Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2007, 08:14   #1
oz457
Lokaal Raadslid

oz457's schermafbeelding

Standaard Meerderheid in Brussel is allochtoon.

Meerderheid in Brussel is allochtoon

Dinsdag 17 april 2007 30 min. geleden

(Belga) Maar liefst 56,5 procent van de Brusselse bevolking is van vreemde afkomst. In 1961 was dat slechts 7,3 procent. Dat schrijven De Standaard, Het Nieuwsblad en Het Volk dinsdag.

"Dat is een indrukwekkende en unieke evolutie in Europees of zelfs wereldperspectief", aldus socioloog Jan Hertogen. Volgens zijn berekeningen had in 1991 28,5 procent van de Brusselaars een vreemde nationaliteit. Daarnaast waren er 4,5 procent genaturaliseerde of nieuwe Belgen. In 2005 was het aantal vreemdelingen gestabiliseerd op 26,3 procent, maar het aantal nieuwe Belgen gegroeid tot 30,2 procent. (SVR)

----

Walgelijk hoe onze eigen politiekers hun eigen bevolking buitengooien.
Dit wist ik al langer van vandaag, maar het word nu openlijk in de schijnwerpers geplaatst.
Walgelijk hoe politiekers hun eigen land laten inpalmen. Walgelijk hoe men de eigen bevolking kleineert en uitperst.
Als 35jarige single woon ik in het land met de hoogste belastingen, en zit ik bovendien in de hoogste belastingsschaal. Geen haar op mijn kop die er nog aan denkt om hier in België nog maar iets creatiefs te doen of laat staan bij te dragen aan een sociaal systeem en een land waar ik niets voor in de plaats krijg of waar ik geen toekomst heb. Geen haar die er aan denkt hier nog verder een toekomst te maken, want binnen pakweg 10 �* 20 jaar ben ik een buitenlander in mijn eigen land.
Het sociaal systeem is zo gemaakt dat niet Belgen alle voordelen krijgen. Of ze hebben bijgedragen of niet, maakt niets uit. Het sociaal systeem is gemaakt voor profiteurs en gaat zijn doel voorbij als sociaal vangnet voor mensen die het essentieel nodig hebben.
Ik zal geen pensioen zien, maar ik moet wel bijdragen. Ik draag als hoogst getaxeerde in de wereld een grote categorie van mensen die ik niet ken, die niet behoren tot mijn cultuur en die samen met de politiekers mij wegpesten en uitpersen tot de laatste druppel.
Ik heb echt een walgelijk en eng gevoel bij de gedachte dat ik behoor tot één van de laatste generaties Vlamingen.

Links heeft tot doel onze generatie te muilkorven, tegenstanders de mond te snoeren en onze cultuur te vernietigen ten voordele van andere culturen waarmee ik niet te maken heb en niets wil te maken hebben omdat ik er niet ben in opgegroeid.
Links verplicht er mij toe om me te laten assimileren in deze andere cultuur, maar wie zijn zij om te beoordelen wat ik wil of niet wil.
Ik denk al jaren dat het VB het bij het rechte eind heeft, en dat er moest ingegrepen worden in de verwatering van onze eigen bevolking.

Laatst gewijzigd door oz457 : 17 april 2007 om 08:25.
oz457 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 08:17   #2
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oz457 Bekijk bericht
Meerderheid in Brussel is allochtoon

Dinsdag 17 april 2007 30 min. geleden

(Belga) Maar liefst 56,5 procent van de Brusselse bevolking is van vreemde afkomst. In 1961 was dat slechts 7,3 procent. Dat schrijven De Standaard, Het Nieuwsblad en Het Volk dinsdag.

"Dat is een indrukwekkende en unieke evolutie in Europees of zelfs wereldperspectief", aldus socioloog Jan Hertogen. Volgens zijn berekeningen had in 1991 28,5 procent van de Brusselaars een vreemde nationaliteit. Daarnaast waren er 4,5 procent genaturaliseerde of nieuwe Belgen. In 2005 was het aantal vreemdelingen gestabiliseerd op 26,3 procent, maar het aantal nieuwe Belgen gegroeid tot 30,2 procent. (SVR)

----

Walgelijk hoe onze eigen politiekers hun eigen bevolking buitengooien..

if (Element.getHeight('articlezone') > 600) { $('iconsbottom').style.display = 'block'; }
Over 10 jaar zal dat 75% zijn.
Misschien logisch omdat Brussel hoofdstad van Europa is?
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 08:22   #3
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Tijd om Belgie te splitsen!

Laat Brussel maar Brussel wezen! Ik neem aan dat het gros van de allochtonen van niet-europese afkomst is? laat ze dan maar ineens de hoofdstad van Europa kunnen inpalmen, zijn we van die zever verlost.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 08:28   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Laat Brussel maar Brussel wezen! Ik neem aan dat het gros van de allochtonen van niet-europese afkomst is? laat ze dan maar ineens de hoofdstad van Europa kunnen inpalmen, zijn we van die zever verlost.
Door Brussel los te laten geraakt Belqique wellicht gemakkelijker gesplitst.

Brussel zal de eerste stad zijn waar de Franstaligen de prijs zullen betalen voor hun welbewuste verfransing en het wegpesten van de autochtone bevolking.
Oud 17 april 2007, 08:29   #5
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht

Met andere woorden: hoofdstad van Europa zijn is....
vul zelf maar in.
Oud 17 april 2007, 08:38   #6
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met Antwerpen gaat het stilaan dezelfde weg op. Daar gaat je logica.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 09:37   #7
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Was er vroeger geen slogan die zei " Waar Vlamingen thuis zijn"? Wel, van mijn part mogen ze het hebben, ik kom daar al 15 jaar niet meer behalve als het niet anders kan, Brussel heb ik al jaren "afgeschreven". We splitsen België en maken van Brussel de eerste onafhankelijke islam-staat in Europa.
Oud 17 april 2007, 09:38   #8
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Lao Tzu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zie het verband absoluut niet!
Oud 17 april 2007, 09:44   #9
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Denk niet dat de meerderheid van die 75% uit Europeanen bestaat.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 10:10   #10
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Denk niet dat de meerderheid van die 75% uit Europeanen bestaat.
De meeste van die Europeanen die er wél zijn komen er dan nog maar alleen werken.
Oud 17 april 2007, 10:26   #11
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Daarom dat de europeanen buiten brussel gaan wonen zeker...
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 10:33   #12
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals de bevolking in Brussel evolueert zal het straks eerder de multicul-vuilbak van Europa zijn. Spijtig genoeg in ons landje gelegen ...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 10:34   #13
Thomas-
Parlementslid

Standaard

Een van de redenen waarom er in Brussel zo'n torenhoge werkloosheid is..
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 10:37   #14
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Was er vroeger geen slogan die zei " Waar Vlamingen thuis zijn"? Wel, van mijn part mogen ze het hebben, ik kom daar al 15 jaar niet meer behalve als het niet anders kan, Brussel heb ik al jaren "afgeschreven". We splitsen België en maken van Brussel de eerste onafhankelijke islam-staat in Europa.
Misschien wil Sarkozy, om ons te plezieren, er eens met een hogedrukspuit door gaan... 't is nodig! Beter dan de pest of een islamstaat.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 11:10   #15
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Met Antwerpen gaat het stilaan dezelfde weg op. Daar gaat je logica.
Immigranten die blijvend in Vlaanderen wonen zijn toch verplicht Nederlands te kennen en te spreken.
Hoe is dat eigenlijk in de Vlaamse wet geregeld?
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 11:15   #16
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Immigranten die blijvend in Vlaanderen wonen zijn toch verplicht Nederlands te kennen en te spreken.
Hoe is dat eigenlijk in de Vlaamse wet geregeld?
zoals in de tekenfilm met Bumba : "akuna matata" of zoiets...

een mooie theorie, maar in praktijk helemaal niet dus... intenties genoeg van de overheid, maar ze worden afgevoerd, afgezwakt en uiteindelijk niet meer toegpast.

Er zijn wel cursussen voor Nederlands, kansen voor integratie en werk ebz...

Het nieuwe boek van Bart Laeremans beschrijft het allemaal in de "verbrusseling van de Vlaamse Rand.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 11:16   #17
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Met Antwerpen gaat het stilaan dezelfde weg op.
Tja, de steden zijn waarschijnlijk verloren maar "den boerenbuiten" is nog "van ons" hé !
Oud 17 april 2007, 11:18   #18
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tussen 1 januari 2000 en 31 12 2006 kwamen er bijna 340.000 nieuwe belgen bij... die moeten ergens wonen hé.

Omdat de snel-Belgwet op 1 januari 2007 veranderde, geven ze een vrij goed beeld van haar resultaten. In Vlaanderen werden 128.682 buitenlanders Belg. De stad Antwerpen telt 32.580 nieuwe Belgen, Gent 13.395, Mechelen 4.851, Sint-Niklaas 2.029, Lokeren 1.817, Brugge 1.272, Dendermonde 528. Het Brussels gewest heeft 114.583 nieuwe Belgen en Wallonië 94.639.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 17 april 2007, 11:19   #19
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Tja, de steden zijn waarschijnlijk verloren maar "den boerenbuiten" is nog "van ons" hé !
vandaag nog... maar de steden lopen ook leeg, genoeg van... buik vol van... nog veel plezier en geniet er van, zolang het kan.
Oud 17 april 2007, 12:13   #20
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=ancapa;2612306]vandaag nog... maar de steden lopen ook leeg, genoeg van... buik vol van... nog veel plezier en geniet er van, zolang het kan.[/quote

De buik al een tijdje van vol....

Tegen de tijd dat ook het platteland onder de voet wordt gelopen zijn er twee mogelijkheden, het afbollen naar een land waar de Westerse waarden en normen wel op de eerste plaats staan en de islam niet aan bod komt of zelf het loodje leggen, afhankelijk van hoe snel of hoe traag de olievlek expandeert.
De vraag is hierbij "waar naartoe?" want zoals FDW naar Nederland is absoluut geen alternatief. Misschien moet ik hierover op K&K eens een topic wijden?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be