![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() In vele politieke partijen is veel inteelt ,dat wil zeggen veel volgen hun vader op in de kamer en senaat .Of die plaats maken voor familieleden
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En nu braaf zijn en nietszeggende topics onder K&K zetten hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Ik heb daar inderdaad ook een hekel aan dat sommige partijen dit gewoon toelaten, het wil niet zeggen omdat je zoon/dochter bent van..., dat de capaciteiten je met de paplepel zijn meegegeven, het is zo al moeilijk genoeg om je op te werken in de politieke rangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wanneer bv. uw vader een bekend politicus is, is dit uiteraard een voordeel, wat niet wegneemt dat u over de nodige bagage moet beschikken(deels via de opvoeding)en over het nodige intellect moet beschikken.
Ik denk dat het niet éénvoudig is om u als zoon of dochter te bewijzen, noch tegenover de kiezers, noch tegenover uw vader(de druk is vaak enorm). BV.Freya Van den bossche. De politici die zich jaren hard heb ingezet binnen een partij, zijn uiteraard het slachtoffer van deze nieuwe politici(fils-�*-papa). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Alle rommel die niks met dit topic te maken heeft is verwijderd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maya dochter van de burgemeester Detiege, de bezige bij in Antwerpen
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ben ook geen voorstander van fils-�*-papa'kes die in het publieke ambt mogen rollen dankzij papa.
Maar erger vind ik de traditie dat politiek voorbehouden zou zijn voor advokaten. Ze bewezen al meer dan een eeuw dat ze de politiek verknoeien ... maar ja, het 'woord' is blijkbaar overtuigender dan de 'daad'. ![]() "Hij kan het toch zo goed 'zeggen' hé, meneer !" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Valt u niks op ? [size=2](13 op de 16 kandidaten zijn ... advokaat)[/size] We zijn werkelijk 'evenredig' vertegenwoordigd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() Kweet het wel.
![]() ![]()
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris