![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Hihihi.
-- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#2 |
|
![]() Na rijp beraad schreef Sjoerd Bakker :
> Hihihi. Het is de eerste keer dat ik het met Kamp eens ben. |
![]() |
#3 |
|
![]() On Tue, 20 Mar 2007 23:00:22 +0100, donnerwetter!
<[email protected]> wrote: >Na rijp beraad schreef Sjoerd Bakker : >> Hihihi. > >Het is de eerste keer dat ik het met Kamp eens ben. In ieder geval leuk dat hij haar zo even terugpakte. En dat hij haar heel emotioneel noemde; het zal je meer gezegd zijn... -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#4 |
|
![]() Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Hihihi. > Toch fideel van hem dat'ie haar heur huidige loopbaan iig wel gunt.... ![]() -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#5 |
|
![]() "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht > In ieder geval leuk dat hij haar zo even terugpakte. En dat hij haar > heel emotioneel noemde; het zal je meer gezegd zijn... Als vrouwen een stevige mening hebben, worden ze al gauw hysterisch genoemd. Kampf ziet kennelijk door de burka's de balk in zijn eigen oog niet. |
![]() |
#6 |
|
![]() On Wed, 21 Mar 2007 09:08:21 +0100, "De Verkoop Draait Door"
<[email protected]> wrote: > >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht > >> In ieder geval leuk dat hij haar zo even terugpakte. En dat hij haar >> heel emotioneel noemde; het zal je maar gezegd zijn... > >Als vrouwen een stevige mening hebben, worden ze al gauw hysterisch >genoemd. Juist; daar doelde ik op. En het is ook maar de vraag of het een Kamerlid wel past om op een dergelijke manier commentaar te geven op de politieke carrièremogelijkheden van een voormalige collega. Kamp hakt hier in wezen met hezelfde bijltje als Van Ardenne. > Kampf ziet kennelijk door de burka's de balk in zijn eigen oog niet. Zelf ben ik tegen een boerkaverbod, maar ik vind dat de VVD met de dubbele nationaliteiten inhoudelijk goed zit. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |