![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() De uitspraak van Decroo heeft mij zeer diep gekwetst niet enkel als vlaming maar ook omdat ik last heb dyslectie. Hiermee werd in school vaak gepest en ook door sommige leerkrachten (die tevens voor verdraagzaamheid pleite). Dit is ook de reden dat ik mijn middelbaar niet heb afgemaakt ik ben daar nog steeds van aangeslagen. Decroo heeft geen respect in mijn ogen en is dan in mijn ogen ook niet meer dan ne omhooggevalen varkensboer.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Tja jong, ik weet het, het is een schade dat Decroo de gehandicapten vergelijkt met Vlaams Nationalisten....
|
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Mij dunkt dat deze discussie allang bezig is op http://forum.politics.be/showthread.php?t=87618.
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de schade is het grootst voor De Croo zelf.
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |