![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zopas raakt bekend dat 25000 leerkrachten een verzekering hebben afgesloten die ook agressie dekt.
56% van de leerkrachten in Vlaanderen zegt dat geweld een probleem is. In Wallonië is dat 81% ! Het wordt dus hoog tijd dat de politiek correcten aan de leerkrachten gaan uitleggen dat die verzekering voor niets nodig is, en dat ze beter naar een psychiator gaan of naar de apotheker voor een pilletje. Om dat gevoel van onveiligheid weg te krijgen. De uitleg zal zeer goed moeten zijn vooral nu na de moord, of moeten we zeggen het voorval in de Nederlandse school. Bijkomend probleem is dat het Vlaams Blok niet de schuldige kan zijn want in Wallonië is het nog erger gesteld. Allons enfants de la patrie! Wat denken jullie ervan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Het is maar een gevoel!
Alles gaat goed! Elvis leeft! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat goed, je voelt dat toch. Onveiligheid is een misplaatst gevoel. Hier een prozakje,en niet meer naar Nazi's luisteren.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik heb een tijd lang spijt gehad dat ik het onderwijs niet ben ingestapt.
Maar dat gevoel mindert nogal de laatste tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Om je te troosten voor mijn spot: Ik heb mijn aggregaat gedaan, de proeflessen gegeven en dan beslist dat ik liever niet met de pubers van andere mensen te maken had... (en de plaatsen in de toenmalige A-1s waren toen echt schaars-nu in de hogescholen nog altijd trouwens- dus werd het iets anders) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Volgens een reportage in ter zake lossen wij dat probleem op met jojo's aan te stellen. Jojo's zijn allochtoonse jongeren die geschillen ( als die er dan al moesten zijn ) tussen leeraren en jongeren oplossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de agressie in en ook buiten de scholen nam de laatste jaren allen maar toe en loopt de spuigaten uit. Vooral het technisch onderwijs lijdt daar enorm onder... vooral deze scholen worden druk bezocht door migrantenkinderen, met alle gevolgen van dien !
Maar dit mag zo weinig mogelijk in de media komen natuurlijk... het imago van de school mag er niet onder lijden !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zij zullen dan bemiddelen tussen de diegene die aangesteld zijn om te bemiddelen en diegene waarmee moet worden bemiddeld. Jobkes bijmaken aan de lopende band? Het kan!!! Daarna kunnen er dan jojojojo's en jejejeje's aangesteld worden, om de verstandhouding tussen alle groepen nog meer te bevorderen. Waar zijn we mee bezig zeg... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() ik had GééN verzekering als leraar......
maar ik ben wél géén leraar meer ! op een zekere dag besliste mijn toenmalige baas, politieker X, dat ik best aan de slag kon in een ander provinciaal instituut waar er een tekort aan leerkrachten was, ik ging hiermee akkoord aangezien de gunstige ligging van deze school (gelegen in stad Gent) mijn woon-werk verkeer enorm verbeterde..... groot was echter de verbazing toen ik aankwam op de bewuste school en een klasje van een twintigtal jongeren (laatstejaars) van rond de 17/18 jaar die én schoolmoe én arrogant én agressief waren... toegewezen kreeg. Gezien ik ervan uitga dat er nog bepaalde normen in onze maatschappij dienen nageleefd te worden, ging ik dus eisen dat de leraar bepaalde wat er gebeurde in de klas en niet de leerlingen ! Dit was echter niet naar de goesting van de "turkse" klasgenootjes die daar de lakens uitdeelden wat resulteerde in fysiek geweld (ik werd in bedwang gehouden met een mes op de keel) waarmee men me duidelijk maakte wie er "de baas" was...in deze school. Onmiddellijk ben ik naar de directeur gestapt en heb hem gezegd dat hij zijn les zelf kon gaan geven ! k'heb het onderwijs verlaten en werk nu al jaren in de privé, en k'heb er nog geen dag spijt van gehad ! ![]() in de privé worden je banden van je wagen niet kapotgestoken door arrogante ettertjes en krijg je géén knipmes voor je gezicht gezwierd ! Leraar zijn voor een schamel loon en je leven riskeren...... goed zot ja ! mij niet gezien ! ![]()
![]() |
#11 |
|
![]() 'k ken een paar mensen die in 't onderwijs staan en die zeggen : het is gewoon een wonder dat het hier nog niet gebeurd is.
alhoewel, wie herinnert zich nog de steekpartij in Deurne, nu iets meer dan 1 jaar geleden ? Met wat tegenslag hadden wij daar ook onze eerste dode kunnen tellen. En daar kunnen vele jojo of jejes niets aan veranderen. 't is de mentaliteit van sommige jongeren zeggen mij die mensen uit het onderwijs. en dan te bedenken dat met grote deel van de leerkrachten nog altijd probeert er iets van te maken. Ook in die concentratiescholen. Maar 1 conflict met de verkeerde persoon..... en 't kan gedaan zijn. Beangstigend. 'k zijn in ieder geval blij dat ik ook nooit in het onderwijs ben gegaan. 'k hem er wel gezeten maar daar is gelukkig niet veel meer van te zien.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja jongens, in de lessen beenhouwerij worden elke dag de messen geteld en dragen de leraars maliënkolders zoals de ridders ten tijde van de kruistochten
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
VOLUME OP TIEN!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in Brussel heb je de kunstacademie "Arts et Métier" daar heb je ook zo'n concentratieschool met veel problemen... doden zijn er nog niet gevallen maar het heeft er ook al een paar keer bovenarms opgezeten met politietussenkomsten
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Toch eigenaardig dat Metser, thePiano en consoorten ons niet komen helpen om de diepere oorzaken van dit zorgwekkend verschijnsel bloot te leggen, en een oplossing aan te reiken. Waar blijven ze?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of wacht met er gaan te staan tot je een gezin hebt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
de maatschappij is wel ziekjes dat is waar. Maar daar moeten we dan iets aan doen zekers? |
|||
![]() |
![]() |