![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() allee, ik heb weer eens 4 stafpunten, wegens "persoonlijke aanval"...Eén keertje was Feremans "beledigt" en de laatste keer was het Pietje. Nu goed, die tiepen hebben dus het recht om zich beledigd te voelen en te gaan janken bij de mods, maar ik heb nog steeds niet begrepen wanneer je nu juist iemand beledigt en waneer je gewoon zit te zwanzen.
Als Pietje mij afschildert als een onnozel ventje dat zijn piet aftrekt op de wc's,geilend op een seksboekske, moet ik mij dan beledigd voelen, of is dat enkel Pietjes-achtige humor?En de Feremans?! Die is gedurig bezig met jan en alleman uit te scheiten voor spast, idioot, racist en nog veel meer.Krijgen die mannen ook strafpunten soms, of mogen die dat ? Trouwens, hoe zit dat nu eigenlijk met die strafpunten? Als de mods een posting bestraffen, is dat dan omdat iemand zich beklaagt heeft, of omdat zij toevallig die posting gelezen hebben? |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Minister
|
![]() Beste,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
mvg, Arnold. |
|||
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Geachte,
Eigenlijk is het heel simpel om beledigingen te vermijden: zeg nooit iets over de poster, enkel over de zaken die hij post. Peter Johan |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() achter 1534 posts zou ik ook nog twijfelen
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 15 maart 2007 om 20:45. |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Je bent een rund als je met schelden stunt!
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U slaagt er toch telkens in de grootste debiliteiten neer te schrijven. Als ik zeg persoon X iets debiels schrijft. Of ik zeg dat persoon X vaak iets debiels schrijft. Of ik zeg dat persoon X niets anders doet dan debiele dingen schrijven. Of sterker nog: persoon X doets niets anders dan debiele dingen schrijven, als zou hij het IQ van een goudvis hebben. Wat is in godsnaam het verschil tussen dit laatste en persoon X rechtstreeks voor debiel uitmaken? Niets natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() dus als ik bvb schrijf: "wat ge hier nu neerpent is de idiootste onzin, een stomme boerenkloot waardig, die ik ooit gelezen heb", dan is het wél goed=géén belediging.Als ik schrijf "gij zijt een idiote stomme boerenkloot" dan is het niet goed=een persoonlijke aanval & belediging?
|
![]() |
![]() |
#9 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Deze conclusie is niet relevant in de discussie over de aangebrachte idee. Hoe idioot de posting ook moge zijn, ze bewijst niets over de poster. Citaat:
Doe dit dus liever niet. Peter Johan |
|||
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U heeft het hier steeds over een persoon. Dat is om te beginnen al op het randje. Ik heb er begrip voor dat u bepaalde postings debiel vindt. U mag die postings dan ook als dusdanig betitelen. Beter is: de debiliteit van de naar voor gebrachte idee ontmaskeren en counteren met argumenten en illustraties. Ik heb er begrip voor dat u van een poster die vaak debiliteiten schrijft denkt dat hij zwakzinnig is. Dat mag u echter niet zeggen. -Het is niet relevant in de discussie (die over ideeën behoort te gaan, remember!) -Het is niet bevorderlijk voor de goede sfeer. Snapt u het nu? Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds het halve forum hier bestaat uit hielenlikkende debielen, kunnen conclusies maar beter uitdrukkelijk bij geschreven worden. Anders wordt uw bemerking nog foutief geïnterpreteerd ook. Wat is overigens het verschil tussen uw mening/uitleg van iets, en de samenvattende conclusie ervan? Niets toch? |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn punt is net dat als u een "posting" als debiel bestempelt, dat impliciet een waardeoordeel over de maker van die "posting" inhoudt. Snapt u het nu? MaXiMuS |
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
concluisies mag u alleen trekken over de aangebrachte ideeën. Uw 'diagnoses' over diegenen die ze schrijft, wensen we hier niet te lezen (tenzij ze positief zijn) Citaat:
U mag conclusies trekken over geposte meningen en ideeën. B.v.: "Om reden x-y-z vindt ik mening abc totaal debiel" U mag geen beledigende conclusies trekken over de poster van een debiel idee. OK? Peter Johan |
||
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is het voor u echt ondenkbaar dat een intelligent persoon een debiele posting schrijft? Welnu, om te vermijden dat u een intelligent persoon voor debiel uitmaakt, mag u enkel zijn posting als debiel aantonen. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik snap dat u opnieuw dezelfde redeneerfout maakt. Kunt u zich werkelijk voorstellen dat een intelligent persoon steeds maar debiele postings maakt? Snapt u het nu? MaXiMuS |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vindt u uw recente postings dan werkelijk zo intelligent? Ze bevatten steeds de foute conclusie dat een debiele post ook noodzakelijk wijst op een debiele poster. Het is niet uitgesloten, maar dan nog mag u enkiel de posting afkraken. Meer is er niet te begrijpen. Dat lukt u op dit moment blijkbaar niet. Toch hou ik mijn conclusies aangaande u voor mezelf. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
#17 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind mijn 'postings' alvast een stuk intelligenter dan de uwe. Bij mij sluipt er geen redeneerfout in, bij u wel. Het is overigens niet omdat u maar de helft van mijn redenering beantwoordt, datm ijn redenering fout zou zijn: uw denkfout nr 2 Zoals ik van in het begin zei, men mag zeggen: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Snapt u het nu? En gelieve nu niet rond de clou heen te draaien. Dank u. Max |
||||
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Beste Maximus,
Ik zal het nogmaals herhalen. U mag een post debiel vinden en die alsdusdanig afkraken. U mag alle postings debiel vinden en ze alsdusdanig afkraken. U mag daaruit de conclusie trekken dat de poster debiel is. Dat laatste mag u echter niet schrijven want -het is niet noodzakelijk waar (cfr. uw eigen kortzichtige postings omtrent dit onderwerp) -het is irrelevant in de discussie -het verpest de sfeer |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Dat is geen antwoord op mijn kritiek,
u verwart "het idioot copy pasten van een reglement" met "mijn redenering weerleggen" |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik wacht op een écht antwoord...
Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 15 maart 2007 om 23:36. |
![]() |