![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat afzeggen.
Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet geplaatst omdat het niet voldoet aan de veiligheidseisen van de gemeente. Ga strax wel even kijken. |
![]() |
#2 |
|
![]() On 18 mrt, 13:39, "Schnappi das kleine Krokodil"
<[email protected]> wrote: > On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil" > > <[email protected]> wrote: > > On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: > > > > Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat afzeggen. > > > Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet geplaatst omdat het niet > > > voldoet aan de veiligheidseisen van de gemeente. > > > > Ga strax wel even kijken. > > > Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk te > > zien op AT5. > > http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25321 Vrijdag dusch. De Schreeuw geplaatst in Oosterpark 16-3-2007 Het beeld ter nagedachtenis aan de moord op Theo van Gogh is vrijdag in het Oosterpark geplaatst. De Schreeuw zou vorig jaar september al worden onthuld. Door fouten van het stadsdeel moest dit worden uitgesteld. Woensdag heeft een inwoonster van het stadsdeel nog tevergeefs geprobeerd de plaatsing van het beeld tegen te gaan. De vrouw vreesde dat het beeld zou gaan leiden tot verstoring van de openbare orde. Het beeld dat ontworpen is door Jeroen Henneman wordt zondag om 15.00 uur officieel onthuld in het Oosterpark. http://www.at5.nl/archief.asp?newsid=25314&archiefdag=6 |
![]() |
#3 |
|
![]() On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote:
> Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat afzeggen. > Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet geplaatst omdat het niet > voldoet aan de veiligheidseisen van de gemeente. > > Ga strax wel even kijken. Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk te zien op AT5. |
![]() |
#4 |
|
![]() On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil"
<[email protected]> wrote: > On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: > > > Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat afzeggen. > > Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet geplaatst omdat het niet > > voldoet aan de veiligheidseisen van de gemeente. > > > Ga strax wel even kijken. > > Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk te > zien op AT5. http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25321 |
![]() |
#5 |
|
![]() Schnappi das kleine Krokodil wrote:
> On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil" > <[email protected]> wrote: >> On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: >> >>> Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat afzeggen. >>> Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet geplaatst omdat >>> het niet voldoet aan de veiligheidseisen van de gemeente. >> >>> Ga strax wel even kijken. >> >> Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk te >> zien op AT5. > > http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25321 Dus het is een goedkope smoes van de theeleut om niet te verschijnen, toch? |
![]() |
#6 |
|
![]() On 18 mrt, 13:41, "René Peters" <[email protected]> wrote:
> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > > On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil" > > <[email protected]> wrote: > >> On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: > > >>> Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat afzeggen. > >>> Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet geplaatst omdat > >>> het niet voldoet aan de veiligheidseisen van de gemeente. > > >>> Ga strax wel even kijken. > > >> Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk te > >> zien op AT5. > > >http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25321 > > Dus het is een goedkope smoes van de theeleut om niet te verschijnen, toch? Jij komt niet? |
![]() |
#7 |
|
![]() "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil" > <[email protected]> wrote: >> On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: >> >> > Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat afzeggen. >> > Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet geplaatst omdat het >> > niet >> > voldoet aan de veiligheidseisen van de gemeente. >> >> > Ga strax wel even kijken. >> >> Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk te >> zien op AT5. Je hebt gelijk, maar staat het niet verkeerd? Moet het niet een kwartslag gedraaid worden? > > http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25321 > |
![]() |
#8 |
|
![]() Het is zò dat Schnappi das kleine Krokodil formuleerde :
> On 18 mrt, 13:41, "René Peters" <[email protected]> wrote: >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >> >>> On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil" >>> <[email protected]> wrote: >>>> On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: >>>>> Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat afzeggen. >>>>> Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet geplaatst omdat >>>>> het niet voldoet aan de veiligheidseisen van de gemeente. >>>>> Ga strax wel even kijken. >> >>>> Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk te >>>> zien op AT5. >> >>> http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25321 >> >> Dus het is een goedkope smoes van de theeleut om niet te verschijnen, toch? > > Jij komt niet? René had het over een theeleut, niet over een alcoholist... |
![]() |
#9 |
|
![]() donnerwetter! wrote:
> Het is zò dat Schnappi das kleine Krokodil formuleerde : >> On 18 mrt, 13:41, "René Peters" <[email protected]> wrote: >>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >>> >>>> On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil" >>>> <[email protected]> wrote: >>>>> On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: >>>>>> Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat >>>>>> afzeggen. Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet >>>>>> geplaatst omdat het niet voldoet aan de veiligheidseisen van de >>>>>> gemeente. Ga strax wel even kijken. >>> >>>>> Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk te >>>>> zien op AT5. >>> >>>> http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25321 >>> >>> Dus het is een goedkope smoes van de theeleut om niet te >>> verschijnen, toch? >> >> Jij komt niet? > > René had het over een theeleut, niet over een alcoholist... Sinds wanneer is Cohen een alcoholist? Dat pleit nog minder voor hem... ![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > > "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in > bericht news:[email protected] oups.com... >> On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil" >> <[email protected]> wrote: >>> On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: >>> >>> > Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat afzeggen. >>> > Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet geplaatst omdat het >>> > niet >>> > voldoet aan de veiligheidseisen van de gemeente. >>> >>> > Ga strax wel even kijken. >>> >>> Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk te >>> zien op AT5. > > Je hebt gelijk, maar staat het niet verkeerd? Moet het niet een kwartslag > gedraaid worden? > >> om welke as? ben jij net zo'n opruier als hieke? |
![]() |
#11 |
|
![]() On 18 mrt, 13:43, "F@ber" <[email protected]> wrote:
> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in berichtnews:[email protected] ooglegroups.com... > > > On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil" > > <[email protected]> wrote: > >> On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: > > >> > Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat afzeggen. > >> > Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet geplaatst omdat het > >> > niet > >> > voldoet aan de veiligheidseisen van de gemeente. > > >> > Ga strax wel even kijken. > > >> Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk te > >> zien op AT5. > > Je hebt gelijk, maar staat het niet verkeerd? Moet het niet een kwartslag > gedraaid worden? > Nee, zo staat hij goed. Parallel aan het Oosterpark, waar die tram rijdt. |
![]() |
#12 |
|
> On 18 mrt, 13:54, "René Peters" <[email protected]> wrote: >> donnerwetter! wrote: >>> Het is zò dat Schnappi das kleine Krokodil formuleerde : >>>> On 18 mrt, 13:41, "René Peters" <[email protected]> wrote: >>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >> >>>>>> On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil" >>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>> On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: >>>>>>>> Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat >>>>>>>> afzeggen. Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet >>>>>>>> geplaatst omdat het niet voldoet aan de veiligheidseisen van de >>>>>>>> gemeente. Ga strax wel even kijken. >> >>>>>>> Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk >>>>>>> te zien op AT5. >> >>>>>> http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25321 >> >>>>> Dus het is een goedkope smoes van de theeleut om niet te >>>>> verschijnen, toch? >> >>>> Jij komt niet? >> >>> René had het over een theeleut, niet over een alcoholist... >> >> Sinds wanneer is Cohen een alcoholist? Dat pleit nog minder voor >> hem... ![]() > > 'pim' was wel aan de drank. Niet voor niets had hij een auto met > chauffeur. Zoals ook Jacqueline Cramer van milieu in een dikke dienstmercedes rondrijdt. |
![]() |
#13 |
|
![]() "joh" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> >> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in >> bericht news:[email protected] oups.com... >>> On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil" >>> <[email protected]> wrote: >>>> On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: >>>> >>>> > Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat afzeggen. >>>> > Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet geplaatst omdat >>>> > het niet >>>> > voldoet aan de veiligheidseisen van de gemeente. >>>> >>>> > Ga strax wel even kijken. >>>> >>>> Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk te >>>> zien op AT5. >> >> Je hebt gelijk, maar staat het niet verkeerd? Moet het niet een kwartslag >> gedraaid worden? >> >>> > om welke as? Eh, richting Mekka dacht ik. > ben jij net zo'n opruier als hieke? Veel erger, veel veel erger. Ik ben er zelfs voor veroordeeld. |
![]() |
#14 |
|
![]() On 18 mrt, 13:54, "René Peters" <[email protected]> wrote:
> donnerwetter! wrote: > > Het is zò dat Schnappi das kleine Krokodil formuleerde : > >> On 18 mrt, 13:41, "René Peters" <[email protected]> wrote: > >>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > >>>> On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil" > >>>> <[email protected]> wrote: > >>>>> On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: > >>>>>> Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat > >>>>>> afzeggen. Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet > >>>>>> geplaatst omdat het niet voldoet aan de veiligheidseisen van de > >>>>>> gemeente. Ga strax wel even kijken. > > >>>>> Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk te > >>>>> zien op AT5. > > >>>>http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25321 > > >>> Dus het is een goedkope smoes van de theeleut om niet te > >>> verschijnen, toch? > > >> Jij komt niet? > > > René had het over een theeleut, niet over een alcoholist... > > Sinds wanneer is Cohen een alcoholist? Dat pleit nog minder voor hem... ![]() 'pim' was wel aan de drank. Niet voor niets had hij een auto met chauffeur. |
![]() |
#15 |
|
![]() On 18 mrt, 14:19, "René Peters" <[email protected]> wrote:
> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > > > > > > On 18 mrt, 13:54, "René Peters" <[email protected]> wrote: > >> donnerwetter! wrote: > >>> Het is zò dat Schnappi das kleine Krokodil formuleerde : > >>>> On 18 mrt, 13:41, "René Peters" <[email protected]> wrote: > >>>>> Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > >>>>>> On 18 mrt, 13:38, "Schnappi das kleine Krokodil" > >>>>>> <[email protected]> wrote: > >>>>>>> On 18 mrt, 13:30, "F@ber" <[email protected]> wrote: > >>>>>>>> Zou me nix verbazen als de Theeleut het op die grond laat > >>>>>>>> afzeggen. Misschien wordt het uiteindelijk wel helemaal niet > >>>>>>>> geplaatst omdat het niet voldoet aan de veiligheidseisen van de > >>>>>>>> gemeente. Ga strax wel even kijken. > > >>>>>>> Het beeld staat er al vanaf donderdag of vrijdag. Was duidelijk > >>>>>>> te zien op AT5. > > >>>>>>http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25321 > > >>>>> Dus het is een goedkope smoes van de theeleut om niet te > >>>>> verschijnen, toch? > > >>>> Jij komt niet? > > >>> René had het over een theeleut, niet over een alcoholist... > > >> Sinds wanneer is Cohen een alcoholist? Dat pleit nog minder voor > >> hem... ![]() > > > 'pim' was wel aan de drank. Niet voor niets had hij een auto met > > chauffeur. > > Zoals ook Jacqueline Cramer van milieu in een dikke dienstmercedes > rondrijdt.- Die is minister. En een échte professor. |
![]() |
#16 |
|
>> >> Zoals ook Jacqueline Cramer van milieu in een dikke dienstmercedes >> rondrijdt.- > > Die is minister. En een échte professor. En niet afwijzend tegen kernenergie. |
![]() |
#17 |
|
![]() On 18 mrt, 14:09, "F@ber" <[email protected]> wrote:
> > > > ben jij net zo'n opruier als hieke? > > Veel erger, veel veel erger. Ik ben er zelfs voor veroordeeld.- Hoezo? |
![]() |
#18 |
|
![]() "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > On 18 mrt, 14:09, "F@ber" <[email protected]> wrote: >> >> >> > ben jij net zo'n opruier als hieke? >> >> Veel erger, veel veel erger. Ik ben er zelfs voor veroordeeld.- > > Hoezo? > Wegens het uiten van mijn mening. |
![]() |
#19 |
|
![]() On 18 mrt, 14:25, "F@ber" <[email protected]> wrote:
> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in berichtnews:[email protected] ooglegroups.com...> On 18 mrt, 14:09, "F@ber" <[email protected]> wrote: > > >> > ben jij net zo'n opruier als hieke? > > >> Veel erger, veel veel erger. Ik ben er zelfs voor veroordeeld.- > > > Hoezo? > > Wegens het uiten van mijn mening. Wat heb je dan gezegd? |
![]() |
#20 |
|
![]() "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > > "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in > bericht news:[email protected] oups.com... >> On 18 mrt, 14:09, "F@ber" <[email protected]> wrote: >>> >>> >>> > ben jij net zo'n opruier als hieke? >>> >>> Veel erger, veel veel erger. Ik ben er zelfs voor veroordeeld.- >> >> Hoezo? >> > Wegens het uiten van mijn mening. Eissens? Wim |