![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() heeft u uw definitief aanslagbiljet reeds ontvangen ?
moet u bijbetalen ? hoeveel ? moet u ontvangen ? hoeveel ? ik heb mijn aanslagbiljet nog niet ontvangen (en zal zo'n 880 € aan INTRESTEN (aan 4%) gederfd hebben wanneer ik ergens in juni of juli mijn terugbetaling zal ontvangen) ... in het bladje van de gezinsbond las ik dat alle gezinnen ook de minst verdienenden minstens 800 € zullen moeten terugtrekken omdat de voorheffingen wetens willens te hoog gehouden worden ... zo financieren we met zijn allen de staat gratis voor ... hier is anders geen belastingverlaging voor nodig, een correcte voorheffing volstaat, welke politicus neemt dit ter harte ? Laatst gewijzigd door Anna List : 10 april 2007 om 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik trek voor de 1ste keer iets terug...Nuja, zal wel komen omdat ik dat jaar niet volledig gewerkt heb denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() €1600 terug...en nee, is totaal geen goed nieuws.
Dat wil zeggen dat ze x aantal tijd intrest hebben kunnen pakken op MIJN geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al over de 500€ mogen betalen,het valt me wel op wanneer ik vroeger terug trok dat ik dat maar pas in september kreeg,en nu heb ik al in Januari moeten betalen
![]()
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Je zou de indruk krijgen dat deze regering reeds een deel van de inkomsten voor volgend jaar opgesoupeerd heeft en haar opvolgers met de schulden zal laten zitten.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet het zo zien. Als paars II paars III mag worden doen ze gewoon verder zoals nu, boekhoudkunde voor gevorderde fraudeurs. Als paars II het einde van dit straatje is, dan zal Orangebruin wel belastingsverhogingen doorduwen. Dit om de waanzin van paars op te ruimen. Maar in geen enkel geval zijn de ex- regerings medewerkers verantwoordelijk te stellen voor het wanbeheer.
![]() |