![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Olie voor moslim-immigratie
Op gevaar af dat u uw buik inmiddels boordevol heeft van gezeik over de multiculturele samenleving, wil ik u toch iets vertellen wat u nog niet weet. Namelijk dat de massale moslim-immigratie naar West-Europa niet zomaar uit de lucht is komen vallen. Zij is een rechtstreeks gevolg van een Europese richtlijn, die in 1975 geruisloos is bekokstoofd. ![]() In juni 1975 rolde daar een convenant uit, waarvan wij nu met z’n allen nog steeds de zure vruchten plukken: 200 zaakgelastigden namen in Straatsburg, met algemene stemmen, een resolutie aan. Uit naam van de hele toenmalige Europese gemeenschap. Het was een tijd van moordende consensus: in heel West-Europa waren toen sociaal-democraten aan de macht, en van oppositie was nauwelijks sprake. De geestelijke vader van de tekst, de Belg Tijl Declercq uit Antwerpen, mocht dan een christen-democraat zijn, hij was ook zo links als een deur, en een warm voorstander van totalitarisme. In zijn land was hij de latere stichter van het Vlaams Palestina Komitee. Hij overleed ( 81 jaar) op 25-12-2003. Hij ijverde bijvoorbeeld ook driftig voor innige vriendschapsbanden met de Sovjet-Unie. Het is deze Resolutie van Straatsburg (onthoud die naam!) waarvoor Pim en Theo met hun leven hebben geboet, zou je kunnen zeggen. In het document belooft de EEG om voortaan de Arabische immigratie actief te bevorderen, en de nieuwkomers ruim baan te geven om hun cultuur naar Europa te exporteren. De tekst benadrukt “de grote verrijking, die het Arabisch cultuurgoed ons te bieden heeft, vooral op het gebied van normen en waarden”, en draagt de lidstaten op om aan de verspreiding “de hoogste prioriteit” te geven. De pers moet worden ingeschakeld “om een gunstig klimaat te scheppen voor de immigranten”, en de academische wereld moet worden gemotiveerd “om de nadruk te leggen op de positieve bijdrage van de Arabische cultuur aan de ontwikkeling van Europa”. Geld moet worden uitgetrokken om de oprichting van moskeeën, islamscholen, centra voor Arabische cultuur en wetenschappelijke instituten ter bestudering van de Islam te stimuleren. Het staat allemaal zwart op wit. Sinds 1975. Dankzij ons onvolprezen Europarlement. LEES VERDER en nog: Jarenlang heb ik me afgevraagd hoe het mogelijk was dat onze autoriteiten, zonder uitzondering, allemaal letterlijk dezelfde zoetsappige cliché’s bezigden als het over moslim-immigratie ging. Niet alleen hier, maar in heel West-Europa! Nooit eerder, zelfs niet toen half Suriname naar de Bijlmer verkaste, had ik er eentje horen lullen over “onderwijs met behoud van eigen taal en cultuur”, of “verrijking van de samenleving”. En nu deden ze het ineens allemáál! Ze leken wel gehypnotiseerd! en: (Voor wie geïnteresseerd is in bronnen: lees “Eurabia, The Euro-Arab Axis” van de schrijfster Bat Ye’or (Uitg. Associated University Presses, Cranbury, New Jersey, ISBN 0-8386-4077). Het is zo goed gedocumenteerd met registers en voetnoten dat het voor de leek bijna onleesbaar is. Verder heeft Oriana Fallaci erover geschreven (in “De Kracht van de Rede”, als ik me niet vergis), en wie op Google “Tijl Declercq” intikt, kan ook zijn hart ophalen.) Pamela Hemelrijk De bron voor dit artikel vindt u hier ----------------------------------------------------------------- In de vooravond van nieuwe verkiezingen vind ik het toch belangrijk om even stil te staan bij deze geheime verkoop van Europa ONDER AUSPICIEN VAN TIJL DECLERCQ VAN DE CD&V!!! Vooraleer men denkt dat de tsjeeven soelaas zouden brengen, toch even nadenken over wat de tsjeeven hier zelfs als ORGANIZATOR hebben uitgespookt: even herhalen: De geestelijke vader van de tekst, de Belg Tijl Declercq uit Antwerpen, mocht dan een christen-democraat zijn, hij was ook zo links als een deur, en een warm voorstander van totalitarisme
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ja, Circe, wat je schrijft klopt. Ik heb me ook door die turf gewerkt (en andere). In elke periode sinds de oliecrisis heb je een "Tijl Declercq". Vooral nu moet je opletten met Prodi, die is goed bezig.
Nochtans is er een probleem met mevr. Bat Ye'or. Haar onderzoek en argumentatie is zeer goed onderbouwd maar haalt zich een schijn van Zionistische manupulatie over zich heen omdat zij een zwitserse joodse is. Voor mij maakt dit niets uit. Reeds geruime tijd beweren de islamvrienden dat Israel de internationale stokers zijn van het anti-islamisme om de druk van hun schouders te krijgen en om een Israelo-Euro coalitie op de been te brengen. Het och-arme-och-arme kibboutz verhaal werkt niet meer, dus... Bat Ye'or past in dit plaatje. Afgezien van de beweegredenen van haar publicaties ga ik volledig akkoord met haar conclusies. Lezen warm aanbevolen.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Ik meen dat dit artikel hier in december 2005 al eens de revue gepasseerd is. Terecht dat dit terug opgevist wordt. Jammer dat hierover zo weinig gepraat wordt in de politieke wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de prachtige resultaten van deze mooie afspraak... moeten we er dus van uitgaan dat onze landen daardoor voor eeuwig en altijd een soort duivenhok zijn voor al wie hier uit die landen wenst binnen te vliegen?
Kunnen er geen nieuwe afspraken gemaakt worden op basis van het feit dat hun olie ook niet eeuwig zal meegaan en dat het enige is dat ze ons te bieden hebben? Buiten hun "verrijkers" uiteraard... Laatst gewijzigd door andev : 24 maart 2007 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Allicht nie, ze hebben ons gewoon verkocht die Judassen, verkocht voor olie. Met als Jezus verraden voor 30 zilverstukken. ![]() Ge zou er verdikkie voor weigeren om otto te rije, gewoon een olie boycot, weigeren bezine te kopen en gebruiken. ![]() In hoogste nood gebruik ik den otto voor heeeel lange afstanden . De rest met de fiets, gewoon uit protest en boycot. Wie doet er mee? Dat allah en moke maar hun olie ge weet wel waar....... kunne steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij zijn 50 technologische jaren verder. De enige manier om op water te rijden is het eerst te ontbinden in Waterstof en Zuurstof, en daarna weer de motor in te voeren, maar het ene kost wa meer energie dan het andere... Denk je nu echt dat niemand anders die weer zou uitgevonden hebben? En hoe rijk je daarmee wordt, daar kan geen enkele oliefirma genoeg geld voor ophoesten...
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Hier is al een link naar Fjordman's teksten. Er zijn er nog op jihadwatch / dhimmiwatch of lgf
http://fjordman.blogspot.com/2005/11...n-eurabia.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En het was geen Science Fiction film hé ![]() Informeer je maar wat beter, je zult wel zien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Of maakt u geen grapje?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel meer kan ik er mij niet meer van herrineren. Water is er ook genoeg;79% van de wereld dacht ik bestaat uit water dus het zou niet slecht zijn voor het milieu me dunkt. ![]() Begin nu niet te denken dat ik nen groenen aant worden ben e ![]() Het milieu gaat ieder mens op de aardbol aan vind ik maar zal wel nooit zo gaan overdrijven als extreem linkse partijen zoals groen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kpeis nie da mijn Suzuki Swiftje morgevroeg met nen tank van 40liter H2O ook maar één meter vooruit komt ![]() Miss doet ie nog ff PRRT PRRRRT en dan denk ie: Stropkeuh, zoude nie eens de VAB bellen.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk beter excuus kan je je bedenken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet in sprookjes. Ofwel geef JIJ nu maar halve informatie, ofwel zeg je zomaar iets. Rijden op water kan niet. Maar zoals gesteld in een andere post met een product erbij (katalysator = product om reactie op gang te brengen die anders niet zou mogelijk zijn) zijn er misschien mogelijkheden. Echter, als het zo simpel moest zijn, waarom dan nog olie verstoken nu? Al is dat maar 1/100 efficient, het zou goedkoper zijn voor milieu en de portemonee...
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 25 maart 2007 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() In o;m; Hamburg zijn er stadsbussen die al sedert jaren op knalgas rijden
(Zuurstof & waterstof worden in derlijke motor omgezet in water). Het procédé is uiterst milieuvriendelijk, probleem is dat men electriciteit nodig heeft in redelijke hoeveelheden om vanuit ater knalgas te produceren. Ook de hybride motoren zijn een goede oplossing om het petroleumverbruik te doen dalen. Samen met Sovjet-unie houden de Arabische golfstaten ons redelijk goed in hun politieke greep ivm met onze energiebehoeften. Het komt niet uit de lucht vallen dat zowel China, India als de Verenigde Staten en europa zich terdege inspannen om de kernfusie te ontwikkelen (operationeel vanaf 2040?). Verdraagzaamheid en respect voor ieders eigenheid tussen de diverse religieuze overtuigingen op deze wereld kan nooit geen kwaad. Het lijkt echter wreed moeilijk om de geschilpunten te cartalogizeren, benoemen en daarna op te lossen. Elkaars religie uitschelden lijkt intussen nog altijd een grote mode.
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vreemd hé. Uiterst weinig. Te gevaarlijk zeker. Want als dat écht aan het licht komt, dan moeten al die NGO's, negationisten, PLO-ers, enz hun gedachten herzien, en dat doet pijn.
|
![]() |
![]() |