![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik beluisterde zopas de bepreking van de nieuwjaarsrecepties van de politieke partijen op VRT
Partijen met minder dan 5% kwamen aan bod, maar één partij met 18% die de laatste weken niet weg te denken viel werd 'vergeten'. Het is duidelijk voor wie het regime schrik heeft. Wie zich ergert aan de eeuwige transfers van Vlaanderen naar wallonië, aan de dictaten van de PS, aan de kwalijke aspekten van de multiculturele samenleving, weet dat alleen een stem voor het Vlaams Blok begrepen wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() dé, dé, hét, hét, eeuwig,... Een zender met een beetje nuanceringsgevoel laat geen ongenuanceerd gebral aan bod komen. We leven niet in Nazi-Duitsland.
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat is uw definitie van antidemocratisch en populistisch btw?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Populistisch: zitten te orakelen over het afschaffen van een belasting alsof dit gigantische veranderingen teweeg zou brengen terwijl die belasting al volledig in de vergeetput was geraakt en nog maar door een marginaal deel van de gemeenten werd toegepast. Ook nog uitpakken met het feit dat meisjes met een hoofdoek niet meer dan het gemiddelde in de criminaliteitsstatistieken vertegenwoordigd zijn terwijl de discussie over de hoofddoek niets te maken heeft met criminaliteit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, omdat ik toch nog democraat ben moet ik dus op de enige échte Opperdemocratische Partij stemmen. Het Vlaams Blok.
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() en stevaert die verleden jaar op 2 lijsten stond,en op beiden verkozen werd,maar geen van beide mandaten opnam,is dat geen kiezers bedrog,den hypocriet.
![]()
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stemde sowieso al niet op de SPA, dus ge zult met andere argumenten moeten afkomen om van mij een blok-stemmer te maken.
![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Als d�*t de grote kampioenen van de Vlaamse zaak zijn, geef je mij maar de N-VA. Die stemmen namelijk daadwerkelijk tegen als ze verklaren ergens tegen te zijn. Zo blijft het wel wat duidelijker, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
Dehaene en Verhofstadt trekken ook de lijst van hun partij, en zetelen niet. Hoe noem je dat? Seba 'vergeet' ook het partijvoorzittersdebat enkele weken geleden. Tegenstrevers zeiden hier toen dat FVH indruk maakte door onberispelijk voorkomen en genuanceerde standpunten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Back on topic vooraleer dat hier weer in de zoveelste 'alles wat het VB doet is goed' vs 'Het VB willen de concentratiekampen terug invoeren ' discussie geraakt.
Ik denk niet dat er iemand (buiten de extreem kortzichtige linkiewinkies of fervente 'belgicisten' ![]() Seba kan hier dan misschien wel wat op het VB komen sch**ten, maar als hij iets verder zou kunnen zien dan zou hij ook wel beseffen dat de CD&V ook niet bepaald in de hoogste lade ligt bij de VRT top. VLD... hun rechtervleugel wordt er ook in beschimpt dat het niet meer normaal is, de 'goeie, linkse' VLD'ers krijgen wel enige aandacht. N-VA heeft in verhouding tot hun stemmenaantal misschien nog niet te klagen, maar wordt toch ook vooral ten tonele gevoerd om het VB zwart te maken, het eigenlijke programma van N-VA interesseert de vrt geen bal. Wat ik vooral hemeltergend vind is hoe ze kritiek spuien op Poetin of Berlusconi, maar zelf minstens even erg zijn... Enfin, ik ben er vrij zeker van dat als de sossen eens niet meer in de regering zitten er nogal wat 'reorganisaties' zullen gebeuren bij de VRT, het is heus niet enkel het VB dat benadeeld wordt. (alhoewel zij wel veruit het ergst benadeeld worden). |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |