![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Arabische zender ipv RTL7 in A'dam? 19-3-2007 De Algemene Programma Raad (APR) in Amsterdam overweegt de Arabische familiezender Rotana Music Europe in het zenderpakket mee te nemen in Amsterdam, Purmerend en Zaanstad. Dit zou ten koste gaan van RTL 7, dat kampt met lage kijkcijfers, zegt secretaris Els van Loenen van de APR maandag. Kijkers konden tot afgelopen vrijdag reageren op het conceptadvies. Het bestuur van de raad komt maandagavond bijeen en neemt dan definitief een besluit of ze dit advies geven aan kabelexploitant UPC. Die is echter niet verplicht het voorstel uit te voeren. Els van loenen is een verrader van het nederlandse volk die openlijk bezig is met een campagne van etnische zuivering van etnische nederlanders. In ieder normaal land zou daar de doodstraf op staan. |
|
|
#2 |
|
|
"Goodcowboy" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > > Arabische zender ipv RTL7 in A'dam? > 19-3-2007 De Algemene Programma Raad (APR) in Amsterdam overweegt de > Arabische familiezender Rotana Music Europe in het zenderpakket mee te > nemen in Amsterdam, Purmerend en Zaanstad. > Dit zou ten koste gaan van RTL 7, dat kampt met lage kijkcijfers, zegt > secretaris Els van Loenen van de APR maandag. Kijkers konden tot > afgelopen vrijdag reageren op het conceptadvies. > Het bestuur van de raad komt maandagavond bijeen en neemt dan > definitief een besluit of ze dit advies geven aan kabelexploitant UPC. > Die is echter niet verplicht het voorstel uit te voeren. > > Els van loenen is een verrader van het nederlandse volk die openlijk > bezig is met een campagne van etnische zuivering van etnische > nederlanders. > In ieder normaal land zou daar de doodstraf op staan. > Ga maar alvast een andere taal, dan Nederlands leren; je zult het nodig hebben in de toekomst. |
|
|
#3 |
|
|
"Heden" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Goodcowboy" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> >> >> Arabische zender ipv RTL7 in A'dam? >> 19-3-2007 De Algemene Programma Raad (APR) in Amsterdam overweegt de >> Arabische familiezender Rotana Music Europe in het zenderpakket mee te >> nemen in Amsterdam, Purmerend en Zaanstad. >> Dit zou ten koste gaan van RTL 7, dat kampt met lage kijkcijfers, zegt >> secretaris Els van Loenen van de APR maandag. Kijkers konden tot >> afgelopen vrijdag reageren op het conceptadvies. >> Het bestuur van de raad komt maandagavond bijeen en neemt dan >> definitief een besluit of ze dit advies geven aan kabelexploitant UPC. >> Die is echter niet verplicht het voorstel uit te voeren. >> >> Els van loenen is een verrader van het nederlandse volk die openlijk >> bezig is met een campagne van etnische zuivering van etnische >> nederlanders. >> In ieder normaal land zou daar de doodstraf op staan. >> > > Ga maar alvast een andere taal, dan Nederlands leren; > je zult het nodig hebben in de toekomst. Pools, Roemeens, Turks, Arabisch,Marokkaans, tjechisch, wat nog meer? Ik dacht dat ik met Engels en Duits wel ver zou komen in deze regio, maar tegenwoordig heb je daar al lang niet meer genoeg aan. |
|
|
#4 |
|
|
"RommelPotterij" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Heden" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Goodcowboy" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> >>> >>> Arabische zender ipv RTL7 in A'dam? >>> 19-3-2007 De Algemene Programma Raad (APR) in Amsterdam overweegt de >>> Arabische familiezender Rotana Music Europe in het zenderpakket mee te >>> nemen in Amsterdam, Purmerend en Zaanstad. >>> Dit zou ten koste gaan van RTL 7, dat kampt met lage kijkcijfers, zegt >>> secretaris Els van Loenen van de APR maandag. Kijkers konden tot >>> afgelopen vrijdag reageren op het conceptadvies. >>> Het bestuur van de raad komt maandagavond bijeen en neemt dan >>> definitief een besluit of ze dit advies geven aan kabelexploitant UPC. >>> Die is echter niet verplicht het voorstel uit te voeren. >>> >>> Els van loenen is een verrader van het nederlandse volk die openlijk >>> bezig is met een campagne van etnische zuivering van etnische >>> nederlanders. >>> In ieder normaal land zou daar de doodstraf op staan. >>> >> >> Ga maar alvast een andere taal, dan Nederlands leren; >> je zult het nodig hebben in de toekomst. > > Pools, Roemeens, Turks, Arabisch,Marokkaans, tjechisch, wat nog meer? > Ik dacht dat ik met Engels en Duits wel ver zou komen in deze regio, > maar tegenwoordig heb je daar al lang niet meer genoeg aan. Ik dacht jij de voorkeur aan de taal van je knuistjes gaf? |
|
|
#5 |
|
|
"Goodcowboy" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > > > Arabische zender ipv RTL7 in A'dam? > 19-3-2007 De Algemene Programma Raad (APR) in Amsterdam overweegt de > Arabische familiezender Rotana Music Europe in het zenderpakket mee te > nemen in Amsterdam, Purmerend en Zaanstad. > Dit zou ten koste gaan van RTL 7, dat kampt met lage kijkcijfers, zegt > secretaris Els van Loenen van de APR maandag. Kijkers konden tot > afgelopen vrijdag reageren op het conceptadvies. > Het bestuur van de raad komt maandagavond bijeen en neemt dan > definitief een besluit of ze dit advies geven aan kabelexploitant UPC. > Die is echter niet verplicht het voorstel uit te voeren. > > Els van loenen is een verrader van het nederlandse volk die openlijk > bezig is met een campagne van etnische zuivering van etnische > nederlanders. > In ieder normaal land zou daar de doodstraf op staan. Neem een schotel en bepaal zelf wat je kijkt. Ik ben al bijna 12 jaar baas over mijn buis, en bepaal zelf wat ik wil zien. Als je van zappen houdt, heb je zo meer dan 7000 kanalen tot je beschikking. Kijk maar wat je allemaal gratis kan ontvangen: http://www.lyngsat.com/freetv/Europe.html en als dat niet genoeg is, dan kan je ook nog de betaalpakketten nemen. Ik ben mijn eigen Prorgramma Raad. Grtz. Albert www.sabroso.cjb.net |
|
|
#6 |
|
|
Heden wrote:
> "Goodcowboy" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> >> Arabische zender ipv RTL7 in A'dam? >> 19-3-2007 De Algemene Programma Raad (APR) in Amsterdam overweegt de >> Arabische familiezender Rotana Music Europe in het zenderpakket mee te >> nemen in Amsterdam, Purmerend en Zaanstad. >> Dit zou ten koste gaan van RTL 7, dat kampt met lage kijkcijfers, zegt >> secretaris Els van Loenen van de APR maandag. Kijkers konden tot >> afgelopen vrijdag reageren op het conceptadvies. >> Het bestuur van de raad komt maandagavond bijeen en neemt dan >> definitief een besluit of ze dit advies geven aan kabelexploitant UPC. >> Die is echter niet verplicht het voorstel uit te voeren. >> >> Els van loenen is een verrader van het nederlandse volk die openlijk >> bezig is met een campagne van etnische zuivering van etnische >> nederlanders. >> In ieder normaal land zou daar de doodstraf op staan. >> > > Ga maar alvast een andere taal, dan Nederlands leren; > je zult het nodig hebben in de toekomst. > > > engels? JayJBee "ring a bell?" |
|
|
#7 |
|
|
"Albert" <[email protected]> schreef in bericht
<[email protected]>: >"Goodcowboy" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> >> >> Arabische zender ipv RTL7 in A'dam? >> 19-3-2007 De Algemene Programma Raad (APR) in Amsterdam overweegt de >> Arabische familiezender Rotana Music Europe in het zenderpakket mee te >> nemen in Amsterdam, Purmerend en Zaanstad. >> Dit zou ten koste gaan van RTL 7, dat kampt met lage kijkcijfers, zegt >> secretaris Els van Loenen van de APR maandag. Kijkers konden tot >> afgelopen vrijdag reageren op het conceptadvies. >> Het bestuur van de raad komt maandagavond bijeen en neemt dan >> definitief een besluit of ze dit advies geven aan kabelexploitant UPC. >> Die is echter niet verplicht het voorstel uit te voeren. >> >> Els van loenen is een verrader van het nederlandse volk die openlijk >> bezig is met een campagne van etnische zuivering van etnische >> nederlanders. >> In ieder normaal land zou daar de doodstraf op staan. > >Neem een schotel en bepaal zelf wat je kijkt. >Ik ben al bijna 12 jaar baas over mijn buis, en bepaal zelf wat ik wil zien. >Als je van zappen houdt, heb je zo meer dan 7000 kanalen tot je beschikking. > >Kijk maar wat je allemaal gratis kan ontvangen: >http://www.lyngsat.com/freetv/Europe.html en als dat niet genoeg is, dan kan >je ook nog de betaalpakketten nemen. > >Ik ben mijn eigen Prorgramma Raad. Is 'Hustler TV' nog wat? Ik kijk al jáááren geen TV (thuis). http://www.upc.nl/televisie/zenderaa...ums/hustler_tv Ik wil wel véél vaker Franse, Italiaanse en Spaanse films met Engelse ondertiteling kunnen zien - Egyptisch mag ook. Ik vind die gefilmde, Spaanse jaren'60 operettes wel grappig. Ook wil ik doordenk-documentaires zonder muziek en reclame zien. Reclame is bij mij so-wie-so uit den boze. --�* PietHein |