![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gevangenen slikken gsm's in
![]() Bewakers van de San Francisco Gotera gevangenis in de hoofdstad van El Salvador hebben tijdens een veiligheidscontrole zestien gedetineerden aangehouden die mobiele telefoons hadden ingeslikt. Dat meldde een zegsman van de gevangenis donderdag. Gevangen bendeleiders gebruiken de mobiele telefoons om vrije bendeleden opdrachten te geven om misdaden te begaan of drugs te smokkelen. Ook werd een gevangene gepakt die een handgranaat in zijn rectum had verstopt. Hij wilde die later gebruiken bij een ontsnappingspoging. (anp/hln) --------------------------------- K'zou ni op mijn gemak zijn... mijn gedacht! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Stel je voor dat je op zo'n moment last hebt van flatulentie...
Je zou voor minder je k*k ophouden...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
hun gat voor de gevangenis -> ° hun gat tijdens de gevangenis -> 0
![]() |