![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
VERGEET UW EXEMPLAAR VAN DE STANDAARD
NIET TE LATEN KLAARLEGGEN BIJ DE KRANTENWINKEL VOOR MAANDAG AANSTAANDE BESTE ANGELTJESFANS U KRIJGT ER GRATIS DE KORAN BIJ HMMMMM Meer op http://blog.seniorennet.be/angeltjes/ -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#2 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > VERGEET UW EXEMPLAAR VAN DE STANDAARD > NIET TE LATEN KLAARLEGGEN BIJ DE KRANTENWINKEL VOOR MAANDAG AANSTAANDE > BESTE ANGELTJESFANS U KRIJGT ER GRATIS DE KORAN BIJ HMMMMM > Natuurlijk,- en als van oudsher abonnee van deze prachtige krant zal ik dit boekwerk diagonaal lezen; zoals ik dat destijds ook met de Bijbel deed. u. |
|
|
#3 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > VERGEET UW EXEMPLAAR VAN DE STANDAARD > NIET TE LATEN KLAARLEGGEN BIJ DE KRANTENWINKEL VOOR MAANDAG AANSTAANDE BESTE > ANGELTJESFANS U KRIJGT ER GRATIS DE KORAN BIJ HMMMMM > > Meer op http://blog.seniorennet.be/angeltjes/ > > -- > Ghingis Khan > http://www.lotuschild.org/ > http://www.khadag.org/ > http://www.snowleopard.org/ > ---- De Standaard mag voor mijn part die koran in zijn g... steken! |
|
|
#4 |
|
|
In article <Py%[email protected]>,
[email protected] says... > > > Ghingis Khan > > http://www.lotuschild.org/ > > http://www.khadag.org/ > > http://www.snowleopard.org/ > > > ---- > De Standaard mag voor mijn part die koran in zijn g... steken! > > > > No problemo: DS is zijn kar aan het keren en zo snel als mogelijk. Plots komen ook de verhalen van de minder fraaie kanten van de gemengde huwelijken en multicul paginagroot erin. TDM |
|
|
#5 |
|
|
Vitae forma vocatur "huby" <[email protected]>, die Fri, 2 Mar 2007
21:12:42 +0100, in littera <Py%[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> VERGEET UW EXEMPLAAR VAN DE STANDAARD >> NIET TE LATEN KLAARLEGGEN BIJ DE KRANTENWINKEL VOOR MAANDAG AANSTAANDE >BESTE >> ANGELTJESFANS U KRIJGT ER GRATIS DE KORAN BIJ HMMMMM >> >> Meer op http://blog.seniorennet.be/angeltjes/ >> >> -- >> Ghingis Khan >> http://www.lotuschild.org/ >> http://www.khadag.org/ >> http://www.snowleopard.org/ >> >---- >De Standaard mag voor mijn part die koran in zijn g... steken! > Netheid, beleefdheid, tolerantie en gemanierdheid stralen breed uit deze post. -- Fusti |
|
|
#6 |
|
|
Vitae forma vocatur Tom De Moor <[email protected]>,
die Fri, 02 Mar 2007 22:02:46 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >In article <Py%[email protected]>, >[email protected] says... >> >> > Ghingis Khan >> > http://www.lotuschild.org/ >> > http://www.khadag.org/ >> > http://www.snowleopard.org/ >> > >> ---- >> De Standaard mag voor mijn part die koran in zijn g... steken! >> >> >> >> >No problemo: DS is zijn kar aan het keren en zo snel als mogelijk. Ik vind het niet slecht om geïnformeerd te worden nopens deze allochtone godsdienst en de bijbehorende wereld. > >Plots komen ook de verhalen van de minder fraaie kanten van de gemengde >huwelijken en multicul paginagroot erin. Iedere toestand heeft een keerzijde. >TDM -- Fusti |
|
|
#7 |
|
|
On 3 mrt, 00:28, Fustigator <[email protected]> wrote:
> >De Standaard mag voor mijn part die koran in zijn g... steken! > > Netheid, beleefdheid, tolerantie en gemanierdheid stralen breed uit > deze post. Onafgezien van de anatomische moeilijkheidsgraad. En ik weet niet of DS wel een gat heeft. Volgens mij *is* DS een gat. Een gat in een gat is moeilijk he? Een gazet met een geschifte barones en een loensende dracula als ImpureUgly, op het formaat van 1/2 de Financial Times, da's gewoon een risé. Een standaard is het al lang niet meer. Manu Ruys, da's een standaard. mvg, H.M. |
|
|
#8 |
|
|
On 3 mrt, 00:28, Fustigator <[email protected]> wrote:
> Iedere toestand heeft een keerzijde. Maar de keerzijde is vaak ook een "toestand". Ik kijk reihalzend uit naar de gratis bijbel die bij de Bahrein Chronicle binnen een paar weken. Ik begrijp trouwens hoe langer hoe minder hoe jullie Westerlingen, jullie zo laten naaien (en blijkbaar met plezier) door een achterlijke discriminerende obsolete en halfgeletterde woestijnsecte. Enfin, Viel Spass ermee, bende masochisten ;-) De *echte* God krabt zich ondertussen even geamuseerd in Zijn baard, en kijkt met welgevallen neer op de landen Herwaarts die precies weten hoe je een mosselim moet aanpakken. Meewarig, respectvol, en met een kogel als het echt niet anders gaat. I wasn't born to be a dhimmi. And that is so. mvg, H.M. |
|
|
#9 |
|
|
Vitae forma vocatur [email protected], die 2 Mar 2007 18:18:10
-0800, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On 3 mrt, 00:28, Fustigator <[email protected]> wrote: > >> Iedere toestand heeft een keerzijde. > >Maar de keerzijde is vaak ook een "toestand". Dat is juist... >Ik kijk reihalzend uit >naar de gratis bijbel die bij de Bahrein Chronicle binnen een paar >weken. Ik begrijp trouwens hoe langer hoe minder hoe jullie >Westerlingen, jullie zo laten naaien (en blijkbaar met plezier) door >een achterlijke discriminerende obsolete en halfgeletterde >woestijnsecte. Enfin, Viel Spass ermee, bende masochisten ;-) Het is niet omdat je je wil laten informeren, zelfs door partijdige bronnen, dat je daarom het met die "achterlijke discriminerende obsolete en halfgeletterde woestijnsecte" eens bent. >De *echte* God krabt zich ondertussen even geamuseerd in Zijn baard, >en kijkt met welgevallen neer op de landen Herwaarts die precies weten >hoe je een mosselim moet aanpakken. Meewarig, respectvol, en met een >kogel als het echt niet anders gaat. Ik denk niet dat God nog zo kogelvriendelijk is. > >I wasn't born to be a dhimmi. And that is so. Idem hier. En ik kan het genetisch "bewijzen" door de houding van beide mijn ouders tijdens WW2. >mvg, H.M. -- Fusti |
|
|
#10 |
|
|
Vitae forma vocatur [email protected], die 2 Mar 2007 18:07:21
-0800, in littera <[email protected]. com> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On 3 mrt, 00:28, Fustigator <[email protected]> wrote: > >> >De Standaard mag voor mijn part die koran in zijn g... steken! >> >> Netheid, beleefdheid, tolerantie en gemanierdheid stralen breed uit >> deze post. > >Onafgezien van de anatomische moeilijkheidsgraad. En ik weet niet of >DS wel een gat heeft. Volgens mij *is* DS een gat. Een gat in een gat >is moeilijk he? Hangt van de materialiteit van de respecrievelijke gaten af, lijkt me, maar het is zeker problematisch. >Een gazet met een geschifte barones en een loensende >dracula als ImpureUgly, op het formaat van 1/2 de Financial Times, >da's gewoon een risé. Een standaard is het al lang niet meer. Ach evolutie kent regressies. Maar ze hebben alvast AVV-VVK uit hun lijst geschrapt wegen de dubbelzinnigheid (Allah voor Vlaanderen, Vlaanderen voor de Koran) >Manu >Ruys, da's een standaard. > Dat is een dinosauriër. >mvg, H.M. -- Fusti |
|
|
#11 |
|
|
"Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > No problemo: DS is zijn kar aan het keren en zo snel als mogelijk. > Plots komen ook de verhalen van de minder fraaie kanten van de gemengde > huwelijken en multicul paginagroot erin. > > TDM Jij moet heel zeker een andere aflevering van DS krijgen dan ik... Bijvoorbeeld de gehele pagina over die mislukte , maar RACISTISCHE abortus niet gezien? De gehele krant straalt aktief de "maakbaarheid van de mensch en de maatschappij" uit. Zeg maar "hersenspoeling". Met bestudeerd op effect gerichte dosissen, dus géén overkill (dat maakt haar juist zo een gevaarlijke, want invloedrijke krant). En met hier en daar een kort fragmentje "tegenwoord", zoals o.a. vanwege de barones. Ik vrees enkel om het objectief te doen "gelijken". hedwig |
|
|
#12 |
|
|
"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur [email protected], die 2 Mar 2007 18:18:10 > -0800, in littera > <[email protected] .com> in foro > be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>On 3 mrt, 00:28, Fustigator <[email protected]> wrote: >> >>> Iedere toestand heeft een keerzijde. >> >>Maar de keerzijde is vaak ook een "toestand". > > Dat is juist... > >>Ik kijk reihalzend uit >>naar de gratis bijbel die bij de Bahrein Chronicle binnen een paar >>weken. Ik begrijp trouwens hoe langer hoe minder hoe jullie >>Westerlingen, jullie zo laten naaien (en blijkbaar met plezier) door >>een achterlijke discriminerende obsolete en halfgeletterde >>woestijnsecte. Enfin, Viel Spass ermee, bende masochisten ;-) > > Het is niet omdat je je wil laten informeren, zelfs door partijdige > bronnen, dat je daarom het met die "achterlijke discriminerende > obsolete en halfgeletterde woestijnsecte" eens bent. > >>De *echte* God krabt zich ondertussen even geamuseerd in Zijn baard, >>en kijkt met welgevallen neer op de landen Herwaarts die precies weten >>hoe je een mosselim moet aanpakken. Meewarig, respectvol, en met een >>kogel als het echt niet anders gaat. > > Ik denk niet dat God nog zo kogelvriendelijk is. >> >>I wasn't born to be a dhimmi. And that is so. > > Idem hier. En ik kan het genetisch "bewijzen" door de houding van > beide mijn ouders tijdens WW2. > >>mvg, H.M. > Fusti Drie keer een antwoord pal naast de kwestie. Je moet het maar kunnen. -- Rudyard Kipling |
|
|
#13 |
|
|
"hedwig" <hed.eem@scarlet(puntje)be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> No problemo: DS is zijn kar aan het keren en zo snel als mogelijk. >> Plots komen ook de verhalen van de minder fraaie kanten van de gemengde >> huwelijken en multicul paginagroot erin. >> >> TDM > > Jij moet heel zeker een andere aflevering van DS krijgen dan ik... > Bijvoorbeeld de gehele pagina over die mislukte , maar RACISTISCHE abortus > niet gezien? > De gehele krant straalt aktief de "maakbaarheid van de mensch en de > maatschappij" uit. Zeg maar "hersenspoeling". Met bestudeerd op effect > gerichte dosissen, dus géén overkill (dat maakt haar juist zo een > gevaarlijke, want invloedrijke krant). En met hier en daar een kort > fragmentje "tegenwoord", zoals o.a. vanwege de barones. Ik vrees enkel om > het objectief te doen "gelijken". > > hedwig > Precies. Je geeft daar een vlijmscherpe en bijzonder juiste beschrijving van wat DS geworden is. Nog dit: Merk op dat er heel wat gelijkenissen zijn tussen DS en de OVLD Ze hebben beiden hun eigen principes verloochend Ze hebben beiden hun beste medewerkers buitengepest Ze hebben beiden hun manipulators en opportunisten Ze vechten beiden voor hun voortbestaan en gebruiken daarvoor alle middelen -- Rudyard Kipling |
|
|
#14 |
|
|
"Fustigator" <[email protected]> schreef > Ach evolutie kent regressies. Maar ze hebben alvast AVV-VVK uit hun > lijst geschrapt wegen de dubbelzinnigheid (Allah voor Vlaanderen, > Vlaanderen voor de Koran) O, dat was de reden. Nooit geweten dat het vanwege die dubbelzinnigheid was. (was het niet onder Leysen dat ze AVV-VVK van de voorpagina verbannen hebben ?) > >>Manu Ruys, da's een standaard. >> > Dat is een dinosauriër. Je bedoelt toch niet dat hij te oud is om nog iets zinnig te kunnen schrijven ? > >>mvg, H.M. > -- > Fusti |
|
|
#15 |
|
|
"Rudyard Kipling" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "hedwig" <hed.eem@scarlet(puntje)be> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> No problemo: DS is zijn kar aan het keren en zo snel als mogelijk. > >> Plots komen ook de verhalen van de minder fraaie kanten van de gemengde > >> huwelijken en multicul paginagroot erin. > >> > >> TDM > > > > Jij moet heel zeker een andere aflevering van DS krijgen dan ik... > > Bijvoorbeeld de gehele pagina over die mislukte , maar RACISTISCHE abortus > > niet gezien? > > De gehele krant straalt aktief de "maakbaarheid van de mensch en de > > maatschappij" uit. Zeg maar "hersenspoeling". Met bestudeerd op effect > > gerichte dosissen, dus géén overkill (dat maakt haar juist zo een > > gevaarlijke, want invloedrijke krant). En met hier en daar een kort > > fragmentje "tegenwoord", zoals o.a. vanwege de barones. Ik vrees enkel om > > het objectief te doen "gelijken". > > > > hedwig > > > > > Precies. > Je geeft daar een vlijmscherpe en bijzonder juiste beschrijving van wat DS > geworden is. > > > Nog dit: > Merk op dat er heel wat gelijkenissen zijn tussen DS en de OVLD > Ze hebben beiden hun eigen principes verloochend > Ze hebben beiden hun beste medewerkers buitengepest > Ze hebben beiden hun manipulators en opportunisten > Ze vechten beiden voor hun voortbestaan en gebruiken daarvoor alle middelen > > Rudyard Kipling Zoals gewoonlijk akkoord met je. Behalve met het laatste punt! Tot mijn grote ergernis is DS de enige krant die steeds lezers bijwint. In tegenstelling met andere kranten die lezers verliezen. Zoals ik schreef: ze heeft op een, toegegeven, professionele manier het middel gevonden om door de politieke leek aanvaard en gevraagd te worden, en haalt daaruit de macht om haar lezers te be?nvloeden. Dat maakt haar zo gevaarlijk. hedwig |
|
|
#16 |
|
|
Vitae forma vocatur "Rudyard Kipling" <[email protected]>, die Sat,
3 Mar 2007 23:40:21 +0800, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur [email protected], die 2 Mar 2007 18:18:10 >> -0800, in littera >> <[email protected] .com> in foro >> be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>On 3 mrt, 00:28, Fustigator <[email protected]> wrote: >>> >>>> Iedere toestand heeft een keerzijde. >>> >>>Maar de keerzijde is vaak ook een "toestand". >> >> Dat is juist... >> >>>Ik kijk reihalzend uit >>>naar de gratis bijbel die bij de Bahrein Chronicle binnen een paar >>>weken. Ik begrijp trouwens hoe langer hoe minder hoe jullie >>>Westerlingen, jullie zo laten naaien (en blijkbaar met plezier) door >>>een achterlijke discriminerende obsolete en halfgeletterde >>>woestijnsecte. Enfin, Viel Spass ermee, bende masochisten ;-) >> >> Het is niet omdat je je wil laten informeren, zelfs door partijdige >> bronnen, dat je daarom het met die "achterlijke discriminerende >> obsolete en halfgeletterde woestijnsecte" eens bent. >> >>>De *echte* God krabt zich ondertussen even geamuseerd in Zijn baard, >>>en kijkt met welgevallen neer op de landen Herwaarts die precies weten >>>hoe je een mosselim moet aanpakken. Meewarig, respectvol, en met een >>>kogel als het echt niet anders gaat. >> >> Ik denk niet dat God nog zo kogelvriendelijk is. >>> >>>I wasn't born to be a dhimmi. And that is so. >> >> Idem hier. En ik kan het genetisch "bewijzen" door de houding van >> beide mijn ouders tijdens WW2. >> >>>mvg, H.M. >> Fusti > > >Drie keer een antwoord pal naast de kwestie. Ach simpele geest, de wereld is ingewikkelder en zelfs doortrapter dan jij het vermoedt. Gelukkig ben je in Sjiena, waar je in dat opzicht een heleboel zult leren in dat opzicht. Er is een groot verschil tussen de hovelingen van de keizer van de Tang of de Minh dynastieën en de vlasschaard. >Je moet het maar kunnen. Het is voor jou dus (nog) niet weggelegd. En... wat was je punt weer? -- Fusti |
|
|
#17 |
|
|
Vitae forma vocatur "Rudyard Kipling" <[email protected]>, die Sun,
4 Mar 2007 00:00:15 +0800, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schreef > > >> Ach evolutie kent regressies. Maar ze hebben alvast AVV-VVK uit hun >> lijst geschrapt wegen de dubbelzinnigheid (Allah voor Vlaanderen, >> Vlaanderen voor de Koran) > >O, dat was de reden. Dit is een hypothese. >Nooit geweten dat het vanwege die dubbelzinnigheid was. Je leert toch iedere keer wat bij door ondergetekende's proza door te nemen, hee! :-))))) >(was het niet onder Leysen dat ze AVV-VVK van de voorpagina verbannen hebben >?) Werd Leysen niet besneden om koeleurlokal te doen? > >> >>>Manu Ruys, da's een standaard. >>> >> Dat is een dinosauriër. > >Je bedoelt toch niet dat hij te oud is om nog iets zinnig te kunnen >schrijven ? Nee hoor, maar men kan niet zijn en geweest zijn. -- Fusti |
|
|
#18 |
|
|
"hedwig" <hed.eem@scarlet(puntje)be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Rudyard Kipling" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "hedwig" <hed.eem@scarlet(puntje)be> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> >> No problemo: DS is zijn kar aan het keren en zo snel als mogelijk. >> >> Plots komen ook de verhalen van de minder fraaie kanten van de >> >> gemengde >> >> huwelijken en multicul paginagroot erin. >> >> >> >> TDM >> > >> > Jij moet heel zeker een andere aflevering van DS krijgen dan ik... >> > Bijvoorbeeld de gehele pagina over die mislukte , maar RACISTISCHE > abortus >> > niet gezien? >> > De gehele krant straalt aktief de "maakbaarheid van de mensch en de >> > maatschappij" uit. Zeg maar "hersenspoeling". Met bestudeerd op effect >> > gerichte dosissen, dus géén overkill (dat maakt haar juist zo een >> > gevaarlijke, want invloedrijke krant). En met hier en daar een kort >> > fragmentje "tegenwoord", zoals o.a. vanwege de barones. Ik vrees enkel > om >> > het objectief te doen "gelijken". >> > >> > hedwig >> > >> >> >> Precies. >> Je geeft daar een vlijmscherpe en bijzonder juiste beschrijving van wat >> DS >> geworden is. >> >> >> Nog dit: >> Merk op dat er heel wat gelijkenissen zijn tussen DS en de OVLD >> Ze hebben beiden hun eigen principes verloochend >> Ze hebben beiden hun beste medewerkers buitengepest >> Ze hebben beiden hun manipulators en opportunisten >> Ze vechten beiden voor hun voortbestaan en gebruiken daarvoor alle > middelen >> >> Rudyard Kipling > > Zoals gewoonlijk akkoord met je. > Behalve met het laatste punt! Tot mijn grote ergernis is DS de enige krant > die steeds lezers bijwint. O. Dat wist ik niet. Ik dacht dat alle kranten lezers aan het verliezen zijn. > Zoals ik schreef: ze heeft op een, toegegeven, professionele manier het > middel gevonden om door de politieke leek aanvaard en gevraagd te worden, > en > haalt daaruit de macht om haar lezers te be?nvloeden. Dat maakt haar zo > gevaarlijk. > hedwig Dat is inderdaad heimelijk gevaarlijk. Hoewel: ik denk niet dat ze zo iets lang kunnen volhouden. You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time. De slangers zullen ooit wel door de mand vallen. -- Rudyard Kipling |