![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Gisterenavond wat gemediawatchted...
Is het nog iemand opgevallen dat er op de Vrt regelmatig rechts bovenaan in het hoekje een grijs vakje verschijnt met in witte letters de tekst "Beeld 11" verschijnt? Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze het zelf nog niet is opgevallen. Indien het een fout is, gaat ze al enkele weken mee. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Je zit beter niet op je afstandsbediening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat tijdens samenvattingen van voetbalwedstrijden? In dat geval gaat het wellicht om beelden die overgenomen zijn van het digitale voetbalkanaal. Of zie je dat ook bij andere programma's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus "beeld 11" komt van Belgacom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch mogen ze van mij "beeld 11" in de vuilbak kieperen !
|
![]() |
![]() |