![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
"de gevaarlijkste van alle Blokkers" (De Morgen, 4.4.2003)
Ecolo met de billen bloot Bij de Franstalige groenen moeten de tanden wel geknarst hebben deze week. Hun Schaarbeekse schepen van mobiliteit, Mohamed El K., heeft zijn vrouw zodanig afgerammeld dat zij er onder meer een gebroken neus aan overhield. De politie moest de geweldenaar zelfs een nacht in de cel opsluiten. Voor een partij die bulkt van de linkse feministes moeten deze slagen dubbel hard zijn aangekomen. Om de schade toch enigzins te beperken, heeft de schepen nu zijn ontslag moeten indienen. Wellicht zal het Hof van Beroep in Gent dit weer een strafbare uitspraak vinden, maar toch blijf ik er bij: het vrouwonvriendelijke zit in de islam ingebakken. Mannen en vrouwen hebben volgens de Koran niet dezelfde rechten. Meisjes kunnen niet evenveel erven als hun broers. Het getuigenis van een vrouw is minder waard dan dat van een moslimman. Vrouwen mogen verstoten worden. Of nog: van Brazilië tot Japan ligt de alfabetisatiegraad en het opleidingsniveau van mannen en vrouwen ongeveer gelijk, behalve in... de moslimlanden. Vrouwelijke ministers en volksvertegenwoordigers moet men daar met een vergrootglas zoeken. Zeg het verder. Nu het nog kan. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#2 |
|
|
Ghingis Khan schreef:
> Om de schade toch enigzins te beperken, > heeft de schepen nu zijn ontslag moeten indienen. het blok heeft minder problemen met mannen die hun vrouwen in elkaar slaan http://www.gva.be/dossiers/-v/vlaamsblok/klop.asp -- Flor Wat is het duurste internetland? http://www.nationmaster.com/graph/in...ternet-charges |
|
|
#3 |
|
|
On 1 mrt, 10:40, "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote:
> "de gevaarlijkste van alle Blokkers" (De Morgen, 4.4.2003) > > Ecolo met de billen bloot > > Bij de Franstalige groenen moeten de tanden wel geknarst hebben > deze week. Hun Schaarbeekse schepen van mobiliteit, Mohamed El K., heeft > zijn vrouw zodanig afgerammeld dat zij er onder meer een gebroken neus aan > overhield. Dan heeft ze nog geluk gehad om niet in handen van Rob Klop te vallen. De politie moest de geweldenaar zelfs een nacht in de cel > opsluiten. > Voor een partij die bulkt van de linkse feministes moeten deze > slagen dubbel hard zijn aangekomen. Om de schade toch enigzins te beperken, > heeft de schepen nu zijn ontslag moeten indienen. Dan heeft hij meer eergevoel dan die VB-misdadiger. > > Wellicht zal het Hof van Beroep in Gent dit weer een strafbare > uitspraak vinden, maar toch blijf ik er bij: het vrouwonvriendelijke zit in > de islam ingebakken. Is Rob Klop een islamiet? Mannen en vrouwen hebben volgens de Koran niet dezelfde > rechten. Meisjes kunnen niet evenveel erven als hun broers. Het getuigenis > van een vrouw is minder waard dan dat van een moslimman. Vrouwen mogen > verstoten worden. > Of nog: van Brazilië tot Japan ligt de alfabetisatiegraad en het > opleidingsniveau van mannen en vrouwen ongeveer gelijk, behalve in... de > moslimlanden. Vrouwelijke ministers en volksvertegenwoordigers moet men daar > met een vergrootglas zoeken. > Heeft Belgie dan wel eens een vrouwelijke eerste minister gehad? Diverse moslimlanden wel. Maar even een paar feiten over de geweldloosheid van een Blokbehanger: Dat Verreycken de bijnaam Rob Klop meetorst, heeft zijn redenen. In 1996 werd hij tot 9.000 frank boete veroordeeld voor slagen aan PVDA-voorman Kris Merckx. De stafhouder van de Nederlandstalige balie van Brussel opende in 1998 een informatief onderzoek tegen Verreycken, omdat hij brieven stuurde naar adverteerders van De Wijkgazet om hen aan te sporen niet meer te adverteren in een krantje dat volgens hem tegen het Vlaams Blok was. Zijn partij nam toen afstand van hem. De Antwerpse gemeenteraad besloot in 1998 Verreycken te dagvaarden wegens slagen en verwondingen met werkonbekwaamheid tot gevolg. Aanleiding waren incidenten aan het stadhuis op 24 november 1997, toen een delegatie van het Front National uit het Franse Vitrolles de toegang tot het stadhuis werd geweigerd. Bij de incidenten raakte een agent gewond. In 2001 stond Rob Verreycken terecht voor diefstal met geweld, bedreigingen, zware slagen en racisme tegen een huurster. Het openbaar ministerie had twee jaar cel gevorderd. De rechter sprak hem vrij omdat de feiten "strafrechtelijk onvoldoende bewezen" waren. |
|
|
#4 |
|
|
On 1 Mar 2007 05:25:11 -0800, "Gonzo in da Raamstraat"
<[email protected]> wrote: >Heeft Belgie dan wel eens een vrouwelijke eerste minister gehad? >Diverse moslimlanden wel. Kan je er eens een paar opnoemen ? Gewoon uit interese hoor. -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
|
|
#5 |
|
|
On 1 mrt, 14:34, The Beloved <[email protected]> wrote:
> On 1 Mar 2007 05:25:11 -0800, "Gonzo in da Raamstraat" > > <[email protected]> wrote: > >Heeft Belgie dan wel eens een vrouwelijke eerste minister gehad? > >Diverse moslimlanden wel. > > Kan je er eens een paar opnoemen ? Pakistan Bangla Desh Turkije Indonesie Senegal Ik heb er maar even regeringsleider van gemaakt. In sommige landen stelt de functie van premier niet veel voor (Rusland) en bijvoorbeeld de VS kent die functie niet.Zelfs Mogolie heeft een vrouwelijke regeringsleider gekend. Nu snap ik waarom Gheiten Khan 'gevluch't is. |
|
|
#6 |
|
|
The Beloved explained on 01/03/2007 :
> On 1 Mar 2007 05:25:11 -0800, "Gonzo in da Raamstraat" > <[email protected]> wrote: > >> Heeft Belgie dan wel eens een vrouwelijke eerste minister gehad? >> Diverse moslimlanden wel. > > Kan je er eens een paar opnoemen ? Gewoon uit interese hoor. http://www.terra.es/personal2/monolith/00women3.htm -- Vif |
|
|
#7 |
|
|
The Beloved explained :
> On Thu, 01 Mar 2007 14:29:21 GMT, Vif <[email protected]> > wrote: > >>> >>> Kan je er eens een paar opnoemen ? Gewoon uit interese hoor. >> >> http://www.terra.es/personal2/monolith/00women3.htm > > Het ging over moslimlanden. Als je die pagina bekijkt dan zul je die van de moslimlanden ertussen zien staan. Gewoon effen op je scrollbutton duwen, of doet je vingertje pijn? :-p Pakistan - Turkije - Bangladesh - Indonesië -- Vif |
|
|
#8 |
|
|
On 1 Mar 2007 06:10:41 -0800, "Gonzo in da Raamstraat"
<[email protected]> wrote: >> Kan je er eens een paar opnoemen ? > >Pakistan >Bangla Desh >Turkije >Indonesie >Senegal > >Ik heb er maar even regeringsleider van gemaakt. In sommige landen >stelt de functie van premier niet veel voor (Rusland) en bijvoorbeeld >de VS kent die functie niet.Zelfs Mogolie heeft een vrouwelijke >regeringsleider gekend. Nu snap ik waarom Gheiten Khan 'gevluch't is. Zulke vooruitstrevende, progessieve landen... En toch krijgen we er nog steeds hopen asielzoekers uit. Wat klopt er dan niet in het plaatje ? -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
|
|
#9 |
|
|
On Thu, 01 Mar 2007 14:29:21 GMT, Vif <[email protected]>
wrote: >>> Heeft Belgie dan wel eens een vrouwelijke eerste minister gehad? >>> Diverse moslimlanden wel. >> >> Kan je er eens een paar opnoemen ? Gewoon uit interese hoor. > >http://www.terra.es/personal2/monolith/00women3.htm Het ging over moslimlanden. -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
|
|
#10 |
|
|
On Thu, 01 Mar 2007 14:39:28 GMT, Vif <[email protected]>
wrote: >Gewoon effen op je scrollbutton duwen, of doet je vingertje pijn? :-p > >Pakistan - Turkije - Bangladesh - Indonesië Blijft toch uiterst merkwaardig dat er vanuit die 'vooruitstrevende' landen nog steeds hopen asielzoekers komen, niet ? -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
|
|
#11 |
|
|
Op Thu, 01 Mar 2007 14:35:44 +0000, schreef The Beloved:
> On Thu, 01 Mar 2007 14:29:21 GMT, Vif <[email protected]> > wrote: > >>>> Heeft Belgie dan wel eens een vrouwelijke eerste minister gehad? >>>> Diverse moslimlanden wel. >>> >>> Kan je er eens een paar opnoemen ? Gewoon uit interese hoor. >> >>http://www.terra.es/personal2/monolith/00women3.htm > > Het ging over moslimlanden. Bij diegenen waar staat "dochter van ....., vermoordt enkele jaren voordien" kan je er vergif op innemen dat het moslimlanden zijn. |
|
|
#12 |
|
|
Op Thu, 01 Mar 2007 06:10:41 -0800, schreef Gonzo in da Raamstraat:
> On 1 mrt, 14:34, The Beloved <[email protected]> wrote: >> On 1 Mar 2007 05:25:11 -0800, "Gonzo in da Raamstraat" >> >> <[email protected]> wrote: >> >Heeft Belgie dan wel eens een vrouwelijke eerste minister gehad? >> >Diverse moslimlanden wel. >> >> Kan je er eens een paar opnoemen ? > > Pakistan > Bangla Desh > Turkije > Indonesie > Senegal > > Ik heb er maar even regeringsleider van gemaakt. In sommige landen > stelt de functie van premier niet veel voor (Rusland) en bijvoorbeeld > de VS kent die functie niet.Zelfs Mogolie heeft een vrouwelijke > regeringsleider gekend. Nu snap ik waarom Gheiten Khan 'gevluch't is. Zoals dat hier neergepend werd door superplaveisel, lijkt het mij dat moerasgonzo niet de aangewezen persoon is om over verdraagzaamheid te spreken. |
|
|
#13 |
|
|
On 1 mrt, 15:39, The Beloved <[email protected]> wrote:
> On 1 Mar 2007 06:10:41 -0800, "Gonzo in da Raamstraat" > > <[email protected]> wrote: > >> Kan je er eens een paar opnoemen ? > > >Pakistan > >Bangla Desh > >Turkije > >Indonesie > >Senegal > > >Ik heb er maar even regeringsleider van gemaakt. In sommige landen > >stelt de functie van premier niet veel voor (Rusland) en bijvoorbeeld > >de VS kent die functie niet.Zelfs Mogolie heeft een vrouwelijke > >regeringsleider gekend. Nu snap ik waarom Gheiten Khan 'gevluch't is. > > Zulke vooruitstrevende, progessieve landen... En toch krijgen we er > nog steeds hopen asielzoekers uit. > > Wat klopt er dan niet in het plaatje ? Jij niet. Ik noem een paar moslimlanden op met een vrouwelijke regeringsleider, is het weer niet goed. Slecht verliezen noemt men dat ook wel. |
|
|
#14 |
|
|
On 1 mrt, 16:12, Caswallawn <[email protected]> wrote:
> Op Thu, 01 Mar 2007 06:10:41 -0800, schreef Gonzo in da Raamstraat: > > > > > > > On 1 mrt, 14:34, The Beloved <[email protected]> wrote: > >> On 1 Mar 2007 05:25:11 -0800, "Gonzo in da Raamstraat" > > >> <[email protected]> wrote: > >> >Heeft Belgie dan wel eens een vrouwelijke eerste minister gehad? > >> >Diverse moslimlanden wel. > > >> Kan je er eens een paar opnoemen ? > > > Pakistan > > Bangla Desh > > Turkije > > Indonesie > > Senegal > > > Ik heb er maar even regeringsleider van gemaakt. In sommige landen > > stelt de functie van premier niet veel voor (Rusland) en bijvoorbeeld > > de VS kent die functie niet.Zelfs Mogolie heeft een vrouwelijke > > regeringsleider gekend. Nu snap ik waarom Gheiten Khan 'gevluch't is. > > Zoals dat hier neergepend werd door superplaveisel, lijkt het mij dat > moerasgonzo niet de aangewezen persoon is om over verdraagzaamheid te > spreken.- Toch altij weer leuk om te zien als een BloKKKbehanger over verdraagzaamheid begint. Alsof de Paus Joods is. |
|
|
#15 |
|
|
"flor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan schreef: >> Om de schade toch enigzins te beperken, heeft de schepen nu zijn ontslag >> moeten indienen. > > het blok heeft minder problemen met mannen die hun vrouwen in elkaar slaan > http://www.gva.be/dossiers/-v/vlaamsblok/klop.asp Uitspraak rechtbank eens volgen, opgelet voor laster en eerroof zou je duur te staan kunnen komen. > -- > Flor > > Wat is het duurste internetland? > http://www.nationmaster.com/graph/in...ternet-charges |
|
|
#16 |
|
|
The Beloved brought next idea :
> On Thu, 01 Mar 2007 14:39:28 GMT, Vif <[email protected]> > wrote: > >> Gewoon effen op je scrollbutton duwen, of doet je vingertje pijn? :-p >> >> Pakistan - Turkije - Bangladesh - Indonesië > > Blijft toch uiterst merkwaardig dat er vanuit die 'vooruitstrevende' > landen nog steeds hopen asielzoekers komen, niet ? Tjah, wat wil je, er zijn in de rijke westerse landen wel daklozen. -- Vif |
|
|
#17 |
|
|
"Caswallawn" <[email protected]> schreef in bericht news:pan.2007.03.01.15.07.30.428740@invalidcaswall awn.be... > Op Thu, 01 Mar 2007 14:35:44 +0000, schreef The Beloved: > >> On Thu, 01 Mar 2007 14:29:21 GMT, Vif <[email protected]> >> wrote: >> >>>>> Heeft Belgie dan wel eens een vrouwelijke eerste minister gehad? >>>>> Diverse moslimlanden wel. >>>> >>>> Kan je er eens een paar opnoemen ? Gewoon uit interese hoor. >>> >>>http://www.terra.es/personal2/monolith/00women3.htm >> >> Het ging over moslimlanden. > > Bij diegenen waar staat "dochter van ....., vermoordt enkele jaren > voordien" kan je er vergif op innemen dat het moslimlanden zijn. Maar dat ze zelf geen Moslim zijn. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#18 |
|
|
Op Thu, 01 Mar 2007 07:18:40 -0800, schreef Gonzo in da Raamstraat:
> On 1 mrt, 16:12, Caswallawn <[email protected]> wrote: >> Op Thu, 01 Mar 2007 06:10:41 -0800, schreef Gonzo in da Raamstraat: >> >> >> >> >> >> > On 1 mrt, 14:34, The Beloved <[email protected]> wrote: >> >> On 1 Mar 2007 05:25:11 -0800, "Gonzo in da Raamstraat" >> >> >> <[email protected]> wrote: >> >> >Heeft Belgie dan wel eens een vrouwelijke eerste minister gehad? >> >> >Diverse moslimlanden wel. >> >> >> Kan je er eens een paar opnoemen ? >> >> > Pakistan >> > Bangla Desh >> > Turkije >> > Indonesie >> > Senegal >> >> > Ik heb er maar even regeringsleider van gemaakt. In sommige landen >> > stelt de functie van premier niet veel voor (Rusland) en bijvoorbeeld >> > de VS kent die functie niet.Zelfs Mogolie heeft een vrouwelijke >> > regeringsleider gekend. Nu snap ik waarom Gheiten Khan 'gevluch't is. >> >> Zoals dat hier neergepend werd door superplaveisel, lijkt het mij dat >> moerasgonzo niet de aangewezen persoon is om over verdraagzaamheid te >> spreken.- > > Toch altij weer leuk om te zien als een BloKKKbehanger over > verdraagzaamheid begint. > Alsof de Paus Joods is. Ook leuk om te zien hoe een 'ollandse' linkiewinkie over verdraagzaamheid spreekt nadat ie tig keren aangetoond heeft dat ie zo onverdraagzaam is als de pest. Alsof de sossen propere handen hebben. |
|
|
#19 |
|
|
"Gonzo in da Raamstraat" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... On 1 mrt, 10:40, "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote: > "de gevaarlijkste van alle Blokkers" (De Morgen, 4.4.2003) > > Ecolo met de billen bloot > > Bij de Franstalige groenen moeten de tanden wel geknarst > hebben > deze week. Hun Schaarbeekse schepen van mobiliteit, Mohamed El K., heeft > zijn vrouw zodanig afgerammeld dat zij er onder meer een gebroken neus aan > overhield. Dan heeft ze nog geluk gehad om niet in handen van Rob Klop te vallen. De politie moest de geweldenaar zelfs een nacht in de cel > opsluiten. > Voor een partij die bulkt van de linkse feministes moeten deze > slagen dubbel hard zijn aangekomen. Om de schade toch enigzins te > beperken, > heeft de schepen nu zijn ontslag moeten indienen. Dan heeft hij meer eergevoel dan die VB-misdadiger. > > Wellicht zal het Hof van Beroep in Gent dit weer een strafbare > uitspraak vinden, maar toch blijf ik er bij: het vrouwonvriendelijke zit > in > de islam ingebakken. Is Rob Klop een islamiet? Mannen en vrouwen hebben volgens de Koran niet dezelfde > rechten. Meisjes kunnen niet evenveel erven als hun broers. Het getuigenis > van een vrouw is minder waard dan dat van een moslimman. Vrouwen mogen > verstoten worden. > Of nog: van Brazilië tot Japan ligt de alfabetisatiegraad en > het > opleidingsniveau van mannen en vrouwen ongeveer gelijk, behalve in... de > moslimlanden. Vrouwelijke ministers en volksvertegenwoordigers moet men > daar > met een vergrootglas zoeken. > Heeft Belgie dan wel eens een vrouwelijke eerste minister gehad? Diverse moslimlanden wel. Maar even een paar feiten over de geweldloosheid van een Blokbehanger: Dat Verreycken de bijnaam Rob Klop meetorst, heeft zijn redenen. In 1996 werd hij tot 9.000 frank boete veroordeeld voor slagen aan PVDA-voorman Kris Merckx. De stafhouder van de Nederlandstalige balie van Brussel opende in 1998 een informatief onderzoek tegen Verreycken, omdat hij brieven stuurde naar adverteerders van De Wijkgazet om hen aan te sporen niet meer te adverteren in een krantje dat volgens hem tegen het Vlaams Blok was. Zijn partij nam toen afstand van hem. De Antwerpse gemeenteraad besloot in 1998 Verreycken te dagvaarden wegens slagen en verwondingen met werkonbekwaamheid tot gevolg. Aanleiding waren incidenten aan het stadhuis op 24 november 1997, toen een delegatie van het Front National uit het Franse Vitrolles de toegang tot het stadhuis werd geweigerd. Bij de incidenten raakte een agent gewond. In 2001 stond Rob Verreycken terecht voor diefstal met geweld, bedreigingen, zware slagen en racisme tegen een huurster. Het openbaar ministerie had twee jaar cel gevorderd. De rechter sprak hem vrij omdat de feiten "strafrechtelijk onvoldoende bewezen" waren. Wat mij in deze NG opvalt, is dat alles wat aan een politieker van de linkerzijde verweten wordt, onmiddellijk overgezet wordt naar het Vlaams Belang. Andersom ook, maar toch minder. Het lijkt wel of de linkerzijde weet dat ze niet beter of slechter is dan de rechter, maar toch niet echt kan verdragen dat ze ook op hun fouten worden gewezen. Hetzelfde in deze pots. Het gaat hier over een gast van ecolo, en onmiddellijk heet hij Rob Klop. Dan vergeten we misschien gemakkelijk over wie het hier gaat. Maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat dit niet de intentie van de OP was. Het lijkt hier wel een kinderspeelplaats. Ik heb in mijn broek gepist, maar jij hebt in de jouwe gekakt. Djeez. Gust. |
|
|
#20 |
|
|
On 1 Mar 2007 07:16:12 -0800, "Gonzo in da Raamstraat"
<[email protected]> wrote: >> >Pakistan >> >Bangla Desh >> >Turkije >> >Indonesie >> >Senegal >> >> >Ik heb er maar even regeringsleider van gemaakt. In sommige landen >> >stelt de functie van premier niet veel voor (Rusland) en bijvoorbeeld >> >de VS kent die functie niet.Zelfs Mogolie heeft een vrouwelijke >> >regeringsleider gekend. Nu snap ik waarom Gheiten Khan 'gevluch't is. >> >> Zulke vooruitstrevende, progessieve landen... En toch krijgen we er >> nog steeds hopen asielzoekers uit. >> >> Wat klopt er dan niet in het plaatje ? > >Jij niet. >Ik noem een paar moslimlanden op met een vrouwelijke regeringsleider, >is het weer niet goed. >Slecht verliezen noemt men dat ook wel. Wat is het nu ? Ik laat opzettelijk al je tekst staan... Eerst ging het over eerste ministers, dan maak je er regeringsleiders van (wat die vrouwen NIET zijn) en nu begin je weer over vrouwelijke regeringsleiders terwijl die functie volgens uw eigen woorden in de meeste landen niets voorstelt. -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |