![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() La base logistique était implantée �* Charleroi ! Tiens ! mais quel hasard :-))))) CHicago et CHarleroi n'ont pas que les deux premières lettres de leur nom en commun :-))) http://www.dhnet.be/breaking_news.ph...belga&status=3 |
![]() |
#2 |
|
![]() On Wed, 28 Mar 2007 17:22:55 +0200, provocator wrote:
> La base logistique était implantée �* Charleroi ! Ah ces Musulmans! -- -_-_-_- Maurice |
![]() |
#3 |
|
![]() Vitae forma vocatur "M. Delaniche" <[email protected]>,
die Wed, 28 Mar 2007 18:33:21 +0200, in littera <[email protected]> in foro soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Wed, 28 Mar 2007 17:22:55 +0200, provocator wrote: > >> La base logistique était implantée �* Charleroi ! > >Ah ces Musulmans! Bismillah! -- Fusti |
![]() |
#4 |
|
![]() <[email protected]> a écrit dans le message de news:
> > La base logistique était implantée �* Charleroi ! > > Tiens ! mais quel hasard :-))))) > > CHicago et CHarleroi n'ont pas que les deux premières lettres de leur > nom en commun :-))) > > http://www.dhnet.be/breaking_news.ph...belga&status=3 Le problème, c'est qu'il n'y a pas d'Eliot Ness, de "gun man" comme on disait �* l'époque. Et �* ton avis... Combien de temps vont-ils passer en prison? :-)) MH |
![]() |
#5 |
|
![]() On Wed, 28 Mar 2007 18:33:21 +0200, "M. Delaniche"
<[email protected]> wrote: >On Wed, 28 Mar 2007 17:22:55 +0200, provocator wrote: > >> La base logistique était implantée �* Charleroi ! > >Ah ces Musulmans! Ah, le sillon des bandits ! |