuurlijk niet op wijzen, want dan ben ik meteen politiek-correct. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Het gaat er bij verkiezingen niet om hoeveel zetels je verliest/wint, maar het gaat erom hoeveel zetels je uiteindelijk behoudt/verkrijgt.
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
gelukkig zit sp er niet in (de regering)
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Zeg alsjeblieft dat je een Belg bent (anders moet ik me gaan schamen voor zoveel domheid).
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leuk! Ze plaveien de weg voor mijn Tweede Ottomaanse Rijk. Nog eventjes en de rode loper mag uitgerold worden voor mijn kroning tot sultan van het Avondland. Jullie zijn allemaal uitgenodigd voor een hapje en een aperitiefje.
![]()
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 15 februari 2007 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Zij heeft wel een Turks paspoort (meerpaspoortigheid is in Nederland voor autochtonen verboden) en PvV (Wilders) heeft hier ernstige kritiek op geleverd.
Idem Dito: Hr Abutaleb (Marokkaan). Hierover opende ik reeds een draadje.
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Maarpaspoortigheid is in Nederland voor iedereen verboden, men maakt echter uitzonderingen voor mensen die hun tweede paspoort niet kunnen kwijtspelen.
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Hij heeft er ook minder behouden/verkregen. Klinkt dat positiever? Mijns inziens niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Iets anders is, dat moslims totaal nooit van plan zijn om de nationaliteit van hun door moslims gedomineerd thuisland op te geven, zij gaan er "eenvoudig" van uit dat zij de nieuwe elite komen vormen van een aan hun thuisland toe te voegen nieuw moslim-land en daar is minachting voor de wetten en voor de andersdenkenden van het nieuwe land een eerste vereiste bij. Geert Wilders is niet geschikt als dhimmi en echte ongelovigen zoals ik krijgen zelfs zulk aanbod niet. Met Bos ben je de klos.
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Zorg dan eerst dat je weet waarover je l*lt.
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Meneer, u schetst net een complot waarbij alle moslims hier betrokken zouden zijn, dan kan men u toch niet meer serieus nemen.
![]() |