![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() De vakbonden pleiten voor "gelijk loon voor gelijk werk". Zowel dus
voor mannen als vrouwen. Maar.., willen de vrouwen dat eigenlijk zelf wel: gelijk werk? Ik heb al gehoord dat zij daar eigenlijk zelf niet hard voor gewonnen zijn! Norbert de strandkruier |
![]() |
#2 |
|
![]() "Strandkruier" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > De vakbonden pleiten voor "gelijk loon voor gelijk werk". Zowel dus > voor mannen als vrouwen. > Maar.., willen de vrouwen dat eigenlijk zelf wel: gelijk werk? > Ik heb al gehoord dat zij daar eigenlijk zelf niet hard voor gewonnen > zijn! Wat weet jij over vrouwen, bestestrandluier? Blijf jij maar verder fluimen op de overrijpe pruimelaar van die Russische paaldanseres, zodat je - mits langdurig onderhoud - mogelijk kan kweken. -- Joske |
![]() |
#3 |
|
![]() "Joske Vermeulen" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > "Strandkruier" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > De vakbonden pleiten voor "gelijk loon voor gelijk werk". Zowel dus > > voor mannen als vrouwen. > > Maar.., willen de vrouwen dat eigenlijk zelf wel: gelijk werk? > > Ik heb al gehoord dat zij daar eigenlijk zelf niet hard voor gewonnen > > zijn! > > > > Wat weet jij over vrouwen, bestestrandluier? > Blijf jij maar verder fluimen op de overrijpe pruimelaar van die Russische > paaldanseres, zodat je - mits langdurig onderhoud - mogelijk kan kweken. > > -- > Joske Wat weet jij van vrouwen Joske? <gemene grijns> |
![]() |
#4 |
|
![]() Strandkruier schreef: > De vakbonden pleiten voor "gelijk loon voor gelijk werk". Zowel dus > voor mannen als vrouwen. > Maar.., willen de vrouwen dat eigenlijk zelf wel: gelijk werk? > Ik heb al gehoord dat zij daar eigenlijk zelf niet hard voor gewonnen > zijn! > > Norbert de strandkruier Iets te vroeg jongen, 1 april was pas vandaag :-) Trouwens de honderduidzenden vrouwen in de vakbond hebben zich niet voor niks samen met mannen in de vakbonden georganiseerd en aan hun afgevaardigden na een demokratische steming een aktieplan goedgekeurd. Het zijn niet 'de vakbonden' die iets eisen dat de werknemers niet willen, het zijn de leden van de vakbond die zich inzetten als bestuursleden en militanten die de opdracht geven aan hun vertegenwoordigers en woordvoerders om dat te doen. Maar ja, venten van het eigen-zak-eerst principe moeten er ook zijn natuurlijk. Onze Lieven Heer moet van elk zijn getal hebben hé Spoedige beterschap ! dirk |
![]() |
#5 |
|
![]() On 1 Apr 2007 00:28:50 -0700, "dirkvlaming" <[email protected]> wrote:
>Maar ja, venten van het eigen-zak-eerst principe moeten er ook zijn >natuurlijk. Ja, natuurlijk! En d�*t zijn die militanten en bestuursleden van de vakbonden wel éérst, zeker: venten van eigen-zak-eerst? Ik kom voldoende in aanraking met het bedrijfsmilieu om te weten dat gij mij over vakbonden niet teveel de les moet spellen. Norbert de strandkruier |