Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2006, 22:32   #1
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard werkloosheidsuitkeringen

Ik ben erin geslaagd om een werkloosheidsuitkering te krijgen voor mijne Bouvier. Eerst had het OCMW er geen oor naar, maar na wat hevig discussieren kwam er toch schot in de zaak. "Maar mijnheer, het is een hond" zei die trut. Toen heb ik haar gezegd: "Hij heeft er niet voor gekozen een hond te zijn, en je mag hem niet discrimineren op basis van zijn ras." Daar had ze niet van terug, maar ze bleef aarzelen. Na nog vijf minuutjes onderhandelen haalde ik m'n beste argument boven:
"Hij is bruin, hij heeft krulhaar, spreekt geen woord Nederlands en heeft nog nooit een dag gewerkt in zijn leven. Bovendien steelt hij alles waar hij zin in heeft." Toen kreeg Woefke niet enkel een werkloosheidsuitkering, maar er werd hem ook kindergeld, gratis medische verzorging en een sociale woning aangeboden.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 22:39   #2
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Hopelijk bent u niet representatief voor het niveau van de gemiddelde student aan de Universiteit Antwerpen.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 23:02   #3
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Stadscampus jongen.

en ik hoop van wel ^^
Oud 6 april 2006, 23:17   #4
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

origineel

Binnen een paar maanden wordt Woef Belg. Hij heeft mijn FiFi zwanger gemaakt en mag blijven.
Oud 7 april 2006, 13:21   #5
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Ik ben erin geslaagd om een werkloosheidsuitkering te krijgen voor mijne Bouvier. Eerst had het OCMW er geen oor naar, maar na wat hevig discussieren kwam er toch schot in de zaak. "Maar mijnheer, het is een hond" zei die trut. Toen heb ik haar gezegd: "Hij heeft er niet voor gekozen een hond te zijn, en je mag hem niet discrimineren op basis van zijn ras." Daar had ze niet van terug, maar ze bleef aarzelen. Na nog vijf minuutjes onderhandelen haalde ik m'n beste argument boven:
"Hij is bruin, hij heeft krulhaar, spreekt geen woord Nederlands en heeft nog nooit een dag gewerkt in zijn leven. Bovendien steelt hij alles waar hij zin in heeft." Toen kreeg Woefke niet enkel een werkloosheidsuitkering, maar er werd hem ook kindergeld, gratis medische verzorging en een sociale woning aangeboden.
Als je je hem nu eerst bij de vakbond aangesloten had, kon je jezelf de volkomen zwakzinnige moeite beparen verkeerdelijk een werkloosheidsuitkering aan te
bij het OCMW.

Maar misschien gaven ze hem daar een leefloon?
Controleer dat toch even.
In dat geval zou ik protesteren, als ik van jou was.
Zelf kan je ongetwijfeld zonder probleem direct aan de ziekteverzekering gaan, met het soort sick-humor dat je hier tentoonspreidt word je direct als genereus gedegenereerd gelabeld en gestempeld.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 18:05   #6
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
origineel

Binnen een paar maanden wordt Woef Belg. Hij heeft mijn FiFi zwanger gemaakt en mag blijven.
woef is nu ook belg ja

Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Oud 5 april 2007, 19:07   #7
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be