![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is u waarschijnlijk niet ontgaan: de nummer twee van het podium van de Ronde van Vlaanderen van 2013 met name Peter Sagan die in de bibs van het bloemenmeisje knijpt en de hele hetze die dit heeft veroorzaakt.
In mijn ogen allemaal nogal onschuldig: hij doet dit voor talrijke camera's en miljoenen ogen. Al zou ik dit in geen geval gedaan hebben. Maar Peter Sagan zou Peter Sagan niet zijn indien hij dat niet deed. Hij is jong, spontaan, vrolijk en haalt altijd wel een frats uit, tijdens en na de rit. Het is gewoon een grappige jongen. Maar blijkbaar heeft hij nu veel verontwaardigde reactie's en kritiek geoogst dat hij zich verplicht voelt om zich openlijk bij Maja, het bloemenmeisje te verontschuldigen. ![]() Ik heb er op het moment zelf niet op gelet, want mij viel het vooral op dat Maja wel EXTREEM LANG aan de wang van Fabian Cancellara bleef plakken, veel langer dan het andere bloemenmeisje, maar nu komt het uit: Maja werd geknepen in haar bibs en zij veronderstelde dat dit van Fabian was. Daarom bleef ze plakken. ![]() Die volkse spelen kunnen toch zo leuk zijn. ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is mij wel ontgaan want gelukkig houd ik me niet bezig met zo'n plebeïsch vertier.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf met je fikken van een vrouw af als je geen toestemming hebt. Ze doen zo al moeilijk genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- LaVey ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Satan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wat een bekrompen bloemensletje ... En 't is dan nog een geverfde...
Ze moet haar pijpmuil houden, godverdomme. Die mannen trappen zich een ongeluk over 250 kilometer om op dat podium te staan, zij heeft er zich opgewrongen met haar sloerieallures. Typisch parasitair gedrag van een überegoïstisch, onhuwbaar zonnebankscharminkel. Hopelijk geniet zo nog kirrend na van haar 5 seconden faam, want het zouden haar allerlaatste wel eens geweest kunnen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de jongedame in kwestie er op't moment van knijpen aanstoot had aan genomen, dan had dat filmpje 30 seconden langer geduurd, namelijk de tijd om haar om te draaien, de knijpert een ferme beuk te geven, en een scheldtirade te starten.
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zijn ongewenste intimiteiten. Dacht dat daar een wet voor bestond.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik heb net de reacties op hln.be gelezen...
Wat ik al langer vermoed wordt opnieuw bewezen, de doorsnee Vlaming heeft meer gemeen met de doorsnee Moslimbroeder dan hij denkt: "Ze vragen erom" "Kan dat nu kwaad, af en toe billeke & tetteke rus?" "We mogen hier nooit wat!" Tot het hun eigen vrouw of dochter betreft... Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 april 2013 om 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Had Maja die vetzak een mot verkocht, zat ze straks in de politiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Er dient eerst en vooral achterhaald te worden wat de intentie van een daad is. En de intentie van Sagan is puur onschuldig. Het is een speelvogel die graag fratsen uithaalt. Het zou me zelfs niet verwonderen dat hij opgestookt wordt door zijn collega's, die dan hartelijk lachen om wat hij nu weer uithaalde. Je kan het niet vergelijken met een Pol Vandendriessche, of een Jos Geijsen, die de katjes in het donker kneep, niet voor de grap, maar door primitieve seksuele driften gestuwd, goed wetende dat hun slachtoffer zich erdoor misbruikt voelt. Het is ook iets helemaal anders dan vele allochtonen in Brussel doen: het fluiten en beledigen van jonge vrouwen, omdat die niet willen ingaan op hun avance's. De enige impuls dat Sagan had voor zijn daad was véél onschuldiger dan de daad zelf: het spelen, vrolijk zijn, dom doen. De ontlading na uren zijn hart uit zijn lijf te hebben gepompt. Het is absoluut onbetamelijk en ongemanierd, maar iemand als Sagan kan zich dit permitteren. Een coureur is eigenlijk niets anders dan een doodgewone jongen, uit doodgewone middens, die een kampioen is geworden. Hij is geen Kroonprins, of andere nobiljon, politicus of academicus die het goede voorbeeld moeten tonen. Laat hem gewoon onschuldig spontaan en grappig zijn, het zal er wel vanzelf uit gaan.
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik ook altijd zin om dergelijke dames in hun kont te knijpen. Chapeau voor Sagan dat hij het ook werkelijk deed. ![]() Het schijnt dat er ook iets met fietsen was overigens dit weekend. Gelukkig helemaal gemist. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 2 april 2013 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind deze daad even erg als het hoofddoekgebod. Ze ligt gewoon aan de andere kant van het spectrum.
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Wielrennen is niet voor plebejers, hoewel een bijzonder groot deel van de liefhebbers wel plebejers zullen zijn, maar dit is zo voor elke sport. De ene sport is wat exclusiever dan de andere, maar bijzonder populaire sporten worden door alle standen geapprecieerd. Weet je dat wijlen Zijne Doorluchtige Hoogheid Prins Alexander de Merode een groot liefhebber was van de wielersport? Zelfs Zijne Majesteit de Koning werd al vaak gespot op deze of gene wielerwedstrijd. En vooral: wijlen Hare Majesteit Keizerin en Koningin Zita was groot liefhebster van de wielersport. En als iemand als Zij, in Haar tijd de meest illustere en Majestueuze Dame van Europa en de rest van de wereld, Zich inliet met de wielersport, dan is de wielersport absoluut niet meer marginaal. Wijlen Hare Majesteit Keizerin en Koningin Zita, van Oostenrijk en Hongarije. In Haar tijd de meest illustere Dame in de wereld. ![]()
![]() |