![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > 'Opzij, opzij, opzij ...' > 'De bruine stoet treedt hier voorbij.' Jawel, dit is het tweede vaars van ene eindeloze rijmelarij, waarvoor vriend Ghingis de prachtige aanhef gaf: we nodigen alle bepollers uit om hier een koppel bij te breien. Bv: "RobKlopje gaat op kop En BartjeBie die volgt 'm op" Dat kan nog leuk worden! u. |
![]() |
#2 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > "RobKlopje gaat op kop > En BartjeBie die volgt 'm op" > "En ook KarelD is van de partij Met een poster van CyrielV op zijn zij" Afijn, ik heb al genoeg exempels gegeven: de rest is voor jullie, die allicht creatiever zijn dan ikzelve. u. |
![]() |
#3 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Afijn, ik heb al genoeg exempels gegeven: de rest is voor jullie, die > allicht creatiever zijn dan ikzelve. > Hoewel. "Visual loopt ietwat verholen Zijn laatste gsm is nog niet gestolen" u. |
![]() |
#4 |
|
![]() Op Fri, 16 Mar 2007 20:42:52 +0100 schreef uncle:
> "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Afijn, ik heb al genoeg exempels gegeven: de rest is voor jullie, die >> allicht creatiever zijn dan ikzelve. >> > > Hoewel. > "Visual loopt ietwat verholen > Zijn laatste gsm is nog niet gestolen" > u. ROFL , mijn dag kan niet meer stuk :-)) -- Nicole |
![]() |
#5 |
|
![]() On Mar 17, 1:20 am, "uncle" <[email protected]> wrote:
> 'De bruine stoet treedt hier voorbij.' > Dat kan nog leuk worden! Sure honey, net zoals Moke klop en z'n vies Groen gedachtengoed in Schaarbeek. http://www.lyricsvault.net/songs/13386.html Opzij, opzij, opzij. De bruine stoet trekt hier voorbij Ze komen recht uit Berberland Daar zijn ze jattend hand in tand En bruine Mo GSM't vanvoor Je belkrediet dat moet erdoor Een Bhurka, een profeet-pedo Verhofstadt als Pinokkio Een Allahmaan, een maagdekein Een Spiritist als Harlekijn Een korankaft, de politsie maft 't OC'MW dat steeds de BMW schaft Ohee, ohee, ohee Wie moet er met die stoet niet mee Minaretten klinken hoog en hel Tesaam met mes en GSMgebel En klein en groot aan 't jatten gaat Wijl dikke Mo de dhimmis slaat Hoera, hoera, hoera Nu komt de Sha'ria bij ons weldra En ieder wordt door Het veracht Als Het op tocht gaat door de nacht Daarom ook danst de Eigen stoet Zo blij z'n ondergang tegemoet. H.M. |
![]() |
#6 |
|
![]() On Mar 17, 1:42 am, "uncle" <[email protected]> wrote:
> "Visual loopt ietwat verholen > Zijn laatste gsm is nog niet gestolen" Ben ik te min, omdat jouw vers korter is dan het mijne? http://www.youtube.com/watch?v=UD-24X0EeIU H.M. |
![]() |
#7 |
|
![]() On Mar 17, 2:01 am, Nicole <[email protected]> wrote:
> ROFL , mijn dag kan niet meer stuk :-)) Als jouw grijze dag niet meer stuk kan na zo'n minabele afknapper, m'n beste travesti-troela in de kast, mijn gemeende condoleances voor de rest van je Wibraleven. Lameraje, ongeschoolde blue-collar op een nepstatuut, vreet Basic-majonaise op Aldi-brood om z'n 386 met cheapo Linux-1983 te kunnen afbetalen via het OCMW. LOL. H.M. |
![]() |
#8 |
|
![]() [email protected] wrote:
> On Mar 17, 2:01 am, Nicole <[email protected]> wrote: > Wibraleven. > nepstatuut, De enige H.M. in het personeelsbestand van de KUL ben jij niet ... zoef > H.M. |
![]() |
#9 |
|
![]() "Nicole" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > ROFL , mijn dag kan niet meer stuk :-)) > Bedankt, schat. "De Full hinkt een-�*-twee amechtig met zijn maten mee" u. |
![]() |
#10 |
|
![]() <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] oups.com... > On Mar 17, 1:42 am, "uncle" <[email protected]> wrote: > > Ben ik te min, omdat jouw vers korter is dan het mijne? > http://www.youtube.com/watch?v=UD-24X0EeIU > Jaa, da's 1 gouwe ouwe,- inbegrepen de Dylanse mondharmonica, en de tussenshots van de wulpse meezingende deernen, die ondertussen allicht verlepte oma's geworden zijn. Ah, nostalgie! u. |
![]() |
#11 |
|
![]() Op 16 Mar 2007 13:35:26 -0700 schreef [email protected]:
> On Mar 17, 2:01 am, Nicole <[email protected]> wrote: > >> ROFL , mijn dag kan niet meer stuk :-)) > > Lameraje, ongeschoolde blue-collar op een > nepstatuut, vreet Basic-majonaise op Aldi-brood om z'n 386 met cheapo > Linux-1983 te kunnen afbetalen via het OCMW. LOL. > > H.M. Kijk eens aan . De langharige endeldarmtoerist levend bij de gratie van het fototoestelletje en de bleuwjobs demonstaties, legt hier doodsimpel de vinger op zijn wonde, de geneugden van den aldi en de wibra. Weird, dat je daar zoveel van kent. Vaste klient zeker. Fuck-off loser -- Nicole |
![]() |
#12 |
|
![]() On Mar 17, 3:37 am, "zoef" <[email protected]> wrote:
[...] Een simpele termijnrekening bij Argenta, anoniempje "Zoef", dan "steelt" Reynders slechts 15% en niet bijna alles zoals bij dommoren zoals jij. Helga Mirage |
![]() |
#13 |
|
![]() On Mar 17, 5:26 am, Nicole <[email protected]> wrote:
> Fuck-off loser Aanvulling: het spectrum van emoties is ook nogal primair, wat onge- inspireerd schelden en zo, geen enkel gevoel voor humor en zo. Enfin, ik wou gewoon je kietelfile eens testen, en hij *lekt*. Verder ga ik je maar laten Nikol LOL, in de prettige wetenschap je eens lekker in de gordijnen te hebben gejaagd :-p Helga Mirage, LOL |
![]() |
#14 |
|
![]() On Sat, 17 Mar 2007 00:26:38 +0100, Nicole <[email protected]>
wrote: >Op 16 Mar 2007 13:35:26 -0700 schreef [email protected]: > >> On Mar 17, 2:01 am, Nicole <[email protected]> wrote: >> >>> ROFL , mijn dag kan niet meer stuk :-)) >> >> Lameraje, ongeschoolde blue-collar op een >> nepstatuut, vreet Basic-majonaise op Aldi-brood om z'n 386 met cheapo >> Linux-1983 te kunnen afbetalen via het OCMW. LOL. >> >> H.M. > >Kijk eens aan . De langharige endeldarmtoerist levend bij de gratie van >het fototoestelletje en de bleuwjobs demonstaties, legt hier doodsimpel >de vinger op zijn wonde, de geneugden van den aldi en de wibra. >Weird, dat je daar zoveel van kent. >Vaste klient zeker. >Fuck-off loser Pas toch maar op hoor Nicole: als je de queen van be.pol tegen de haren strijkt, weet je wat je te wachten staat: Dan gaat de vuilnisbakkerduiker op zoek naar gegevens uit je echte leven om je af te dreigen. Leuk mens, die hugo: >is in zijn minabele ignorante hoogheidswaan niet alleen te dom om zijn pipinummer te >maskeren, maar mits een lekke provider-preutvacy nog meer via de nog >lekkerdere rijksregister-preutvacy, ligt alle kennis open en bloot te >grabbel. > >Uiteraard wordt het niet gezegd, want je mag je grenzen nooit >deplaceren. Maar met internet-spoken weet je maar nooit. Het zou >bevoorbeeld kunnen dat een neonick, bvb. Cleut Christjens, met een >pipinummer uit een ver land, en met goddelijke ingeving, enkele van >deze sappige trivia googlewaarts zendt. Kortom: als hij het niet kan halen op usenet, ben je nog niet van af. voor degenen die zich nog afvroegen hoe dat indertijd zat met de Vermetele en co: bovenstaand citaat maakt veel duidelijk:(( |
![]() |
#15 |
|
![]() Op Sat, 17 Mar 2007 13:19:32 +0100 schreef luc.vd:
> On Sat, 17 Mar 2007 00:26:38 +0100, Nicole <[email protected]> > wrote: > >>Op 16 Mar 2007 13:35:26 -0700 schreef [email protected]: >> >>> On Mar 17, 2:01 am, Nicole <[email protected]> wrote: >>> >>>> ROFL , mijn dag kan niet meer stuk :-)) >>> >>> Lameraje, ongeschoolde blue-collar op een >>> nepstatuut, vreet Basic-majonaise op Aldi-brood om z'n 386 met cheapo >>> Linux-1983 te kunnen afbetalen via het OCMW. LOL. >>> >>> H.M. >> >>Kijk eens aan . De langharige endeldarmtoerist levend bij de gratie van >>het fototoestelletje en de bleuwjobs demonstaties, legt hier doodsimpel >>de vinger op zijn wonde, de geneugden van den aldi en de wibra. >>Weird, dat je daar zoveel van kent. >>Vaste klient zeker. >>Fuck-off loser > > Pas toch maar op hoor Nicole: als je de queen van be.pol tegen de > haren strijkt, weet je wat je te wachten staat: > > Dan gaat de vuilnisbakkerduiker op zoek naar gegevens uit je echte > leven om je af te dreigen. > > Leuk mens, die hugo: > >>is in zijn minabele ignorante hoogheidswaan niet alleen te dom om zijn pipinummer te >>maskeren, maar mits een lekke provider-preutvacy nog meer via de nog >>lekkerdere rijksregister-preutvacy, ligt alle kennis open en bloot te >>grabbel. >> >>Uiteraard wordt het niet gezegd, want je mag je grenzen nooit >>deplaceren. Maar met internet-spoken weet je maar nooit. Het zou >>bevoorbeeld kunnen dat een neonick, bvb. Cleut Christjens, met een >>pipinummer uit een ver land, en met goddelijke ingeving, enkele van >>deze sappige trivia googlewaarts zendt. > > Kortom: als hij het niet kan halen op usenet, ben je nog niet van af. > > voor degenen die zich nog afvroegen hoe dat indertijd zat met de > Vermetele en co: bovenstaand citaat maakt veel duidelijk:(( Laat hem/zij maar doen, zij/hij zal zich lelijk mispakken. De kramp in zijn cleutjes kan hij krijgen, korte armpjes heeft hij/zij al. Bedankt voor de waarschuwing Luc. :-) -- Nicole (niet de eerste de beste) |
![]() |
#16 |
|
![]() "Nicole" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Kijk eens aan . De langharige endeldarmtoerist levend bij de gratie van > het fototoestelletje en de bleuwjobs demonstaties, legt hier doodsimpel > de vinger op zijn wonde, de geneugden van den aldi en de wibra. > Weird, dat je daar zoveel van kent. > Vaste klient zeker. > Fuck-off loser > -- Mooi, Nicole: enig literair - naast ongetwijfeld ander - talent is je parbleu niet vreemd. Hier kan ons moeders mooiste nog ene syfilitische eikel an zuigen. Doe vooral alzo verder! u. |
![]() |
#17 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > > > 'Opzij, opzij, opzij ...' > > > > 'De bruine stoet treedt hier voorbij.' > Jawel, dit is het tweede vaars van ene eindeloze rijmelarij, waarvoor vriend > Ghingis de prachtige aanhef gaf: we nodigen alle bepollers uit om hier een > koppel bij te breien. > Bv: > "RobKlopje gaat op kop > En BartjeBie die volgt 'm op" > Dat kan nog leuk worden! > u. Griezelig: Uncle in de rol van anti-fascist. Dat doet me zin krijgen om een VB-lidkaart aan te schaffen... Omar |
![]() |
#18 |
|
![]() <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > On Mar 17, 2:01 am, Nicole <[email protected]> wrote: > > > ROFL , mijn dag kan niet meer stuk :-)) > > Als jouw grijze dag niet meer stuk kan na zo'n minabele afknapper, m'n > beste travesti-troela in de kast, mijn gemeende condoleances voor de > rest van je Wibraleven. Lameraje, ongeschoolde blue-collar op een > nepstatuut, vreet Basic-majonaise op Aldi-brood om z'n 386 met cheapo > Linux-1983 te kunnen afbetalen via het OCMW. LOL. Slecht teken: VH die lacht om zijn eigen - domme - grollen.... Omar |
![]() |
#19 |
|
![]() "Omar N.B." <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Griezelig: Uncle in de rol van anti-fascist. Dat doet me zin krijgen om > een > VB-lidkaart aan te schaffen... > Heb je die al niet dan, perfide/hypocriete/malafide stokertje? u. |
![]() |
#20 |
|
![]() On 16 mrt, 21:19, [email protected] wrote:
> On Mar 17, 1:20 am, "uncle" <[email protected]> wrote: > > > 'De bruine stoet treedt hier voorbij.' > > Dat kan nog leuk worden! > > Sure honey, net zoals Moke klop en z'n vies Groen gedachtengoed in > Schaarbeek. > > http://www.lyricsvault.net/songs/13386.html > > Opzij, opzij, opzij. > De bruine stoet trekt hier voorbij > Ze komen recht uit Berberland > Daar zijn ze jattend hand in tand > En bruine Mo GSM't vanvoor > Je belkrediet dat moet erdoor > > Een Bhurka, een profeet-pedo > Verhofstadt als Pinokkio > Een Allahmaan, een maagdekein > Een Spiritist als Harlekijn > Een korankaft, de politsie maft > 't OC'MW dat steeds de BMW schaft > > Ohee, ohee, ohee > Wie moet er met die stoet niet mee > Minaretten klinken hoog en hel > Tesaam met mes en GSMgebel > En klein en groot aan 't jatten gaat > Wijl dikke Mo de dhimmis slaat > > Hoera, hoera, hoera > Nu komt de Sha'ria bij ons weldra > En ieder wordt door Het veracht > Als Het op tocht gaat door de nacht > Daarom ook danst de Eigen stoet > Zo blij z'n ondergang tegemoet. > > H.M. Het gelijknamige liedje van Herman van Veen is toch echt leuker. -- rvm |