![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De 'denkoefening' van de Croo, en vooral de reacties daarop, hebben Verhofstadt zo te zien (eindelijk!) met twee benen op de grond gezet. Via een minderheidsregering geraakt hij niet aan de bak dus grijpt hij naar de enige mogelijkheid om deel te kunnen blijven uitmaken van de macht: een tripartite van de drie 'grote' belgicistische partijen.
Een mens zou denken dat de Franstaligen daar blij mee zijn, maar neen hoor. Uit één van de Franstalige krantencommentaren vandaag blijkt dat dit als een bedreiging wordt gepercipieerd. De Franstaligen voelen zich naar eigen zeggen, (nog maar eens!) overgeleverd aan 'Vlaams' Belgique. Nochtans vloeit deze weinig belovende toestand voort uit het fanatieke handhaven van een politieke schutkring met een Franse naam. Intussen richt de CD&V zich speciaal naar de VB-kiezer met de boodschap dat zij voor meer veiligheid zal gaan zorgen. Tegelijkertijd wordt toegegeven dat VB-stemmers de meest trouwe zijn van allemaal. Hallo! Waar zitten de VB-ers die niet alleen voor meer veiligheid gaan maar ook, en vooral, voor het onafhankelijk Vlaanderen dat de belgicistische partijen niet willen? Ik voorspel allang dat er deze keer een tripartite komt en zelfs dat dit, (juist daardoor!) de laatste federale regering wordt. Go, go, go zou ik zeggen!
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 april 2007 om 08:28. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Burgemeester
|
Veiligheid is zeker belangrijk voor mij.
Maar de onafhankelijkheid van Vlaanderen des te meer dus de CD&V zal niet bij mij moeten komen leuren. Daarbij, wij hebben nu een CD&V burgemeester in Aalst. De beloftes van voor de 06/10 verkiezingen heeft ze al ingeslikt dus de CD&V kan van mijn part de boom in....
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, de tsjeven en beloftes...
Hopelijk zijn er meer die dat (optijd!) doorkrijgen of allang doorhébben. En daar bedoel ik niet alleen het kiesvee mee... Het is echter even belangrijk dat iedereen beseft dat stemmen op één van de drie 'groten' ook stemmen is voor de andere twee. Als Verhofstadt himself al beseft dat hem, dankzij het jarenlange vasthouden aan het cs, geen andere keuze meer rest, dan moet het toch voor iedereen duidelijk zijn waar een VB-stem uiteindelijk toe zal leiden?
|
|
|
#4 |
|
Minister-President
|
De tsjeven zijnd egrootste bedriegers die er zijn.... voor de verkiezingen in antwerpen defusie, schepen van veiligheid,een ophaalronde en ga zo maar door.
na de verkiezingenh nada de nada. Ware het niet dat de tsjjeven zo alf en één geschiedenis van ebdrog en verraad jkende. Dan hadden we het Vb niet nodig. Een Vb stem is juist de meest nuttige stem omdat je weet dat ze hetzelfde voor als na de verkiezingen zeggen. laat die tripartite tussen de bedrigerspartijen maar komen. Er is maar één alternatief en dat is het VB. Een partij zoals de tsjeven die OVERAL paars depanneerd en verder zet een alternatief zou zijn is één grote grap. Maar blijkbaar hebben ze wel schrik de royalistische bedriegers. Dat het VB eens inzoomt in zijn spotjes op deze tsjeven... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door ilfalco : 20 april 2007 om 11:07. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Europees Commissaris
|
Een partij die ALLES aan IEDEREEN belooft zal zijn beloftes NOOIT waarmaken.
|
|
|
#6 |
|
Minister-President
|
Het enige wat je van de tsjeven ZEKER weet is dat ze plat op de buik gaan voor de macht... en voor de rest kunnen ze zlke richting uit.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#8 | |
|
|
Citaat:
(dezelfde Du Bois werd overigens vorig jaar ook veroordeeld voor laster en voor het indienen van een valse klacht) Laatst gewijzigd door Edina : 20 april 2007 om 11:37. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, als een VB-er voor de verdrukte Italiaanse 'cultuur' mag opkomen mogen tsjeven dat natuurlijk ook voor de Turkse....
|
|
|
#11 |
|
Gouverneur
|
Hahahahaha go Belgie!!! Bij het zien van dit soort dingen ga je wel spontaan VB stemmen ja...
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Minister-President
|
@ Edina= dan kan u hier zeker zo een folder posten ... of toch maar niet?
En verder zijn de europeanen een europees volken en hebben we er geen problemen mee en zij ze goed geintegreerd. hun cultuur is compatibel met de onze. |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Had het al gelezen pipo.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Dat geloof ik ook graag. Al die teleurstelling bij de zotten die voorspelden dat België zou blijven bestaan tot de zon ontplofte.
|
|
|
#20 |
|
|
![]() Ja.... de N-VA heeft al zoveel schoppen en slagen gekregen dat ze als huid een dikke eelt-laag moeten hebben. Zolang ze zich maar niet gestrikt voelen
|