![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin, er komt daar niet veel volk en ik dacht ; waarom eens niet uitzoeken hoe dat komt?
kwam ik op het volgende uit ; [size=1](ah ja, ik plaats dat hier omdat ik geen 'speciale toegangsrechten' heb ![]() Citaat:
let nu eens op punt 4 bis en op punt 1.. Bij deze EIS ik of: nieuwe forumverkiezingen of Het boeltje opdoeken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Een scheldforum... wie wordt daar nu beter van. Dat ze dat eens op politicsinfo gaan doen.
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel voor dat we gewoon Tacitus nogmaals een tik op zijn kop geven met zo'n grote hamer in de hoop dat zijn verstand op die manier misschien terug op de goede plaats wordt geschud.
In een andere topic - over de koning om precies te zijn - liet hij namelijk ook al overduidelijk blijken dat hij niet (langer) in staat is om helder te denken. P.S. Met puntje1 wordt enkel afwezigheid van parlementsleden in het forumparlement bedoelt (dacht ik te mogen menen) P.P.S. Met puntje 4bis probeert hij natuurlijk enkel zichzelf te beschermen
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Hij wil gewoon schelden zonder bestraft te worden. Punt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij werd er dan ook al een paar keer voor geband. Ik wist echter niet dat Tacitus' behoefte tot ongestrafte scheldpartijtjes zo'n proporties had aangenomen. ![]() Waar is de tijd gebleven dat de BUBbelse sympathie van kabouters niet leek op te kunnen. :o
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik zou nu graag knuppel wat opvrijen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer.
Ik heb al een ventje dat ik kan opvreten van liefde. ![]()
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Opbouwend wezen is ook niet je sterkste kant, me dunkt. Ach, plamuurmesje bovenhalen en van de muur schrapen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() Tis wel weer zo'n zielig voorstel. De moderatoren zullen dat nooit goedkeuren.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Punt 4bis is van een arrogantie waardoor ook in het echte leven de politiekers worden gewantrouwd door de bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() We zijn de laatste tijd vrij actief (op sommige na). Je moet wel begrijpen dat iedereen met toelating in het parlement niet kan compenceren met meer dan 2000 forumleden.