![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel
Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . zaterdag 17 maart 2007 Bron: Ad.nl De Ondieper is altijd de gebeten hond Door NILS DE KRUIJFF BRAM LOGGER UTRECHT - Ze zijn het zat, de Ondiepers. De hekken om hun wijk en de hele week cameraploegen en journalisten op zoek naar spannende beelden. ,,Iedereen heeft opeens een mening over Ondiep,’’ moppert Jerry Weldam, geboren en getogen Ondieper. Zelfs Freek de Jonge laat op televisie bij Pauw en Witteman zijn licht schijnen over de wijk waar Nederland een week eerder nog nooit van had gehoord. ,,Laat Freek de Jonge met zijn miljoenensalaris nou eens een half jaartje in Ondiep komen wonen. Dan weet ie meteen waarover hij praat. Net als al die politici. De enige die het snapt, is Hans Spekman. Die weet wat er leeft in volksbuurten, maar die komt er zelf ook vandaan. Dat waarderen de mensen hier.’’ Jerry Weldam (36) was een maatje van de doodgeschoten Rinie Mulder. ,,Rinie kwam vaak even een bakkie doen op mijn werk en hij was altijd bij DHC, de fusieclub ontstaan uit DOS en Holland. Weldam is een bekende naam in Ondiep. Generaties lang wonen ze er al. Net als de families Steiger, Mom en Sneijder (de familie van voetballer Wesley Sneijder) zijn ze verweven met Ondiep. Jerry Weldam groeide op aan de Omloop. Het was de tijd dat uit alle brievenbussen nog touwtjes bungelden. De tijd ook dat je als kind luisterde naar Ome Gijs als die zei dat je uit zijn tuin moest blijven. Die tijd is lang voorbij in Ondiep, signaleert Jerry Weldam. ,,De hangjongeren hebben geen respect meer voor oudere mensen,’’ valt zijn vader bij. Jerry: ,,Het interesseert ze ook geen bal als ze een boete krijgen van 30 euro voor samenscholen. De volgende dag komen ze weer.’’ Op de doodsoorzaak van Rinie Mulder willen ze liever niet ingaan, maar het is een feit dat Mulder zich ook al tijden stoorde aan rondhangende jongeren. Mulder was niet de enige Ondieper die met frustaties rondliep. Veel Ondiepers voelen zich structureel tekort gedaan, betogen de Weldams. ,,Mitros belooft renovatie van de huizen, maar er gebeurt niets. Dat maakt de mensen boos. Het feit dat ze hier een moskee bouwen en niet bij het Wilhelminapark, daar kunnen ze pissig om worden. Een club als Kampong waar ze de kunstgrasvelden niet kunnen tellen, terwijl bij DHC in Ondiep de aanleg wordt uitgesteld. Dat soort zaken maakt de Ondieper boos. Dan steekt het altijd sluimerende underdoggevoel van de Ondieper de kop weer op. En daarbij: Ondiepers zijn emotionele mensen. Die hebben het hart op de tong.’’ Slager De Groot weet het als geen ander. De winkel zit sinds 1922 om de hoek op de Boerhaavelaan en heeft de functie van het vaak gesloten buurthuis van Ondiep deels overgenomen. ,,Ik hoor alles wat er leeft in het wijk,’’ zegt Ries de Groot, die de zaak vijftien jaar geleden overnam van zijn vader. ,,Mensen hebben het gevoel dat ze achtergesteld worden. Neem nou zo’n voorvalletje van twee, drie jaar terug. Een eengezinswoning hier in de straat kwam vrij. Een Nederlands gezin - man, vrouw en twee kinderen - wilde het graag hebben. Van Mitros kregen ze te horen dat het huis te groot voor ze was. Vervolgens zet de corporatie er een alleenstaande allochtone man in. Niet dat er met die man iets mis is. Wat de mensen irriteert is dat zo’n buitenlander wordt voorgetrokken. Ze voelen zich achtergesteld als autochtone bewoners. Het is hun wijk niet meer.’’ Nog zoiets dat steekt. De politie rolde tientallen thuistelers op in Ondiep. Weldam: ,,Dat is op zich logisch, want hennepteelt mag niet.’’ Maar dat ze dan een huisvrouwtje uit de Elsstraat uit haar woning zetten, dat gaat Jerry Weldam weer te ver. ,,Als meneer Van der Hoeven van Ahold de boel voor tientallen miljoenen beduvelt en geld steelt van zijn eigen klanten, dan krijgt die meneer een lullig taakstrafje, terwijl het huisvrouwtje uit Ondiep, dat voor een paar centen bijklust - luister goed: ik praat het niet goed - op straat belandt. Zo’n vrouwtje vangen we dan zelf even op. Maar om zulke zaken kunnen we ons erg kwaad -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#2 |
|
|
On 17 mrt, 09:19, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel > Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische > kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven > bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. > Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun > eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek > van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische > rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste > vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . O la la, wat een Grote Woorden gebruikt sjoerdjen weer, volstrekt disprpoportioneel m.b.t. het onderwerp. Sjoerd, je lijdt aan Overdrijving! |
|
|
#3 |
|
|
"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel > Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische > kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven > bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. > Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun > eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek > van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische > rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste > vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . Aansteller. |
|
|
#4 |
|
|
On 17 Mar 2007 01:24:26 -0700, "Meninkje" <[email protected]>
wrote: >On 17 mrt, 09:19, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel >> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische >> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven >> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. >> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun >> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek >> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische >> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste >> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . > >O la la, wat een Grote Woorden gebruikt sjoerdjen weer, volstrekt >disprpoportioneel m.b.t. het onderwerp. Sjoerd, je lijdt aan >Overdrijving! Ga het artikel eerst eens *lezen*. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#5 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 09:21:19 +0100, "el misti ©" <[email protected]>
wrote: > >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . > >> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel >> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische >> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven >> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. >> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun >> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek >> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische >> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste >> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . > >Aansteller. Ga het artikel eerst eens *lezen*. Die mensen hebben hele redelijke klachten. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#6 |
|
|
On 17 mrt, 09:27, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On 17 Mar 2007 01:24:26 -0700, "Meninkje" <[email protected]> > wrote: > > >On 17 mrt, 09:19, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > >> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel > >> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische > >> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven > >> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. > >> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun > >> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek > >> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische > >> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste > >> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . > > >O la la, wat een Grote Woorden gebruikt sjoerdjen weer, volstrekt > >disprpoportioneel m.b.t. het onderwerp. Sjoerd, je lijdt aan > >Overdrijving! > > Ga het artikel eerst eens *lezen*. > > -- > ________________________________________ > Sjoerd Bakker > ________________________________________ Een allochtoons incident, maar één Sjod, maar ik begrijp wel welk een signaal jij met jouw geroeptoeter wil afgeven: Eigen Volk Eerst toch? |
|
|
#7 |
|
|
"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 17 Mar 2007 09:21:19 +0100, "el misti ©" <[email protected]> > wrote: > >> >>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >> >>> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel >>> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische >>> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven >>> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. >>> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun >>> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek >>> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische >>> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste >>> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . >> >>Aansteller. > > Ga het artikel eerst eens *lezen*. Die mensen hebben hele redelijke > klachten. Ik heb het niet over die mensen, maar over jou. "De kabinetten van de laatste vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras ." Aansteller. |
|
|
#8 |
|
|
On 17 mrt, 09:33, "el misti ©" <[email protected]> wrote:
> "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in berichtnews:aj9nv2hi1c5apuq2bchm93it5cto93v1aj@4ax .com... > > > > > > > On Sat, 17 Mar 2007 09:21:19 +0100, "el misti ©" <[email protected]> > > wrote: > > >>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht > >>news:[email protected]. .. > > >>> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel > >>> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische > >>> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven > >>> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. > >>> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun > >>> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek > >>> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische > >>> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste > >>> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . > > >>Aansteller. > > > Ga het artikel eerst eens *lezen*. Die mensen hebben hele redelijke > > klachten. > > Ik heb het niet over die mensen, maar over jou. > > "De kabinetten van de laatste vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het > Nederlandse ras ." > > Aansteller. Sjoerd gedraagt zich als een aanstellerige pisnicht! - Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven - > > - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven - |
|
|
#9 |
|
|
On 17 Mar 2007 01:29:11 -0700, "Meninkje" <[email protected]>
wrote: >On 17 mrt, 09:27, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> On 17 Mar 2007 01:24:26 -0700, "Meninkje" <[email protected]> >> wrote: >> >> >On 17 mrt, 09:19, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> >> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel >> >> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische >> >> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven >> >> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. >> >> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun >> >> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek >> >> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische >> >> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste >> >> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . >> >> >O la la, wat een Grote Woorden gebruikt sjoerdjen weer, volstrekt >> >disprpoportioneel m.b.t. het onderwerp. Sjoerd, je lijdt aan >> >Overdrijving! >> >> Ga het artikel eerst eens *lezen*. >Een allochtoons incident, Uit het artikel blijkt dat het geen incident is, maar dat de onvrede met allochtonen in Ondiep struktureel is. De samenhang in de wijk is weggevallen. > maar één Sjod, maar ik begrijp wel welk een >signaal jij met jouw geroeptoeter wil afgeven: Eigen Volk Eerst toch? Het signaal is: wijken worden onleefbaar gemaakt doordat politici er al naar gelang het ze goeddunkt veel te grote hoeveelheden buitenlanders dumpen. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#10 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 09:33:06 +0100, "el misti ©" <[email protected]>
wrote: > >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Sat, 17 Mar 2007 09:21:19 +0100, "el misti ©" <[email protected]> >> wrote: >> >>> >>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>> >>>> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel >>>> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische >>>> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven >>>> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. >>>> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun >>>> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek >>>> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische >>>> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste >>>> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . >>> >>>Aansteller. >> >> Ga het artikel eerst eens *lezen*. Die mensen hebben hele redelijke >> klachten. > >Ik heb het niet over die mensen, maar over jou. > >"De kabinetten van de laatste vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het >Nederlandse ras ." > >Aansteller. Volgens het CBS in 2050 1,6 miljoen meer allochtonen en 1,2 miljoen minder autochtonen dan nu. Is dat geen genoicide op het Nederlandse ras?! Ik vind van wel. http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/...07-2103-wm.htm -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#11 |
|
|
"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 17 Mar 2007 09:33:06 +0100, "el misti ©" <[email protected]> > wrote: > >> >>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On Sat, 17 Mar 2007 09:21:19 +0100, "el misti ©" <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> >>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected] m... >>>> >>>>> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel >>>>> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische >>>>> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven >>>>> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. >>>>> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun >>>>> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek >>>>> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische >>>>> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste >>>>> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . >>>> >>>>Aansteller. >>> >>> Ga het artikel eerst eens *lezen*. Die mensen hebben hele redelijke >>> klachten. >> >>Ik heb het niet over die mensen, maar over jou. >> >>"De kabinetten van de laatste vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op >>het >>Nederlandse ras ." >> >>Aansteller. > > Volgens het CBS in 2050 1,6 miljoen meer allochtonen en 1,2 miljoen > minder autochtonen dan nu. Is dat geen genoicide op het Nederlandse > ras?! Ik vind van wel. Dat heeft niets, maar dan ook TOTAAL NIETS met genocide te maken. |
|
|
#12 |
|
|
On 17 mrt, 09:40, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On Sat, 17 Mar 2007 09:33:06 +0100, "el misti ©" <[email protected]> > wrote: > > > > > > > > >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected].. . > >> On Sat, 17 Mar 2007 09:21:19 +0100, "el misti ©" <[email protected]> > >> wrote: > > >>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht > >>>news:[email protected] ... > > >>>> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel > >>>> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische > >>>> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven > >>>> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. > >>>> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun > >>>> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek > >>>> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische > >>>> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste > >>>> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . > > >>>Aansteller. > > >> Ga het artikel eerst eens *lezen*. Die mensen hebben hele redelijke > >> klachten. > > >Ik heb het niet over die mensen, maar over jou. > > >"De kabinetten van de laatste vijftig jaar zijn schuldig aan genocide ophet > >Nederlandse ras ." > > >Aansteller. > > Volgens het CBS in 2050 1,6 miljoen meer allochtonen en 1,2 miljoen > minder autochtonen dan nu. Is dat geen genoicide op het Nederlandse > ras?! Ik vind van wel. worden ze dan omgebracht? Ach, jouw dichterlijke inborst speelt weer eens op door een vulgaire vergroting van het probleem. Hoe afschuwwekkend de PvdA ook is, het zijn nog geen NAzies (behalve Kuiling dan, de rooie Streicher) > > http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/...n/publicaties/... > > -- > ________________________________________ > Sjoerd Bakker > ________________________________________- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven - > > - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven - |
|
|
#13 |
|
|
On 17 mrt, 09:36, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On 17 Mar 2007 01:29:11 -0700, "Meninkje" <[email protected]> > wrote: > > > > > > >On 17 mrt, 09:27, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > >> On 17 Mar 2007 01:24:26 -0700, "Meninkje" <[email protected]> > >> wrote: > > >> >On 17 mrt, 09:19, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > >> >> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel > >> >> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische > >> >> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven > >> >> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. > >> >> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun > >> >> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek > >> >> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische > >> >> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste > >> >> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . > > >> >O la la, wat een Grote Woorden gebruikt sjoerdjen weer, volstrekt > >> >disprpoportioneel m.b.t. het onderwerp. Sjoerd, je lijdt aan > >> >Overdrijving! > > >> Ga het artikel eerst eens *lezen*. > >Een allochtoons incident, > > Uit het artikel blijkt dat het geen incident is, maar dat de onvrede > met allochtonen in Ondiep struktureel is. De samenhang in de wijk is > weggevallen. > > > maar één Sjod, maar ik begrijp wel welk een > >signaal jij met jouw geroeptoeter wil afgeven: Eigen Volk Eerst toch? > > Het signaal is: wijken worden onleefbaar gemaakt doordat politici er > al naar gelang het ze goeddunkt veel te grote hoeveelheden > buitenlanders dumpen. > > -- > ________________________________________ > Sjoerd Bakker > ________________________________________- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven - > > - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven - Hoe staat 't in Zwolle-zuid met allochtonen dumping? |
|
|
#14 |
|
|
Sjoerd Bakker schreef:
> Het signaal is: wijken worden onleefbaar gemaakt doordat politici er > al naar gelang het ze goeddunkt veel te grote hoeveelheden > buitenlanders dumpen. En het enige voorbeeld dat zo'n Ondieper daarvan kan noemen is een geval van twee, drie jaar terug? -- Vriendelijke groet, Simon Brouwer. | nl.openoffice.org | www.opentaal.org | |
|
|
#15 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 09:49:02 +0100, "el misti ©" <[email protected]>
wrote: > >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Sat, 17 Mar 2007 09:33:06 +0100, "el misti ©" <[email protected]> >> wrote: >> >>> >>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> On Sat, 17 Mar 2007 09:21:19 +0100, "el misti ©" <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> >>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] om... >>>>> >>>>>> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel >>>>>> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische >>>>>> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven >>>>>> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. >>>>>> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun >>>>>> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek >>>>>> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische >>>>>> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste >>>>>> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . >>>>> >>>>>Aansteller. >>>> >>>> Ga het artikel eerst eens *lezen*. Die mensen hebben hele redelijke >>>> klachten. >>> >>>Ik heb het niet over die mensen, maar over jou. >>> >>>"De kabinetten van de laatste vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op >>>het >>>Nederlandse ras ." >>> >>>Aansteller. >> >> Volgens het CBS in 2050 1,6 miljoen meer allochtonen en 1,2 miljoen >> minder autochtonen dan nu. Is dat geen genoicide op het Nederlandse >> ras?! Ik vind van wel. > >Dat heeft niets, maar dan ook TOTAAL NIETS met genocide te maken. De Nederlandse politiek is *verantwoordelijk* voor de autochtone ontvolking door *bewust* beleid dat de bevolkingsgroei doet afnemen. Vrouwen dwingen om te gaan werken, mannen met elkaar laten trouwen, en de grenzen wijd open voor elke buitenlandse arbeidskracht die uitgebuit kan worden. Dan heb je godverdomme *minachting* voor je eigen land. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#16 |
|
|
"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 17 Mar 2007 09:49:02 +0100, "el misti ©" <[email protected]> > wrote: > >> >>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On Sat, 17 Mar 2007 09:33:06 +0100, "el misti ©" <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> >>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected] m... >>>>> On Sat, 17 Mar 2007 09:21:19 +0100, "el misti ©" <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>news:f88nv21nmnp04mt3a144r39k7h50vde390@4ax. com... >>>>>> >>>>>>> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel >>>>>>> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische >>>>>>> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven >>>>>>> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te >>>>>>> redeneren. >>>>>>> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met >>>>>>> hun >>>>>>> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek >>>>>>> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische >>>>>>> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste >>>>>>> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . >>>>>> >>>>>>Aansteller. >>>>> >>>>> Ga het artikel eerst eens *lezen*. Die mensen hebben hele redelijke >>>>> klachten. >>>> >>>>Ik heb het niet over die mensen, maar over jou. >>>> >>>>"De kabinetten van de laatste vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op >>>>het >>>>Nederlandse ras ." >>>> >>>>Aansteller. >>> >>> Volgens het CBS in 2050 1,6 miljoen meer allochtonen en 1,2 miljoen >>> minder autochtonen dan nu. Is dat geen genoicide op het Nederlandse >>> ras?! Ik vind van wel. >> >>Dat heeft niets, maar dan ook TOTAAL NIETS met genocide te maken. > > De Nederlandse politiek is *verantwoordelijk* voor de autochtone > ontvolking door *bewust* beleid dat de bevolkingsgroei doet afnemen. > Vrouwen dwingen om te gaan werken, mannen met elkaar laten trouwen, en > de grenzen wijd open voor elke buitenlandse arbeidskracht die > uitgebuit kan worden. Dan heb je godverdomme *minachting* voor je > eigen land. Jij bent niet goed snik. Ik ga je ploinken. Onder jouw naam verschijnt in deze nieuwsgroep al enige tijd geen zinnige tekst meer. |
|
|
#17 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 09:54:59 +0100, Simon Brouwer
<[email protected]> wrote: >Sjoerd Bakker schreef: > >> Het signaal is: wijken worden onleefbaar gemaakt doordat politici er >> al naar gelang het ze goeddunkt veel te grote hoeveelheden >> buitenlanders dumpen. > >En het enige voorbeeld dat zo'n Ondieper daarvan kan noemen is een geval >van twee, drie jaar terug? Heb jij stront in je ogen?! Ik heb minstens drie voorbeelden gelezen: de hangjongeren, de moskee en de toewijzing van het huis. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#18 |
|
|
"el misti ©" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Dat heeft niets, maar dan ook TOTAAL NIETS met genocide te maken. Ahem, daar heb jij dan wel weer gelijk in. Ik ben er op tegen om beladen termen als genocide, fascisme etc. te pas en te onpas te gebruiken omdat daarmee de angstwekkende klank van deze begrippen devalueert en de waarschuwende waarde van een dergelijke term naar beneden haalt. Maar het blijft zorgelijk dat het een kwestie van tijd is voor hier de Sharia wordt ingevoerd... Shaggy! |
|
|
#19 |
|
|
"el misti ©" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... "De kabinetten van de laatste vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het > Nederlandse ras ." > > Aansteller. Zie de aanwas van allochtone origine en zie de aanwas van de autochtonen en je ziet dat hij getalsmatig gelijk heeft. Shaggy! |
|
|
#20 |
|
|
"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... >>Aansteller. > > Volgens het CBS in 2050 1,6 miljoen meer allochtonen en 1,2 miljoen > minder autochtonen dan nu. Is dat geen genoicide op het Nederlandse > ras?! Ik vind van wel. > Ik bedoel maar... Shaggy! |