![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het jullie al opgevallen dat wanneer je in de auto rijd dat alle mensen die trager rijden dan u idioten zijn? En is het jullie al opgevallen dat alle mensen die sneller rijden dan u maniakken zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() is me al opgevallen ja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nope, tzal aan u liggen waarschijnlijk. Een tip, probeer je met jezelf te bemoeien en laat anderen gerust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik rij niet in de auto.
WOLF-GANG MEI-STER!!! Laatst gewijzigd door 12 sec. of numarx : 27 januari 2005 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jij bent een gek, gek mannetje. Maar ik vin je nog steeds lief.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie val ik eigenlijk lastig dan? Buiten jou, zal het zelf maar zeggen want ik kan al raden wat je volgende antwoord zou geweest zijn. Ik bedoel dus als ik in mijn auto zit, wie val ik dan lastig volgens jou? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() en alle mensen die bij me in de auto zitten zagen dat ik agressief rij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik betrouw op de goedheid van andere mensen die mij zo af en toe een lift geven (aan een aanvaardbare snelheid), op trein, bus, fiets en mijn eigen voeten (en ik geraak ook overal waar ik moet zijn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Flipgirl: Vrolijk Pasen!
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Thanx Griffin!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() ik heb ongeveer hetzelfde probleem als ik met m'n fiets rondrijd:
alle auto's die sneller rijden zijn gegarandeer zotte maniaken zonder enig geweten. Daarnaast zijn alle auto's die trager rijden steevast foutparkeerders! [size=1](wat lucht het op om eens te mogen veralgemenen!) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Bwaa, als je gewoon aan de regels houdt is daar niets op aan te merken.
Op de autostrade naar rechts invoegen als je niemand meer voorbij steekt. Op de baan goed je pinkers gebruiken! En voldoende vertragen als je afslaat, ze moeten maar geduld hebben. Zelf met de fiets heb ik niets te klagen over de automobilisten, zelfs in het centrum van Antwerpen! Het zijn de voetgangers die mij storen, met steeds door het rood te lopen als de auto's zijn gepasseerd, maar ik er nog wel door moet! En ook, sinds 1 januari dit jaar moeten bromfietsen verplicht op de baan binnen de bebouwde kom!!!! Als er nog ene automobilist mij bijna van de baan rijdt en dan nog teken doet dat ik op het fietspad moet, die haal ik in en sleur hem/haar eens uit den auto om het duidelijk te maken zenne! Want ironisch is dat ik ze zonder moeite voor blijf!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Nee, ik vind gewoon dat de automobilisten zich niet moeten bezighouden met te denken van 'amai, die gast kan nie rijden met den auto' of 'kijk eens hoe snel die wel rijdt'...zulke dingen. Dus gewoon, als hij met de auto rijdt, concentreer u op u eigen rijgedrag, das al moeilijk genoeg. |
|
![]() |
![]() |