![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Here, is the text of a letter to the editor printed in the Arkansas Democrat-Gazette on April 16 of this year.
You may have noticed that March of this year was particularly hot. As a matter of fact, I understand that it was the hottest March since the beginning of the last century. All of the trees were fully leafed out and legions of bugs and snakes were crawling around during a time in Arkansas when, on a normal year, we might see a snowflake or two. This should come as no surprise to any reasonable person. As you know, Daylight Saving Time started almost a month early this year. You would think that members of Congress would have considered the warming effect that an extra hour of daylight would have on our climate. Or did they ? Perhaps this is another plot by a liberal Congress to make us believe that global warming is a real threat. Perhaps next time there should be serious studies performed before Congress passes laws with such far-reaching effects. CONNIE M. MESKIMEN / Hot Springs
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb altijd al gezegd dat het zomeruur een slecht idee is dat ze zo snel mogelijk moeten afschaffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ook een goede theorie die ik ooit gehoord heb is de volgende:
(Persoon) - we hebben teveel koelkasten en diepvriezers in gebruik. Daardoor is er globale opwarming. (ik) - Ja, alle die dingen verbruiken veel. Hoewel ik denk dat andere zaken meer energie verslinden dan enkel onze koelkasten en diepvriezers. - Neeneen. Ik bedoel dat de aarde altijd in evenwicht blijft. En aangezien we al de koude lucht opsluiten in kleine ruimtes, komt er meer warme lucht in de atmossfeer en zitten we met opwarming. - ... ![]() Echt gebeurd!!! Laatst gewijzigd door DaBlacky : 25 april 2007 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ik heb bij allebei jullie verhalen als eerste reactie: "Je (of de krant) wordt in de zeik genomen." , maar dan besef ik weer wat voor domme kloten op deze aardkloot rondlopen.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zou het leuk zijn als iedereen z'n ijskast een dagje laat openstaan , daar dit de globale temperatuur terug op peil brengt ...
![]() Red de aarde , drink warm bier !!! ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 25 april 2007 om 08:27. |
![]() |
![]() |