![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een enkele > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch blijven ook die > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik ze af en toe op > betrap. Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". Waaraan zou ik dat verdiend hebben? Eens diep in mijn geheugen graven... Ah, ik weet het weer: ik heb ooit gepleit voor het naleven van de taalwetgeving. Dat maakt mij uiteraard in Fusts ogen tot een staatsgevaarlijke Flamingant... Ah, en nog iets, ik heb ooit beweerd dat niet alle Vlaamsgezinden tijdens WO2 collaborateurs waren, en dat er veel Vlaamsgezinden niet betrokken waren bij de collaboratie. Ja, dat maakt mij natuurlijk tot een rabiate Flamingant, althans in de ogen van Fust. Luc |
![]() |
#2 |
|
![]() nico wrote:
> "Luc Van Braekel" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Fustigator wrote: >> >>> Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een enkele >>> zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch blijven ook die >>> sommige utopische dromen behouden dromen waar ik ze af en toe op >>> betrap. >> Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". Waaraan zou ik dat verdiend >> hebben? Eens diep in mijn geheugen graven... Ah, ik weet het weer: ik heb >> ooit gepleit voor het naleven van de taalwetgeving. Dat maakt mij >> uiteraard in Fusts ogen tot een staatsgevaarlijke Flamingant... >> >> Ah, en nog iets, ik heb ooit beweerd dat niet alle Vlaamsgezinden tijdens >> WO2 collaborateurs waren, en dat er veel Vlaamsgezinden niet betrokken >> waren bij de collaboratie. Ja, dat maakt mij natuurlijk tot een rabiate >> Flamingant, althans in de ogen van Fust. >> >> Luc > > In de mijne ook. Omwille van die twee zaken, of zijn er nog andere elementen die u tot die conclusie brengen? Luc |
![]() |
#3 |
|
![]() "Luc Van Braekel" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > nico wrote: >> "Luc Van Braekel" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Fustigator wrote: >>> >>>> Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een enkele >>>> zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch blijven ook die >>>> sommige utopische dromen behouden dromen waar ik ze af en toe op >>>> betrap. >>> Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". Waaraan zou ik dat verdiend >>> hebben? Eens diep in mijn geheugen graven... Ah, ik weet het weer: ik >>> heb ooit gepleit voor het naleven van de taalwetgeving. Dat maakt mij >>> uiteraard in Fusts ogen tot een staatsgevaarlijke Flamingant... >>> >>> Ah, en nog iets, ik heb ooit beweerd dat niet alle Vlaamsgezinden >>> tijdens WO2 collaborateurs waren, en dat er veel Vlaamsgezinden niet >>> betrokken waren bij de collaboratie. Ja, dat maakt mij natuurlijk tot >>> een rabiate Flamingant, althans in de ogen van Fust. >>> >>> Luc >> >> In de mijne ook. > > Omwille van die twee zaken, of zijn er nog andere elementen die u tot die > conclusie brengen? > > Luc Nee, enkel die twee hoor. Bedankt, en met graagte. |
![]() |
#4 |
|
![]() "Luc Van Braekel" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Fustigator wrote: > > > Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een enkele > > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch blijven ook die > > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik ze af en toe op > > betrap. > > Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". Waaraan zou ik dat verdiend > hebben? Eens diep in mijn geheugen graven... Ah, ik weet het weer: ik heb > ooit gepleit voor het naleven van de taalwetgeving. Dat maakt mij > uiteraard in Fusts ogen tot een staatsgevaarlijke Flamingant... > > Ah, en nog iets, ik heb ooit beweerd dat niet alle Vlaamsgezinden tijdens > WO2 collaborateurs waren, en dat er veel Vlaamsgezinden niet betrokken > waren bij de collaboratie. Ja, dat maakt mij natuurlijk tot een rabiate > Flamingant, althans in de ogen van Fust. > > Luc In de mijne ook. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Fustigator wrote: > > > Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een enkele > > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch blijven ook die > > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik ze af en toe op > > betrap. > > Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". Fust = Ancièn Régime. Die heeft in zijn jonge tijd nog langs de kant staan wuiven met een Belgisch vlaggetje naar Albert I en Hitler I |
![]() |
#6 |
|
![]() Vitae forma vocatur Luc Van Braekel <[email protected]>, die
Wed, 21 Mar 2007 19:42:10 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: > > > Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een enkele > > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch blijven ook die > > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik ze af en toe op > > betrap. > >Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". Heb je een bewijs van deflamingantisatie? :-))) > Waaraan zou ik dat verdiend hebben? Denk goed na: > Eens diep in mijn geheugen graven... Ah, ik weet het weer: ik >heb ooit gepleit voor het naleven van de taalwetgeving. Vraag niet hoe. > Dat maakt mij >uiteraard in Fusts ogen tot een staatsgevaarlijke Flamingant... Nee niet staatsgevaarlijk, enfin niet tot mijn weten. > >Ah, en nog iets, ik heb ooit beweerd dat niet alle Vlaamsgezinden >tijdens WO2 collaborateurs waren, klopt, maar velen wèl. >en dat er veel Vlaamsgezinden niet betrokken waren bij de collaboratie. Hoeveel is "veel"? > Ja, dat maakt mij natuurlijk tot >een rabiate Flamingant, althans in de ogen van Fust. Niet rabiaat. Maar als je denkt dat ik je onrecht heb gedaan door je als Flamingant te bestempelen, laat het weten en ik trek mijn woord en mijn staart terug. >Luc -- Fusti |
![]() |
#7 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Père Total" <[email protected]>, die Wed, 21
Mar 2007 21:01:12 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected]... >> Fustigator wrote: >> >> > Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een enkele >> > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch blijven ook die >> > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik ze af en toe op >> > betrap. >> >> Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". > >Fust = Ancièn Régime. Onzin. >Die heeft in zijn jonge tijd nog langs de kant staan >wuiven met een Belgisch vlaggetje naar Albert I en Hitler I Albert I was al neergestort voor ik geboren werd . Als je je woorden niet terugtrekt omtrent Hitler, zie ik me verplicht om je provider aan te spreken om je mores te leren, want als zoon van twee verzetsmensen tijdens WW2, zelf al door de Gestapo als kind bedreigd , pik ik het niet. Ik geef je 24 uur om je te excuseren, bij mail (mijn adres is geldig) of hier in de groep, anders dien ik klacht in bij <individual.net> en je loopt grote kans dat je je abonnement bij kwijt bent wegens smaad. -- Fusti |
![]() |
#8 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Vitae forma vocatur "Père Total" <[email protected]>, die Wed, 21 > Mar 2007 21:01:12 +0100, in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) > vere scripsit quod sequitur: > > >"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message > >news:[email protected]... > >> Fustigator wrote: > >> > >> > Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een enkele > >> > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch blijven ook die > >> > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik ze af en toe op > >> > betrap. > >> > >> Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". > > > >Fust = Ancièn Régime. > > Onzin. > > >Die heeft in zijn jonge tijd nog langs de kant staan > >wuiven met een Belgisch vlaggetje naar Albert I en Hitler I > > Albert I was al neergestort voor ik geboren werd . > > Als je je woorden niet terugtrekt omtrent Hitler, zie ik me verplicht > om je provider aan te spreken om je mores te leren, want als zoon van > twee verzetsmensen tijdens WW2, zelf al door de Gestapo als kind > bedreigd , pik ik het niet. > > Ik geef je 24 uur om je te excuseren, bij mail (mijn adres is geldig) > of hier in de groep, anders dien ik klacht in bij <individual.net> en > je loopt grote kans dat je je abonnement bij kwijt bent wegens > smaad. IKNMBVHL :-))) Read my lips: no² fucking² way²! Leer me maar eens mores. Dan zal ik daar korte metten mee maken en die verkoop ik dan aan ?5/stuk. Jij, als rechtstreekse afstammeling van Torquemada kan natuurlijk je historische rechten inroepen op de kerkelijke inquisitie en me trachten te banvloeken/excommuniceren, maar wees van één ding zeker: de Borg en de totale Federation Fleet staan aan mijn zijde, Klingons included!!!!! Zo kan je Worf; son of Mogh, ook eens aan het werk zien. Now beat it, terug naar je zothuis en vraag eenzame opsluiting omdat je jezelf een slag van de hamer hebt toegebracht. Wanneer is't bezoekuur? Ik kom wel eens langs met wat bananen of een tros druiven. mvg, Pierke Total |
![]() |
#9 |
|
![]() Luc Van Braekel <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > Fustigator wrote: > > > Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een enkele > > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch blijven ook die > > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik ze af en toe op > > betrap. > > Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". Waaraan zou ik dat verdiend > hebben? Eens diep in mijn geheugen graven... Ah, ik weet het weer: ik > heb ooit gepleit voor het naleven van de taalwetgeving. Dat maakt mij > uiteraard in Fusts ogen tot een staatsgevaarlijke Flamingant... > > Ah, en nog iets, ik heb ooit beweerd dat niet alle Vlaamsgezinden > tijdens WO2 collaborateurs waren, en dat er veel Vlaamsgezinden niet > betrokken waren bij de collaboratie. Ja, dat maakt mij natuurlijk tot > een rabiate Flamingant, althans in de ogen van Fust. > > Luc Wat is er mis met het flamingant zijn ??? WT |
![]() |
#10 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Maar als je denkt dat ik je onrecht heb gedaan door je als Flamingant > te bestempelen, laat het weten en ik trek mijn woord en mijn staart > terug. Ach, terecht of onterecht, het blijft grappig hoe mensen andere mensen proberen te categoriseren met etiketjes. En kijk, wat lezen we op http://lvb.net/item/2637#19255 waar ene "Observator" commentaar geeft omdat ik schreef dat "Brussel wel omringd wordt door Vlaams grondgebied, maar geen deel uitmaakt van het Vlaamse grondgebied, tenzij in de dromen van sommigen": === begin citaat === Die lvb doet me intussen zo'n beetje denken aan Fustigator van Usenet. Sympathiek, en vaak leuk maar eigenlijk een klassieke franskiljon die zich superieur weet met z'n sofismen. === einde citaat === :-) Luc |
![]() |
#11 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur "Père Total" <[email protected]>, die Wed, 21 > Mar 2007 21:01:12 +0100, in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) > vere scripsit quod sequitur: > >> "Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> Fustigator wrote: >>> >>> > Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een >>> enkele > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch >>> blijven ook die > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik >>> ze af en toe op > betrap. >>> >>> Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". >> >> Fust = Ancièn Régime. > > Onzin. > >> Die heeft in zijn jonge tijd nog langs de kant staan >> wuiven met een Belgisch vlaggetje naar Albert I en Hitler I > > Albert I was al neergestort voor ik geboren werd . > > Als je je woorden niet terugtrekt omtrent Hitler, zie ik me verplicht > om je provider aan te spreken om je mores te leren, want als zoon van > twee verzetsmensen tijdens WW2, zelf al door de Gestapo als kind > bedreigd , pik ik het niet. > > Ik geef je 24 uur om je te excuseren, bij mail (mijn adres is geldig) > of hier in de groep, anders dien ik klacht in bij <individual.net> en > je loopt grote kans dat je je abonnement bij kwijt bent wegens > smaad. Fust, trek het je niet aan jong. Dat die kwieten Albert I en Hitler verwarren, toont alleen maar aan hoe onwaarschijnlijk dom ze zijn. Ze zitten hier mekaar constant op te jutten in deze ng, maar zullen nooit of nooit maatschappelijk nog iets betekenen. Het cordon sanitaire is inderdaad nergens meer voor nodig, ze zetten immers zichzelf buitenspel. Hun neergang is trouwens al begonnen. Na 10 juni spreken we mekaar opnieuw :-) :-) -- lex |
![]() |
#12 |
|
![]() On Mar 22, 2:12 am, Fustigator <[email protected]> wrote:
> Ik geef je 24 uur om je te excuseren, bij mail (mijn adres is geldig) > of hier in de groep, anders dien ik klacht in bij <individual.net> en > je loopt grote kans dat je je abonnement bij kwijt bent wegens > smaad. Hij heeft geen provider. Geen zin. Doe zoals ik, negeer anoniemen, lees ze zelfs niet eens. Trouwens, herken je de stijl niet? Hij heeft je ooit eens opgebeld in z'n vorige manische fase ;-) mvg, H.M. |
![]() |
#13 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Père Total" <[email protected]>, die Wed, 21
Mar 2007 21:30:41 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur "Père Total" <[email protected]>, die Wed, 21 >> Mar 2007 21:01:12 +0100, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) >> vere scripsit quod sequitur: >> >> >"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message >> >news:[email protected]... >> >> Fustigator wrote: >> >> >> >> > Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een enkele >> >> > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch blijven ook >die >> >> > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik ze af en toe op >> >> > betrap. >> >> >> >> Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". >> > >> >Fust = Ancièn Régime. >> >> Onzin. >> >> >Die heeft in zijn jonge tijd nog langs de kant staan >> >wuiven met een Belgisch vlaggetje naar Albert I en Hitler I >> >> Albert I was al neergestort voor ik geboren werd . >> >> Als je je woorden niet terugtrekt omtrent Hitler, zie ik me verplicht >> om je provider aan te spreken om je mores te leren, want als zoon van >> twee verzetsmensen tijdens WW2, zelf al door de Gestapo als kind >> bedreigd , pik ik het niet. >> >> Ik geef je 24 uur om je te excuseren, bij mail (mijn adres is geldig) >> of hier in de groep, anders dien ik klacht in bij <individual.net> en >> je loopt grote kans dat je je abonnement bij kwijt bent wegens >> smaad. > >IKNMBVHL :-))) Read my lips: no² fucking² way²! Leer me maar eens mores. Dan >zal ik daar korte metten mee maken en die verkoop ik dan aan ?5/stuk. Jij, >als rechtstreekse afstammeling van Torquemada kan natuurlijk je historische >rechten inroepen op de kerkelijke inquisitie en me trachten te >banvloeken/excommuniceren, maar wees van één ding zeker: de Borg en de >totale Federation Fleet staan aan mijn zijde, Klingons included!!!!! Zo kan >je Worf; son of Mogh, ook eens aan het werk zien. Now beat it, terug naar je >zothuis en vraag eenzame opsluiting omdat je jezelf een slag van de hamer >hebt toegebracht. Wanneer is't bezoekuur? Ik kom wel eens langs met wat >bananen of een tros druiven. > Iemand die me voor nazi-vriend uitscheldt krijgt mot met mij, tenzij het zich excuseert. en kwinkslagen zoals hierboven zullen je niet redden. Morgen avond stuur ik een abuse naar <individual.net> tenzij eerdere excuses van je. >mvg, > >Pierke Total > -- Fusti |
![]() |
#14 |
|
![]() Vitae forma vocatur Luc Van Braekel <[email protected]>, die
Wed, 21 Mar 2007 20:31:40 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: > >> Maar als je denkt dat ik je onrecht heb gedaan door je als Flamingant >> te bestempelen, laat het weten en ik trek mijn woord en mijn staart >> terug. > >Ach, terecht of onterecht, het blijft grappig hoe mensen andere mensen >proberen te categoriseren met etiketjes. Voor sommigen is <Flamingant> een eretitel, hoor! >En kijk, wat lezen we op http://lvb.net/item/2637#19255 waar ene >"Observator" commentaar geeft omdat ik schreef dat "Brussel wel omringd >wordt door Vlaams grondgebied, maar geen deel uitmaakt van het Vlaamse >grondgebied, tenzij in de dromen van sommigen": > >=== begin citaat === >Die lvb doet me intussen zo'n beetje denken aan Fustigator van Usenet. >Sympathiek, en vaak leuk maar eigenlijk een klassieke franskiljon die >zich superieur weet met z'n sofismen. >=== einde citaat === > >:-) Bijna dood van het lachen.... Wel voel ik me in geen geval superieur, eerlijk gezegd, maar sommigen voelen zich nog altijd inferieur. Pevelenbergers? >Luc -- Fusti |
![]() |
#15 |
|
![]() Vitae forma vocatur "lexmaniac"
<[email protected]>, die Wed, 21 Mar 2007 20:52:55 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: >> Vitae forma vocatur "Père Total" <[email protected]>, die Wed, 21 >> Mar 2007 21:01:12 +0100, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) >> vere scripsit quod sequitur: >> >>> "Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> Fustigator wrote: >>>> >>>> > Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een >>>> enkele > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch >>>> blijven ook die > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik >>>> ze af en toe op > betrap. >>>> >>>> Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". >>> >>> Fust = Ancièn Régime. >> >> Onzin. >> >>> Die heeft in zijn jonge tijd nog langs de kant staan >>> wuiven met een Belgisch vlaggetje naar Albert I en Hitler I >> >> Albert I was al neergestort voor ik geboren werd . >> >> Als je je woorden niet terugtrekt omtrent Hitler, zie ik me verplicht >> om je provider aan te spreken om je mores te leren, want als zoon van >> twee verzetsmensen tijdens WW2, zelf al door de Gestapo als kind >> bedreigd , pik ik het niet. >> >> Ik geef je 24 uur om je te excuseren, bij mail (mijn adres is geldig) >> of hier in de groep, anders dien ik klacht in bij <individual.net> en >> je loopt grote kans dat je je abonnement bij kwijt bent wegens >> smaad. > > >Fust, trek het je niet aan jong. Dat die kwieten Albert I en Hitler >verwarren, toont alleen maar aan hoe onwaarschijnlijk dom ze zijn. Ze zitten >hier mekaar constant op te jutten in deze ng, maar zullen nooit of nooit >maatschappelijk nog iets betekenen. > >Het cordon sanitaire is inderdaad nergens meer voor nodig, ze zetten immers >zichzelf buitenspel. > >Hun neergang is trouwens al begonnen. Na 10 juni spreken we mekaar opnieuw >:-) :-) Dat is duidelijk, maar ik heb de nazitijden als kind meegemaakt, zelfs aan mijn levend elijve en verschillende van dichte familieleden zijn door de nazi's omgebracht. Daarom valt er met mij in dat opzicht niet te spotten. -- Fusti |
![]() |
#16 |
|
![]() Vitae forma vocatur [email protected], die 21 Mar 2007 14:37:32
-0700, in littera <[email protected] om> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Mar 22, 2:12 am, Fustigator <[email protected]> wrote: > >> Ik geef je 24 uur om je te excuseren, bij mail (mijn adres is geldig) >> of hier in de groep, anders dien ik klacht in bij <individual.net> en >> je loopt grote kans dat je je abonnement bij kwijt bent wegens >> smaad. > >Hij heeft geen provider. Toch enigszins wel: <individual.net> vehiculeert zijn wan-proza. Ik heb al eerder met deze newsserver onderhandeld, en ze smijten heus wel abonees buiten wegens wangedrag. >Geen zin. Doe zoals ik, negeer anoniemen, >lees ze zelfs niet eens. Zal ik in dit geval ook niet doen. >Trouwens, herken je de stijl niet? Hij heeft >je ooit eens opgebeld in z'n vorige manische fase ;-) Als die het is, dan denk ik zeker dat ik actie onderneem. >mvg, H.M. -- Fusti |
![]() |
#17 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Vitae forma vocatur "Père Total" <[email protected]>, die Wed, 21 > Mar 2007 21:30:41 +0100, in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) > vere scripsit quod sequitur: > > > > >"Fustigator" <[email protected]> wrote in message > >news:[email protected].. . > >> Vitae forma vocatur "Père Total" <[email protected]>, die Wed, 21 > >> Mar 2007 21:01:12 +0100, in littera > >> <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) > >> vere scripsit quod sequitur: > >> > >> >"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message > >> >news:[email protected]... > >> >> Fustigator wrote: > >> >> > >> >> > Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een enkele > >> >> > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch blijven ook > >die > >> >> > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik ze af en toe op > >> >> > betrap. > >> >> > >> >> Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". > >> > > >> >Fust = Ancièn Régime. > >> > >> Onzin. > >> > >> >Die heeft in zijn jonge tijd nog langs de kant staan > >> >wuiven met een Belgisch vlaggetje naar Albert I en Hitler I > >> > >> Albert I was al neergestort voor ik geboren werd . > >> > >> Als je je woorden niet terugtrekt omtrent Hitler, zie ik me verplicht > >> om je provider aan te spreken om je mores te leren, want als zoon van > >> twee verzetsmensen tijdens WW2, zelf al door de Gestapo als kind > >> bedreigd , pik ik het niet. > >> > >> Ik geef je 24 uur om je te excuseren, bij mail (mijn adres is geldig) > >> of hier in de groep, anders dien ik klacht in bij <individual.net> en > >> je loopt grote kans dat je je abonnement bij kwijt bent wegens > >> smaad. > > > >IKNMBVHL :-))) Read my lips: no² fucking² way²! Leer me maar eens mores. Dan > >zal ik daar korte metten mee maken en die verkoop ik dan aan ?5/stuk. Jij, > >als rechtstreekse afstammeling van Torquemada kan natuurlijk je historische > >rechten inroepen op de kerkelijke inquisitie en me trachten te > >banvloeken/excommuniceren, maar wees van één ding zeker: de Borg en de > >totale Federation Fleet staan aan mijn zijde, Klingons included!!!!! Zo kan > >je Worf; son of Mogh, ook eens aan het werk zien. Now beat it, terug naar je > >zothuis en vraag eenzame opsluiting omdat je jezelf een slag van de hamer > >hebt toegebracht. Wanneer is't bezoekuur? Ik kom wel eens langs met wat > >bananen of een tros druiven. > > > Iemand die me voor nazi-vriend uitscheldt krijgt mot met mij, > tenzij het zich excuseert. en kwinkslagen zoals hierboven zullen je > niet redden. > > Morgen avond stuur ik een abuse naar <individual.net> tenzij eerdere > excuses van je. http://www.youtube.com/watch?v=YevYBsShxNs |
![]() |
#18 |
|
![]() On Wed, 21 Mar 2007 23:18:17 +0100, Fustigator <[email protected]>
wrote: >Vitae forma vocatur Luc Van Braekel <[email protected]>, die >Wed, 21 Mar 2007 20:31:40 GMT, in littera ><[email protected]> in foro be.politics(et >aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>Fustigator wrote: >> >>> Maar als je denkt dat ik je onrecht heb gedaan door je als Flamingant >>> te bestempelen, laat het weten en ik trek mijn woord en mijn staart >>> terug. >> >>Ach, terecht of onterecht, het blijft grappig hoe mensen andere mensen >>proberen te categoriseren met etiketjes. > >Voor sommigen is <Flamingant> een eretitel, hoor! Zeker weten! Al is het een sterk verouderde term in het leven gehouden door onze "tegenstanders". Idem voor nationalisme. Wat wel juist is, is dat wij het meest ambitieuze plan voor Vlaanderen hebben: een onafhankelijke lidstaat van Europa worden. Dat is wat anders dan het oubollig belgië. dL |
![]() |
#19 |
|
![]() On Wed, 21 Mar 2007 23:18:16 +0100, Fustigator <[email protected]>
wrote: >Vitae forma vocatur "lexmaniac" ><[email protected]>, die Wed, 21 Mar 2007 20:52:55 >GMT, in littera <[email protected]> in foro >be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>Fustigator wrote: >>> Vitae forma vocatur "Père Total" <[email protected]>, die Wed, 21 >>> Mar 2007 21:01:12 +0100, in littera >>> <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) >>> vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> "Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message >>>> news:[email protected]... >>>>> Fustigator wrote: >>>>> >>>>> > Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een >>>>> enkele > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch >>>>> blijven ook die > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik >>>>> ze af en toe op > betrap. >>>>> >>>>> Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". >>>> >>>> Fust = Ancièn Régime. >>> >>> Onzin. >>> >>>> Die heeft in zijn jonge tijd nog langs de kant staan >>>> wuiven met een Belgisch vlaggetje naar Albert I en Hitler I >>> >>> Albert I was al neergestort voor ik geboren werd . >>> >>> Als je je woorden niet terugtrekt omtrent Hitler, zie ik me verplicht >>> om je provider aan te spreken om je mores te leren, want als zoon van >>> twee verzetsmensen tijdens WW2, zelf al door de Gestapo als kind >>> bedreigd , pik ik het niet. >>> >>> Ik geef je 24 uur om je te excuseren, bij mail (mijn adres is geldig) >>> of hier in de groep, anders dien ik klacht in bij <individual.net> en >>> je loopt grote kans dat je je abonnement bij kwijt bent wegens >>> smaad. >> >> >>Fust, trek het je niet aan jong. Dat die kwieten Albert I en Hitler >>verwarren, toont alleen maar aan hoe onwaarschijnlijk dom ze zijn. Ze zitten >>hier mekaar constant op te jutten in deze ng, maar zullen nooit of nooit >>maatschappelijk nog iets betekenen. >> >>Het cordon sanitaire is inderdaad nergens meer voor nodig, ze zetten immers >>zichzelf buitenspel. >> >>Hun neergang is trouwens al begonnen. Na 10 juni spreken we mekaar opnieuw >>:-) :-) >Dat is duidelijk, maar ik heb de nazitijden als kind meegemaakt, zelfs >aan mijn levend elijve en verschillende van dichte familieleden zijn >door de nazi's omgebracht. >Daarom valt er met mij in dat opzicht niet te spotten. Kan me niet boeien. We delen op dat vlak hetzelfde verleden, de meesten hier. Ophouden dus met mekkeren, oorlog staat nu eenmaal gelijk aan miserie en gedane zaken (gemaakte fouten) nemen geen keer. Ik vind het ronduit laf om daarmee uw tegenstanders te blijven bestoken. Verketter dan meteen ons heel westers syteem, ook dit heeft ooit fouten gemaakt en de daarbijhorende doden geeist. Dit hele onland is trouwens gebouwd op toenmalig racisme, seperatisme en onderdrukking. En verder kan ik alleen maar zeggen, ik heb met die tijd niets te maken, Vlaams-nationalist anno 21ste eeuw. "België barst!" is het enige wat we gemeen hebben. Het belangrijkste. dL |
![]() |
#20 |
|
![]() On Wed, 21 Mar 2007 20:52:55 GMT, "lexmaniac"
<[email protected]> wrote: >Fustigator wrote: >> Vitae forma vocatur "Père Total" <[email protected]>, die Wed, 21 >> Mar 2007 21:01:12 +0100, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) >> vere scripsit quod sequitur: >> >>> "Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> Fustigator wrote: >>>> >>>> > Helaas geven de meeste Flaminganten me niet die indruk. Een >>>> enkele > zoals Visual Hugo bv of Luc van Braekel wel.Maar toch >>>> blijven ook die > sommige utopische dromen behouden dromen waar ik >>>> ze af en toe op > betrap. >>>> >>>> Tiens, Fust noemt mij een "Flamingant". >>> >>> Fust = Ancièn Régime. >> >> Onzin. >> >>> Die heeft in zijn jonge tijd nog langs de kant staan >>> wuiven met een Belgisch vlaggetje naar Albert I en Hitler I >> >> Albert I was al neergestort voor ik geboren werd . >> >> Als je je woorden niet terugtrekt omtrent Hitler, zie ik me verplicht >> om je provider aan te spreken om je mores te leren, want als zoon van >> twee verzetsmensen tijdens WW2, zelf al door de Gestapo als kind >> bedreigd , pik ik het niet. >> >> Ik geef je 24 uur om je te excuseren, bij mail (mijn adres is geldig) >> of hier in de groep, anders dien ik klacht in bij <individual.net> en >> je loopt grote kans dat je je abonnement bij kwijt bent wegens >> smaad. > > >Fust, trek het je niet aan jong. Dat die kwieten Albert I en Hitler >verwarren, toont alleen maar aan hoe onwaarschijnlijk dom ze zijn. Ze zitten >hier mekaar constant op te jutten in deze ng, maar zullen nooit of nooit >maatschappelijk nog iets betekenen. > >Het cordon sanitaire is inderdaad nergens meer voor nodig, ze zetten immers >zichzelf buitenspel. > >Hun neergang is trouwens al begonnen. Na 10 juni spreken we mekaar opnieuw >:-) :-) Dat is zeker. Realiteit: alweer monsterscore VB, +5% percent. Versie van de linksche kerk: VB wint maar 5%, ze hadden hun lat op 6% gelegd, VB grote verliezer. :-) dL |