![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Plaggenhut
door Hugo Camps Philip Dewinter dreigt politiek asiel aan te vragen in Nederland. Asielzoeker Dewinter. Hoeveel asielzoekers zou het Antwerpse fascistje in zijn natte dromen al niet de aan de vleeshaak hebben gehangen? Het moeten er duizenden zijn. Dat asiel zoeken een mensenrecht is, heeft hij nooit geweten. Nu ineens wel. Het valt me tegen dat Dewinter het recht op overleven zo dicht bij huis zoekt. Een beetje asielzoeker legt duizenden kilometers af naar de trog van nieuw geluk, anders is er niets aan. Maar daar is deze extreem rechtse bourgeois te lui en te vadsig voor. Te provinciaals vooral. Van Antwerpen naar Tilburg, alla. Van de Delhaize naar de Hema, het zij zo. Maar met houtjes eten in Hongkong: ho maar! Ik zou het graag zien, Dewinter als bladerenveger van de Efteling. Uiteraard met nachtdienst. Of nog: Dewinter die verstijft van angst als op een straathoek een 'pet' schemert. Ook mooi: Dewinter in een plaggenhut van twee bij drie. Met 87 moslims in zijn nek. Zonder sanitair, zonder zeep, zonder respect. Hoofddoekjes als kussen. Dolblij dat notabelen van de zwarte kousenkerk in dronken staat vergeten zijn de restjes van de barbecue op te ruimen. Aan politiek moet hij niet meer denken. In Nederland hebben ze Geert Wilders al. Die roostert buitenlanders waar ze bij staan. Islamieten maar ook Europeanen. Cultuur zal hij niet missen - heeft Dewinter nooit gekend. En Eddy Wally is altijd ten diepste bereid een stap over de grens te zetten. Dus ook naar Dronten. Ik word bijna high bij de gedachte dat Dewinter in zijn laatste levensjaren zou kunnen ervaren hoe het voelt als asielzoeker te worden weggezet als mestoverschot. Parlement, maak werk van deze geboden kans! Laat je niet gijzelen door de gehandicapten van Herman De Croo! Schiet de verwaande volksleider af! Hup Holland Hup: de plaggenhut tegemoet! Hugo Camps Publicatiedatum : 2007-04-17 -Voil�*, voorpagina van DM (zal dus wel bij binnenland kunnen ...) -de vetdruk is door mij toegevoegd -daar passeren de gehandicapten weer als scheldwoord ... (Hugo Camps breidt het scheldwoord hier 'en stoemelings' uit van de mentaal gehandicapten van Decroo naar alle gehandicapten) -insinuatie van de wil tot foltering -onverdoken oproep tot moord hopelijk had mijnheer Camps hier een stevige neut teveel op ... of hoe blijkt dat cultuur en beschaafdheid bij sommigen slechts een heel dun laklaagje is ... of had Camps het Dewinter interview op Ned1 (bij Pauw en Witteman) net gezien en was ie daardoor zo in zijn wiek geschoten dat ie zijn hysterische emotie even van zich af heeft geschreven ?... plaatsvervangende schaamte, dat is wat spontaan bij mij opkomt ik weet niet wat het bij DM oplevert, maar hier volgens politics.be reglement zou het volgens mij een permanente ban opleveren (persoonlijke aanval+oproep tot geweld) ... eens vergelijken wat de 'beschaafde media' met zulke uitschuivers doen ... maar wie liet Camps hier dan vallen ? welke eindredacteur liet dit door ?! op de voorpagina ... wat een kwaliteitskrant ?! ... arm Vlaams medialandschap ... Laatst gewijzigd door Anna List : 17 april 2007 om 07:47. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De ene roept op de radio om dat hij zin heeft om FDW voor een trein te schoppen en de andere roept in een 'kwalteitskrant' op om hem af te schieten.
Het antwoord, voor de dag dat er een Van der Graaf opstaat die de hartewens van deze 'Vlaamse' elite uitvoert, ligt al klaar: 'one down, twenty to go.'
|
|
|
#3 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Binnenkort een royaal lintje voor Camps?
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
laster en eerroof wordt in t geval van beroepspolitici bijzonder eng geïnterpreteerd maar misschien is die oproep tot moord wel iets ... principieel zou 't wel mogen aangepakt worden wat mij betreft, als het voldoet aan de geldende juridische definities van geweld of laster ... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zou me niet verwonderen.
Er zou echter hoe dan ook ontkend worden dat Camps zijn royale lintje zou te danken hebben aan zijn oproep tot moord op een mentaal gehandicapte mestkever. Het zijn taaien daar in Laken, hoor.
|
|
|
#7 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Ik vind dat je sterk overdrijft. Ik lees daar helemaal geen "insinuatie van de wil tot foltering" in en nog minder een "onverdoken oproep tot moord". Wat ik lees is dat hij hoopt dat Filip Dewinter effectief politiek asiel gaat aanvragen in Nederland. Niets meer, niets minder. Die "schiet de verwaande volksleider af" is duidelijk figuurlijk bedoelt als je die zin in de context van de tekst leest.
En wat persoonlijke aanvallen betreft: daar is het VB en vooral ook PDW erg bedreven in. Daar dus bij Camps een probleem van maken, is wel erg hypocriet. Van laster er eerroof is er al helemaal geen sprake. En het punt dat Camps wil maken is terecht. Ook al is het symbolisch, het is zonder meer belachelijk dat iemand die nauwelijks begrip toont voor asielzoekers, naar aanleiding van een wet die nog niet eens werd goedgekeurd (laat staan toegepast), verkondigt politiek asiel te zullen aanvragen in Nederland. PDW die samen met zijn partij voor een streng migratiebeleid is, is er zich duidelijk niet van bewust dat velen wel wat ergere dingen moeten doorstaan dan wat hij verwacht te moeten doorstaan zonder dat hen dat recht geeft op politiek asiel!!! Laatst gewijzigd door Edina : 17 april 2007 om 12:49. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Schepen
|
Edina -> Verander Dewinter in Allochtoon en heel belgië staat op stelten, met op de voorgrond natuurlijk het centrum a.k.a. Gedapo
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Camps ook geen oneer aandoen hé, als Camps het heeft over :"Hoeveel asielzoekers zou het Antwerpse fascistje in zijn natte dromen al niet de aan de vleeshaak hebben gehangen?" ... dan roept hij een beeld op van slachthuizen, koeienkadavers, mogelijks zelfs aan concentratiekampen. niet meer maar ook niet minder. En "Schiet de verwaande volksleider af!" laatook al geen ruimte voor interpretatie, nietwaar ?! ... kijk, ik zei het al , ofwel was Camps zat, ofwel emotioneel geladen ... in elk geval een kwaliteitskrant onwaardig en een journalistiek-professionele uitschuiver van formaat ... dat ie er nog maar jaren rode kaken over krijgt ! |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
mestoverschot gehandicapten van Herman De Croo! verwaande volksleider
|
|
|
|
#13 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dat is t nu net hé ! en wel makkelijk ,VB trekt niet van leer tegen asielzoekers, VB trekt verbaal van leer tegen het gevoerde asielzoekerbeleid ... maar dat is een door de media en links wel klassiek truukje om (nb alle) 'rechtsen' in een onmenselijk hoekje te parkeren, mij niet gelaten, maar zo strijd je wel tegen eigen gecreëerde demonen, en dan verschieten hoe 'menselijk' V'ers in het echt zijn als ze al eens eerlijk geportreteerd worden of als je er één leert kennen en ik blijf erbij, dat is een niveau van taalgebruik dat mij niet aanstaat, zeker niet van een zichzelfrespecterend journalist in een zelfverklaarde kwaliteitskrant, dat is rioolgazettenpraat, haattaal, en dat is nooit en door niemand goed te praten (niet voor bvb een F Deman ... ook niet voor een H Camps ... dit is geen literatuur, dit is geen journalistiek, dit is uitgekotste gematerialiseerde haat. en dit is op conto en tot schande van de laaggevallen auteur ervan Laatst gewijzigd door Anna List : 17 april 2007 om 13:28. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als het aan mij ligt hebben die asielzoekers zelfs geen erbarmelijke omstandigheden hier. Maar in veel (99.5%) gevallen na een intensief, maar neutraal en kort in tijd onderzoek kaartje retour, op kosten van de ontvanger. En ja, nadien kunnen we aan ontwikkelingshulp doen door schuldkwijtschelding. Is dat niet lief van me? Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 april 2007 om 13:40. |
|||
|
|
|
|
|
#16 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik noteer alvast dat jij het eens bent met zulks proza en dat oproepen tot moord geen enkel probleem voor je vormen.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Schepen
|
hahahaha, het wordt beter en beter. In België kan je ontelbare jaren lang procedure voeren om toch uiteindelijk hier zeven jaar te zijn (en dan krijg je nu automatisch de belgische nationaliteit. Probeer eens in australië te komen of de Zwitsere nationaliteit te verkrijgen!! Good luck. En wat blijkt, daar zijn er niet zoveel asielzoekers, net omdat ze goed weten dat het moeilijk is. Hier geven ze u een vodje papier om het land te verlaten... poeh, ik zou dan ook blijven hoor. Zoek het woord ASIEL eens op. Men kan in principe enkel asiel toestaan aan mensen die in eigen land vervolgd worden vanwege godsdienst, etnische afkomst of politieke overtuiging. Meeste mensen hier komen omwille van ECONOMISCHE overwegingen.....
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dat is volstrekt mogelijk, om zulk een schrijfsel uit je pen te krijgen moet je dan ook al een tamelijk schamel 'eergevoel' hebben, zoals ik als schreef : wel slechts een heel dun laagje beschaving ... en dat voor iemand die zichzelf een gigantische menselijk culturele dedain aanmeet ... potsierlijk gewoon ! Laatst gewijzigd door Anna List : 17 april 2007 om 13:50. |
|
|
|
|