![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Die Mohammed. En volgens die baardaap bij rondom tien is ie belangrijker nog
dan zijn vader en moeder. Is het misschien daarom dat die linksen graag moslims zien? Lekker kinderen neuken enzo? Je vraagt je toch af waarom Dutroux gewoon werd vrijgelaten in de jaren 90. Had ook alles te maken met de opvattingen van de linkse kerk. Groetjes, Barbarossa |
![]() |
#2 |
|
![]() "Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Die Mohammed. En volgens die baardaap bij rondom tien is ie belangrijker nog > dan zijn vader en moeder. Is het misschien daarom dat die linksen graag > moslims zien? Lekker kinderen neuken enzo? Je vraagt je toch af waarom > Dutroux gewoon werd vrijgelaten in de jaren 90. > Had ook alles te maken met de opvattingen van de linkse kerk. > > Groetjes, > Barbarossa Het was een groot complot! Waar blijft de revolutie?? ;-) Omar |
![]() |
#3 |
|
![]() Barbarossa wrote:
> Die Mohammed. En volgens die baardaap bij rondom tien is ie belangrijker nog > dan zijn vader en moeder. Is het misschien daarom dat die linksen graag > moslims zien? Lekker kinderen neuken enzo? Je vraagt je toch af waarom > Dutroux gewoon werd vrijgelaten in de jaren 90. > Had ook alles te maken met de opvattingen van de linkse kerk. > > Groetjes, > Barbarossa > > mohammed neukte aischa al toen ze 6 was! |
![]() |
#4 |
|
![]() "Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Die Mohammed. En volgens die baardaap bij rondom tien is ie belangrijker > nog dan zijn vader en moeder. Is het misschien daarom dat die linksen > graag moslims zien? Waar haal je het idee vandaan dat linksen graag moslims zien? Ik kan me nog het soviet tijdperk herinneren waar die linksen in afghanistan behoorlijk huis gehouden hebben, toen waren het natuurlijk gemene linksen, nu Amerika hetzelfde doet, zijn het natuurlijk die goeie Amerikanen. En die mohammed verering begrijp ik ook niet. Ik word toch ok niet boos op de postbode als hij mij mijn belastingaanslag brengt, of omhels hem als hij mij mijn belastinteruggave brengt. Zij vereren dus de postbode van God. > Lekker kinderen neuken enzo? Je vraagt je toch af waarom Dutroux gewoon > werd vrijgelaten in de jaren 90. > Had ook alles te maken met de opvattingen van de linkse kerk. Je lult uit je nek, dwaas. > Groetjes, > Barbarossa > |