Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2004, 21:25   #1
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Een cynisch tekstje van ene Fons Verellen:

Citaat:
De moslimbevolking is gestegen tot 30 % van de Belgische bevolking.
De Vlaamse Regering is afgeschaft. Heel Vlaanderen is tweetalig Vloms en Arabisch. Nederlands is verboden. Franstalig onderwijs wordt gesubsidieerd.
Brussel is ook tweetalig : Frans en Marokkaans-Arabisch, met taalfaciliteiten voor Turken en Berbers.
Meer dan de helft van de Vlaamse kerken zijn omgebouwd tot moskee.
Praktisch alle vrouwen dragen een hoofddoekje, ook de niet-islamietische. De weinige vrouwen die dat niet doen worden op straat aangesproken door de Islamietische zedenpolitie die hen mag verkrachten als aansporing om zich te bekeren. De burkah geraakt meer en meer in de mode, ook bij homosexuelen.
De werkloosheid is gestegen tot 50 %. Een werkloze krijgt honderd euro per maand. Dit inkomentje wordt echter aangevuld door aalmoezen vanuit de Islamietische olielanden, uiteraard alleen voor moslims.
Marokkaanse jeugdbendes schuimen de straten af van Brussel, Antwerpen, Leuven, Mechelen, Gent en Brugge. Regelmatig plegen ze overvallen in de omliggende dorpen, waarbij vooral de ongesluierde vrouwen het moeten ontgelden. Juweliers en banken zijn dag en nacht open om geen nieuwe ruiten te moeten installeren na elke inbraak. Sommige bendes verplaatsen zich te paard, en de meest gevreesde, die zichzelf de Malawieten noemen, zelfs per kameel.
Alle Vlaamse kafees zijn omgebouwd tot “coffee-shops” waar, naast koffie uitsluitend van de “Arabica” varieteit, ook een ruime keuze van hasjish, nederwiet, vlamwiet, cocaine en heroine wordt opgediend. Bierverbruik is afgeschaft in heel Belgie. Het mag nog wel voorlopig gebrouwen worden voor de export naar de schaarse overgebleven christelijke landen zoals de Verenigde Staten van Amerika, Ierland en Schotland. De OpperAyatollah van Belgie gedoogt de brouwerijen en de bierexport omdat dit volgens hem de totale ondergang van het christendom zal bespoedigen.
Euthanasie is vrijwillig-verplicht voor iedereen vanaf 55 jaar, behalve voor de Moslims, want dat is tegen hun religie. Hiermee is ook het pensioenprobleem opgelost. Het Zilverfonds is daarmee overbodig geworden. Dankzij de onbaatzuchtige inzet van Agalev en Ecolo, werd de hele pot van 200 miljard meuros (moslim-euros) geschonken aan de behoeftige islamietische broeders van Soedan, Marokko, Congo, Duitsland en andere musulmaanse ontwikkelingslanden.
Het Ministerie van Volksgezondheid en Welzijn heeft de besnijdenis verplicht gemaakt voor zowel mannen als vrouwen. Het is een logische hygienische maatregel. Om het goede voorbeeld te geven heeft Kristien Hemmerechts zich publiekelijk laten besnijden op de GrandPlace van Bruxelles, in close-up gefilmd door de Belgische Staats Televisie (BST).
Bert Anciaux is nog steeds Minister van MultiCultuur en Multisport. Hij heeft zich na zijn Spirit avontuur bekeerd tot de Islam en loopt rond met een kafijeh. Hij heeft alle christelijke boeken laten verbranden. Vooral de Officiele Bijbelverbranding van 13 Mei 2007 was een groot multikultureel feest. Deze datum werd uitgeroepen tot Feest van de Vlaamse Multikulturele en Antiracistische Gemeenschap.
Karel De Gucht is Eerste-Minister-voor-het-Leven benoemd. De titel klingt veel mooier in het Arabisch, maar ik heb jammer genoeg geen Arabische letters op dit achterlijk amerikaans kieboord. Ik meen mij te herinneren dat zijn titel begint met Pasja en eindigt met Kroet of zoiets.
[Op mijn hoge leeftijd van 96 jaar kan ik mij alle Islamietische titels zo goed niet meer herinneren. Ik krijg geen echt Islamietisch kieboord van mijn imam omdat ik, ondanks mijn bekering tot de Islam, toch halsstarrig bier ben blijven drinken. Tripel Leffe! Zelf gebrouwen volgens een heimelijk gekopieerd recept.]
Pasja Karel heeft de Loge volledig in overeenstemming met de Geloofspunten van de Islam verklaard, en heeft zich logischerwijze tot de Islam bekeerd. Dat was pas een feest! De Marokkaanse bendes verzamelden alle kruisbeelden in elke stad, elk dorp, elk huis en elke school, en overal werden reusachtige vreugdevuren aangelegd. Kruishout brandt heel goed. Het koper en zilver van de Christussen werd omgesmolten tot blinkende halve manen die nu overal alle daken sieren.
Verhofstadt kon helaas geen Pasja worden, want de OpperAyatollah herinnerde zich dat Guy een dikke dertig jaar geleden de Islam een gevaar voor de democratie had genoemd. Hij had natuurlijk gelijk (ahcha, ahcha, ahcha ik kan al lachen in het Arabisch) maar het was uiterst politiek incorrect om zoiets te zeggen. Voor zijn straf (nou ja) is hij nu verbannen naar Toscane, waar hij cannabis teelt, omdat wijn vanzelfsprekend verboden is.

Hiermee sluit ik af want het is hoog tijd voor het Avondgebed.

Allah is groot, Mohammed is zijn Profeet, en Osama bin Laden is zijn Generaal, tot in der eeuwigheid amen.

Al-Fonz Ver-allah
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2004, 21:36   #2
Hanne
Banneling

Standaard

Het leven zoals het is in ... Molenbeek.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2004, 21:37   #3
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

een tekstje va ene...
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2004, 21:38   #4
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
een tekstje va ene...
Ja, was een website van zo'n kerel maar had nog nooit van hem gehoord.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2004, 21:39   #5
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
een tekstje va ene...
Ja, was een website van zo'n kerel maar had nog nooit van hem gehoord.
Moet wel zeggen dat het humoristisch is!
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be