![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jo Vandeurzen (CD&V) - 18 tot 29 april (°2 juni 1958) Voorzitter CD&V, ziet zichzelf als spelverdeler: "Mensen aanmoedigen hun kwaliteiten te ontwikkelen, nieuwelingen kansen geven, de expertise van ervaren mensen zo goed mogelijk benutten." |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Geachte heer Vandeurzen,
Senator Etienne Schouppe (CD&V) verklaarde: "Het spreekt voor zich dat je topmanagers goed betaalt. Als je peanuts geeft, krijg je monkeys." In vergelijking met de topmanagers verdienen arbeiders inderdaad peanuts. Senator Etienne Schouppe zegt dus eigenlijk dat arbeiders 'monkeys' zijn. Staat u achter deze uitspraak? Staat de CD&V achter deze uitspraak van CD&V-senator Etienne Schouppe? An VdS |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mag ik u eraan herinneren dat hij begonnen is met deze "seal and lease back"-toestanden bij het spoor. Een verwijt dat CD&V de huidige meerderheid toespeelt voor de gebouwen. Dat wij , belastingsbetalers, verleden jaar een historische schuld van 8 miljard euro NMBS in de boeken opnamen. Dat de Schouppe-ABX-pakjesdienst ons meer dan 1 miljard euro verlies heeft gekost. Ik zou percies niet zo blij zijn met zo'n figuur op mijn kiezerslijsten , zeker gezien zijn arrogante stijl, nog maar eens benadrukt door deze uitspraak. En inderdaad , als dit heerschap dan senator is en de gemeenschap miljarden euro's heeft gekost , en er zijn mensen die op Schouppe stemmen dan zijn het monkeys. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 18 april 2007 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Schouppe zegt toch nergens dat arbeiders 'peanuts' verdienen? Dat is jouw mening.
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij moet spreken. Schouppe is zowat de meest incompetente en arrogante idioot die ooit ons politiek landschap heeft ontsierd, en dat wil al wat zeggen, want de concurrentie is stevig.
Nooit zal ik zijn "optreden" vergeten in een of ander tv-programma waarin hij een vrouw de pan inhakte omdat ze had durven stellen dat, als je een treinticket kocht, je toch mocht verwachten dat de trein op tijd reed. Hij zat zijn eigen klanten uit te lachen in hun gezicht, en hij was er nog een klein beetje beschaamd over. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 18 april 2007 om 21:03. |
![]() |