![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kent iemand de truc om totaal geen emails meer te ontvangen van het forum? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar er blijven steeds maar emails binnenkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ga boven in de keuzebalk gewoon naar 'directe links' en kies daar 'Discussies met abonnement'. Daar zul je een lijst zien met alle discussies waarop je geabonneerd bent. Kruis alle discussies aan waar je vanaf wil en kies dan vanonder voor 'geen e-mailnotificatie'. Nog even op OK drukken en volgens mij zou je er dan vanaf moeten zijn.
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 6 maart 2007 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Nog juist even nagezien. Wil je niet alleen van je huidige abonnementen vanaf maar wil je ook geen e-mails meer krijgen van toekomstige discussies waar je aan deelneemt, ga je beter nog naar:
- 'Directe links' - Daar klik je op 'opties wijzigen'. - Daaronder ga je naar de abonnementen en kies je 'geen e-mailnotificatie'. Dan ben je er volgens mij definitief vanaf (tenzij je het terug wijzigt natuurlijk). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() 't Is gewoon een kwestie van de juiste kabel uit de muur te trekken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [duveltje]ik heb dat ook gedaan maar de mods zij niet eerlijk.kan dan ook niet mee rop het forum!!!! !! ja mods, goed hoor. laten we eens eerlijk zijn?![/duveltje]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |