![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() 24/04/2007
20u @ Geuzenhuis Kantienberg 9 9000 Gent Gratis www.echtvrij.be Voordracht: " De bril van Darwin " Prof. Dr. Mark Nelissen ( UAntwerpen) ![]() ![]() Laatst gewijzigd door vincent.HVV : 30 maart 2007 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De taal is ontstaan doordat de mens, meer dan andere dieren, over de mogelijkheid beschikte zijn stem te moduleren.
De andere antwoorden zoek je maar zelf... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() (interessante) SPAM
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Tenminste niet overgeschreven van iemand anders, die spam van mij...
![]() Enneuh.. Hoe interessante dingen toch spam kunnen zijn... Laatst gewijzigd door eno2 : 30 maart 2007 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() tja, moest hier nu ergens op dit forum een onderdeel staan voor maatschappelijk relevante actviteiten zoals debatten , lezingen enz. ( wat wij met ECHT trachten te brengen), dan zou ik het hier niet ergens tussen moeten foeffelen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Interessant onderwerp, hier ga ik zeker proberen aanwezig te zijn.
![]() |