![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Van www.hln.be:
Groen! wil behalve een bijkomende eenmalige regularisatie in België, ook een permanente regularisatie van mensen zonder geldige verblijfspapieren. Dat zegt Meryem Kaçar, die op drie staat voor de Groen! -Kamerlijst in Oost-Vlaanderen. Het voorstel ligt in de lijn van wat Ecolo al voorlegde in de Kamer, maar toen is weggestemd, aldus Groen! -voorzitter Vera Dua. Nieuwe regularisaties "We zijn toe aan een nieuwe golf van regularisatie, maar tegelijk is er nood aan een langdurige, permanente regularisatie", aldus de Kaçar. Het idee is hetzelfde als het wetsvoorstel dat Ecolo in 2006 neerlegde voor de regularisatie van mensen zonder papieren. Dat voorzag in een procedure met duidelijke en vaste criteria (zoals: ernstig ziek of gehandicapt zijn, duurzame sociale bindingen in ons land hebben uitgebouwd of humanitaire redenen kunnen laten gelden) en de oprichting van een commissie die zich over de concrete dossiers moest buigen. Eindelijk regelen Oude wijn in nieuwe zakken? Dua: "Het is een oud voorstel, maar de hele kwestie krijgt wel een beetje een wrange nasmaak omdat men naar aanleiding van een concreet dossier nu zegt: 'Het moet allemaal geregeld worden'. Terwijl men, toen men de kans had het structureel te regelen, het niet gedaan heeft". (belga/hln) Jaja, Groen! wil duidelijk het VB nog een steuntje in de rug geven met de komende verkiezingen. Doe zo voort... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die zijn zot zeker?
Of heeft Meryem Kaçar ook de Turkse nationaliteit? (ik zou dit wel 's willen weten!) en behartigt die de Turkse (en de VB-) belangen en niet de Belgische?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dagen als deze waar eerst het CGKR en dan Groen zich compleet belachelijk maken zijn hoogdagen voor het Vlaams Belang. Zoveel gratis reclame ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aktijd het kamp van de meeste supporters kiezen. Allochtonen dus.
En alles gaat nog altijd goed.
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is dankzij de allochtonen, niet de autochtonen, dat de SP-A gewonnen heeft in Antwerpen. Dat daar nu riante gemeentelijke compensaties bijhoren (zoals het verlenen van vergunningen voor minaretten) is evident.
Je ziet dus, het IS mogelijk te om electoraal te winnen op deze wijze ![]() De federale politiek volgt nu... En of het nu SP-A is, of Open-VLD, de regularisaties zullen elkaar vanaf heden sneller opvolgen, en Eurabia is een stap dichter bij.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Groen! wil hoofddoeken ; Groen! wil regularisatie ; Groen! wil een aanzuigeffect van nog eens 10.000den kansarme gelukszoekers; Groen! wil de verdere degradatie van het onderwijs ; Groen! wil de witte stadsvlucht aanmoedigen ; Groen! wil het gevangeniswezen volledig allochtoniseren; Groen! wil het arabisch als nieuwe landstaal; Groen! wil meer Allah in uw huis ...
Groen! wil veel. Ik wil dat Groen! het afbolt en emigreert naar Allochtonië. Wat belet Groen! eigenlijk om te vertrekken? Allah, verlos van Groen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De derde eenmalige regularisatie in korte tijd. Ik vraag me af waarvoor dat woordje eenmalig eigenlijk staat dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() @Raven: denk je nu echt dat er nog mensen zijn die je provocatiespelletje niet doorhebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Allez, nu moeten niet alleen de allochtonen weg, maar Groen! ook al (en daarna waarschijnlijk nog de SPa, enzovoort). Heb je er al eens aan gedacht dat het waarschijnlijk eenvoudiger is om zelf te vertrekken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Een procedure met vaste en duidelijke regels voor regularisatie is natuurlijk beter en rechtvaardiger dan de pure willekeur van vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://ayaanhirsiali.web-log.nl/ayaa...ahjah_moe.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we nu eens langs de ene kant die gehele migratieregelzooi defenestreren en aan de andere kant ook de "bijstand".
Dan is iedereen lekker vrij.
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Niet alle allochtonen Edina, maar bij voorkeur toch zo veel mogelijk allahtonen. Je weet wel die soort die zich na 4 generaties nog niet kan aanpassen en voor enorm veel overlast zorgt op elke vlak. Ik stel voor dat jij ze begeleidt naar Allahtonië en gelijk weg blijft. Good riddance !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Regularisatie van 'illegalen' heeft vrij weinig van doen met het kiesgedrag van de stemgerechtigde 'allochtonen', denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan Groen! ervoor gaan zorgen dat in Allochtonië de woestijnen wat groen!er worden of zo? Ginder is serieus wat werk aan de winkel voor die mensen. Het was toch ook Groen! en consoorten die zich zo druk maakte over de bevolkingstoename dacht ik? De "planeet" kon al die mensen niet aan, maar Vlaanderen dus wel? "How Green was my Valley" kan misschien door Mieke Vogels nog eens herschreven worden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen! spirit! en Spa willen nieuwe asielprocedures.
Deze gaan als volgt: Asielzoeker: Ik wil hier blijven Groene asielzoekondervragen: ha ja ? en leg me eens uit waarom? Asielzoeker: omdat ik het hier leuker vind Ondervrager: jamaar dat telt niet hoor, je zal terugmoeten Asielzoeker: jamaar ik wil niet terug Ondervrager: OK dan moogt ge blijven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |