Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2007, 17:25   #1
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard Belastingsdruk en De Standaard

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=hlnRPArtikels

Dit artikeltje was vanmorgen ook op de site van De Standaard te zien, nou ja te zien, het was gewoon de hoofdtitel van DS Online. So far so good, maar intussen kan ik het artikel zelfs totaal niet meer terugvinden. Weg, verschwunden, opgelost, foetsie. Het staat niet meer bij het dagoverzicht, noch dat van gisteren. De zoekfunctie kan het zelfs niet meer vinden.

Verhofstadt heeft weer eens een telefoontje gepleegd, merk ik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 17:28   #2
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht

Dit artikeltje was vanmorgen ook op de site van De Standaard te zien, nou ja te zien, het was gewoon de hoofdtitel van DS Online. So far so good, maar intussen kan ik het artikel zelfs totaal niet meer terugvinden. Weg, verschwunden, opgelost, foetsie. Het staat niet meer bij het dagoverzicht, noch dat van gisteren. De zoekfunctie kan het zelfs niet meer vinden.

Vanochtend heeft het kabinet van Verhofstad er al op gerageerd . 't was iets met cijfers van twee jaar geleden en dus niet van vorig jaar .. 'k ben natuurlijk wel benieuwd naar de cijfers van vorig jaar
Oud 21 maart 2007, 17:28   #3
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht

Ook op de VRT kon ik het niet vinden. (Als het er stond was het goed verstopt. )

de ontkenning van Verhofstadt stond er eerder
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 17:51   #4
skaldis
Banneling

Standaard

Er staat in de Standaard een artikel over de belastingsdruk in Europa. We halen brons. Enkel Denemarken en Zweden doen beter. De belastingsdruk steeg in 2005 met 0,3% maar dat was volgens de regering door de fiscale amnestie (op dat zwarte geld werd een pak belastingen betaald) en nog volgens de regering zou in 2006 de belastingsdruk weer gedaald zijn en zelfs 0,9 % (ook volgens de nationale bank en de Europese Commissie) lager zijn dan in 1999. Notedop.
Ik vraag me af hoe ze dat allemaal kunnen weten gezien 10 % van de Belgische bedrijven geen belastingaangifte doet en de belastingsdiensten de wet die in 2005 van kracht diende te gaan niet toepast, een wet die zegt dat deze bedrijven dan maar ergens een gemiddeld forfait moeten betalen. Enfin ja. Cijfers.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 00:29   #5
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
Ik vraag me af hoe ze dat allemaal kunnen weten gezien 10 % van de Belgische bedrijven geen belastingaangifte doet en de belastingsdiensten de wet die in 2005 van kracht diende te gaan niet toepast, een wet die zegt dat deze bedrijven dan maar ergens een gemiddeld forfait moeten betalen. Enfin ja. Cijfers.
De staat weet toch hoeveel er op haar rekeningen terecht komt. En ja, in feite moet het gedeelte dat in hun zwarte kassen terecht komt (cfr Charleroi) er eigenlijk ook nog bijgeteld worden.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be