![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd om dit eens aan te kaarten. Mag ik wat openheid over de policy omtrent het verwijderen van berichten door de poster of het verwijderen ervan.
Wat zijn de rules? Ik merk dat ik vaak mijn eigen berichten niet kan aanpassen of niet kan verwijderen. Het lijkt me nochtans logisch dat ik dat ik dat wel kan in een bepaalde tijdsperiode. Soms gaat iets verkeerd... bv... ik quote iets ipv van een reply of zo... of ik quote het verkeerde bericht. mag ik dan aub 5 tot 10 minuutjes om mijn bericht te verwijderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() ik dacht dat er een halfuurregel was.
Tenzij er al op je bericht gereageerd is |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aaah daar zit het addertje!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Coördinator
|
![]() Geachte
U kan berichten bewerken tot een half uur na plaatsing. Berichten verwijderen is niet mogelijk, dit kan enkel via tussenkomst van de moderatie. Mvg Pieter Vandoorne |
![]() |
![]() |