![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() bron: GVA
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Moby : 5 februari 2008 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
rijd in antwerpen 2 uur mee met een stadsbus of den tram en je zegt ergere zaken over onze nieuwe belgjes ........... en die zijn nog een pak jonger dan 38 !!!!!!
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() 18 minuten heeft het geduurd eer een iemand over iets totaal anders begon en er vreemdelingen bijhaalde. Net iets sneller dan de topic over Debie.
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Alleen verwacht je van de 'redders in nood' niet dat ze zo erg zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
yeps , zeg dat maar tegen de weduwe van guide de moor .... of tegen de ouders van diene gast me zijne mp3 speler ......
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() niks met lijkenpikker te maken ....... zijn wel feiten die gebeurd zijn , als ik zou zeggen dat ik in antwerpen niet veilig rondloop ( en ben al aangevallen daar ! ) zou je achter feiten vragen die bewezen zijn !
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik heb altijd gezegd dat boetes verandering zullen brengen. Als je jongeren vrij spel geeft dat doen ze wat ze willen. Dit geld ook voor autochtone kinderen. Als ik bij mijn zus op bezoek ga, die in een Vlaamse dorp woont, moet ik ook herhaaldelijk vragen om uit de tuin te blijven of niet met grof vuil gooien in de buurt van mijn wagen. Ze durven ook eens spullen uit de tuin te nemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Schijnt dat die Wissels nogal een voorgeschiedenis heeft, lees ik dankzij even googlen.
Genoeg om hem te ostracismeren, in elk geval. Niemand gaat hem missen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ipv er altijd vreemdelingen bij te sleuren zou je beter de waarheid onder ogen durven zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
waar lees jij ergens dat ik zeg dat elke vlaming of waal engeltjes zouden zijn ....... je moet de realiteit onder ogen durven zien en dat is dat er tussen gastarbeiders nu eenmaal meer gespuis zit dan tussen vlamingen !!!!
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er gebeuren dagelijks tientallen dergelijke feiten en feitjes in dit land. Enkel wanneer het om een VB'er gaat, wordt dat er natuurlijk bij vermeld. Wij hebben hier in onze buurt overlast van een oude CD&V'er, komt nergens in het nieuws en dus ook zijn politieke gezindheid niet. Wat hij allemaal uitsteekt is nochtans niet "onaardig". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Moby toch, het ligt er wel erg dik op dat de VB'ers je beste vriendjes niet zijn, maar kom eens met degelijke argumenten in plaats van elk minuscuul weetje of feitje aan te grijpen als een vrijbrief om het VB aan te vallen.
P.S.: ik ben geen VB'er ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind ook niet dat een VB'er die iets slecht doet meteen maakt dat het hele VB per definitie verderfelijk, geweldadig and so on is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, zeker niet. Maar partij-leden die tot tweemaal toe veroordeeld zijn door een rechtbank voor geweld ophemelen, dat is een ander paar mouwen natuurlijk.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets waar velen zich hier op dit forum aan zondigen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het artikel van GVA is niets te lezen over nieuwe Belgen. Volgens mij veronderstel je dat indien het over een vb'r gaat per definitie de schuld ergens ligt bij de nieuwe Belg of de allochtoon, wel of niet in België geboren. Of de gastarbeider (?) Veelzeggend.
|
![]() |
![]() |